Έχω αμπελοφιλοσοφήσει μια και δυστυχώς δεν τυγχάνω φιλόσοφος κάποιο στραβό δρόμο στην ανθρώπινη σκέψη χωρίς να βρίσκω, ή μάλλον δε θέλω να γράψω την αιτία. Γνωρίζουμε να σιχτιρίζουμε το κακό (εύκολο γαρ) δίνοντας την αίσθηση της παρθενογένεσής του, αντί να έχουμε τον ρεαλισμό να κάνουμε την αυτοκριτική μας στο πως και γιατί δημιουργήθηκε. Κάπου νομίζω λείπει η παιδεία και η προσφορά γνώσης από τους «πεπαιδευμένους» προς τους νεότερους και μη, ενός σωστού τρόπου, ή μάλλον φιλοσοφίας ζωής δε νομίζετε? Το ίδιο λάθος και στη θρησκεία, τυχαίο? Κάνουμε επίθεση στον αμαρτωλό, τόνε στέρνουμε στα «τάρταρα» χωρίς να του μαθαίνει κανείς τι είναι αμάρτημα ουσίας. Στέρνουμε στην κόλαση αυτόνα που δεν έκαμε νηστεία πχ. ενώ διάγει βίον ενάρετο και το αντίθετο σε αυτόν που «κλέβει το παγκάρι» αλλά είναι πρώτος στα κεριά, στις μετάνοιες και στα καντήλια. Μόνο που ο πρώτος είναι αυτός που στην ουσία ακολουθεί το δρόμο, ή τη φιλοσοφία ζωής της Χριστιανικής κοινωνίας! Ας μάθει, ή σωστότερα ας διδαχτεί ο κόσμος να ζεί στα πρότυπα της «ευνομούμενης πολιτείας», της «ορθής θρησκείας» και δεν θα υπάρχουν «αμαρτωλοί» ούτε πολιτικοί, ούτε θρησκευτικοί. Οι αφορισμοί και οι κατάρες είναι ίδιον αφελών, καιροσκόπων και επιπόλαιων, ή πιασάρικα ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ…
Έχω αμπελοφιλοσοφήσει μια και δυστυχώς δεν τυγχάνω φιλόσοφος κάποιο στραβό δρόμο στην ανθρώπινη σκέψη χωρίς να βρίσκω, ή μάλλον δε θέλω να γράψω την αιτία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζουμε να σιχτιρίζουμε το κακό (εύκολο γαρ) δίνοντας την αίσθηση της παρθενογένεσής του, αντί να έχουμε τον ρεαλισμό να κάνουμε την αυτοκριτική μας στο πως και γιατί δημιουργήθηκε.
Κάπου νομίζω λείπει η παιδεία και η προσφορά γνώσης από τους «πεπαιδευμένους» προς τους νεότερους και μη, ενός σωστού τρόπου, ή μάλλον φιλοσοφίας ζωής δε νομίζετε?
Το ίδιο λάθος και στη θρησκεία, τυχαίο?
Κάνουμε επίθεση στον αμαρτωλό, τόνε στέρνουμε στα «τάρταρα» χωρίς να του μαθαίνει κανείς τι είναι αμάρτημα ουσίας.
Στέρνουμε στην κόλαση αυτόνα που δεν έκαμε νηστεία πχ. ενώ διάγει βίον ενάρετο και το αντίθετο σε αυτόν που «κλέβει το παγκάρι» αλλά είναι πρώτος στα κεριά, στις μετάνοιες και στα καντήλια.
Μόνο που ο πρώτος είναι αυτός που στην ουσία ακολουθεί το δρόμο, ή τη φιλοσοφία ζωής της Χριστιανικής κοινωνίας!
Ας μάθει, ή σωστότερα ας διδαχτεί ο κόσμος να ζεί στα πρότυπα της «ευνομούμενης πολιτείας», της «ορθής θρησκείας» και δεν θα υπάρχουν «αμαρτωλοί» ούτε πολιτικοί, ούτε θρησκευτικοί.
Οι αφορισμοί και οι κατάρες είναι ίδιον αφελών, καιροσκόπων και επιπόλαιων, ή πιασάρικα
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.