Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

MIA MATIA ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ

ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ:

ENA ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΙΚΟ TOP 7 

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ   POROSNEWS  375.880 ME  849.600  ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ.


ΣΥΝΔ.  http://porosnews-sintages.blogspot.com 13.456  ME 21.117 ΠΡ. ANΑΡΤΗΣΕΩΝ.


ΣΥΝΔ. http://pronoikefalonias.blogspot.com   11.969  ME  29.104  ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ.

2 σχόλια:

  1. Ωχ ωχ ωχ ρε φίλε με αυτό το φρικασέ με πέθανες!

    Είπα να μη το γράψω αλλά δε μπορώ, θέλω να πω το πόνο μου.
    Στο σπίτι λοιπόν δυό πράγματα δεν φτιάχτηκαν ποτέ, μπάμιες και φρικασέ, (μπάμιες στο φούρνο τώρα και καιρό φτιάχνουνται).

    Πάσχα λοιπόν στο νησί πριν λίγα χρόνια καλεσμένοι σε συγγενικό σπίτι.
    Όλα τα καλούδια και ωραίο κρασί. Μέσα σε όλα και φοβερό φρικασέ (έτσι είπαν αυτοί που έφαγαν).
    Και μία έφαε τον άμπακο, ξετρελάθηκε με την ντόπια κουζίνα, ήτανε και «εισαγόμενη».
    Όλα ωραία μέχρι εδώ.
    Διαθέτει η παρέα ολοκαίνουριο κάρο και εγώ συνοδηγός, που μας έρχεται η όρεξη για σουλάτσα απογευματινά και καφέ.
    Λογικότατο θα μου πείτε.
    Τα σουλάτσα όμως τελειωμό δεν είχαν και εκεί πάνω στα δοκιμάσματα στις στροφές ακούγεται ένα χρουχ και έρχεται μια ρουκέτα φρικασέ ξεγυρισμένη από πίσω και πιάνει το κεφάλι, το σβέρκο μου, το παρ πριζ, το δεξί τζάμι, το κάθισμα και όλα τα συναφή.
    Τι είχε φάει ρε παιδιά η ευλογημένη, τον αγκλέουρα!
    Εγώ βγήκα και έβγαλα το δικό μου αγκλέουρα και ο άλλος έκλεγε το καινούργιο αυτοκίνητο.
    Με άλλα λόγια γίναμε μια ευχάριστη Πασχαλινή ατμόσφαιρα.
    Χουά χα χα χα.
    Γι΄αυτό μη μου μοστράρεις Πασχαλινά φρικασέ βρε Poros, με λαχταράς αδερφέ.

    Ευχές σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ καλά να περάσετε,
    γιατί κάποια ωραία διαλλείματα τα έχουμε ανάγκη σαν άνθρωποι
    ειδικά μέσα σε αυτή τη θολούρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΡΙΚΑΣΕ ΣΥΝΙΘΗΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ,, ΕΠΕΙΔΗ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ,,ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΚΡΕΑΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!
    Μπαμιες ενημερώτικα ,δεν ξέρω σε πόσσα ακριβώς Κράτη έχουμε,, είναι πεντανόστιμες,, και σε κουβέντα με Ιταλούς,,, Ούτε που υπάρχουν στο λεξιλογιό τους!!, φυσικα και σε κανένα μαγαζί!
    και το θεωρώ περίεργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή