Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 15 Απριλίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Ήταν δύο γκέι φίλοι και μέρες που ήταν (Πάσχα), συζητούσαν για άντρες και σεξ. Ρωτάει ο πρώτος γκέι τον φίλο του για το αν "τρώει" τίποτα αυτές τις μέρες και εκείνος απαντάει οτι αυτές τις μέρες κάνει νηστεία και ότι κακές συνήθειες τις έχει κόψει. Το ίδιο απαντάει και ο δεύτερος στην ερώτηση του πρώτου, δηλαδή ότι τηρεί την νηστεία.
Μετά απο 2 μέρες βλέπει ο ένας γκέι τον φίλο του με 2 ναύτες να μιλάνε και να πειράζει ο ένας τον άλλο με τρόπο όπως μόνο αυτοί ξέρουν...
Πάει κοντά ο φίλος του με έκπληξη και του λέει με αυστηρότητα: "Καλά, εσύ δεν ήσουν που θα έκανες νηστεία;"
- Και του απαντάει ο "Καλέ αυτά είναι θαλασσινά..."






Δύο φίλοι...... 
- Εγώ όταν έκλεισα με την γυναίκα μου 2 χρόνια γάμου την πήγα στον νησί του Πάσχα!!
- Γουάου!! Δηλαδή όταν κλείσετε 10 χρόνια που θα την πας;
- Α, τότε θα πάω να την πάρω...



Γιορτή
- Πότε γιορτάζει ο Αθανάσιος Διάκος;- Το Πάσχα!..



  • Το γύρισμα
    Μια μέρα πριν το Πάσχα δύο αρνιά συζητούν. Λέει το ένα: - Πάμε αύριο για καφέ; - Μπα δεν μπορώ έχω γύρισμα..
  • Χριστούγεννα και Πάσχα
    - Πότε θα γιορτάζαμε τα Χριστούγεννα και το Πάσχα μαζί;- Αν ο Χριστός πέθαινε στην γέννα!...

  • Μην κανονίσεις τίποτα για το Πάσχα, σου έχω καυτά σχέδια! Όλο θα γυρνάς! Όλα τα μάτια θα είναι καρφωμένα πάνω σου! Πες μου μόνο το ύψος σου για να σ' αγοράσω σούβλα. Καλό Πάσχα!!!!!!!!!!!
  • πηγή: http://asteiakia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου