Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ .Σήμερα Πέμπτη στις 5:30 αρχίζουν και πάλι τα μαθήματα.

τα μαθηματα από τις  17:30, και προβα στις 19:00

Ακολουθεί μία παλιά ανάρτηση.
KAI

Ο  ΑΝΩ  ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΧΘΕΣΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΡΑ!
ΚΑΙ

10 Φεβ 2013
επαγγελματικές φιλαρμονικές και δεν έχουν αίθουσες.δεν γνωρίζω το χρόνο του αδερφού μου , αλλά προέχει να βρεθεί μαέστρος! και μετα θα ερχόμαστε όλοι να παίζουμε! Εγω τώρα είμαι στη φιλαρμονική Βριλησσίων, συνεχίζω το σαξόφωνο και ...





ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ,, ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ!! 
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΌ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ   ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ,  ΚΑΙ  ΓΝΩΡΙΜΙΑ.




Η Πρόεδρος  του Συλλόγου  πλαισιωμένη από τα μέλη του Δ.Σ. ¨"  ΠΡΟΝΗΣΟΣ"  
Ενθουσιασμένη και συγκινημένη είπε χαρακτηριστικά:
"Θα μου επιτρέψετε  να ξεκινήσουμε την σημερινή μας πρώτη συνάντηση χειροκροτώντας 
δυνατά  γιατί  η Φιλαρμονική  Πόρου παίρνει και πάλι Σάρκα και οστά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου