Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙς!!


σαν ονομασια τωρα τα Τζαννατα δεν εχουν μεγαλη ιστορια,, και δεν εχω βρει και απο ποτε υπαρχουν,, πριν οπως και αγια Ειρηνη ειχε 4 χωρια,, (εξου και φουλ εκκλησιες) ετσι και εκει ειχε πολλες περιοχες τριγυρω,, μια από αυτες πισω απο τα Δημιασιανατα,, που κατα Σακη ειναι πολυ ενδιαφερον αρχαιολογικη περιοχη , υπηρχαν οι Χώρες,, που ισως αποτελουσαν παλια μεγαλη πολη (σε πολλα νησια υπηρχε και υπαρχει η χωρα
 πριν το 1760,,δεν φαινονται Τζαννατα ,,
π,χ δειτε μια ανάρτηση -


ισως  και όχι τυχαία  πάρα πολλά τα τοπωνύμια στην περιοχή μας!
Κατσιβελάτα-αρες, Αφραγιας _Φράκτης (από Πόρο προς Ακρωτήρι,,εφοσον ήταν φραγμένο)
υπολα- και πολλά ακόμη που μπορούμε να κάνουμε σενάριογραφια!

Σε χάρτη τέλος του 17ου αιώνα, αν διαβάζω καλά υπάρχει ένα χωριό με το όνομα Coronus σε ορεινή τοποθεσία της συγκεκριμένης περιοχής και ένα Oxocoronus κοντά, αλλά παραλιακά. σε ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΝΙΝΑΤΑ



Γιωργος Γκιαφης http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM









Μετα το  2010,,εν  αρχη με το  φειςμπουκ,, και  αργοτερα με  τα μπλοκ που  με σειρα  δημιουργησα

περναω πληροφοριες και  φωτογραφιες απο την περιοχη μας!
Σκοπός μου ποτε  δεν ηταν η  δυσφημιση του Τόπου μου, ουτε η ατομική μου προβολή,, γιατί
γι αυτα  έχω ακουσεί  μιας και εχω  την δυνατότητα να ξέρω  τι  συζητιεται!
Χαρά μου  είναι που ξερω  οτι  μερικά από αυτά που ήθελα εχουν δρομολογηθεί,, ή  εστω εχουν προκαλεσει ένα μικρο λιθαράκι στο να προχωρησουν καποιες καταστάσεις. Δεν θα αναφερθώ  σε
λεπτομέριες, και τι εχουν προκαλέσει οι ενημερώσεις μου,  απλα ενά δυνατό οπλό που ειναι
το διαδυκτιο, σου παρέχει την δυνατότητα, να καταγράφεις γεγονότα, να μπορει ο καθένας από οπουδηποτε, και οποτεδηποτε χρονικά να τα δει,  να προκαλέσεις διαλογους και προβληματισμους, και αυτο που μερικοι 
προστατευουν (μην μου κλεψουν την φωτο ή την Ειδηση) εμένα ειναι κάτι που με χαροποιει αφάνταστα, διότι οταν γινεσαι προιον υποκλοπης παει να πει οτι αυτο που κλάπηκε ήταν και  αξιο λογου!
Πρωτη μου τετοια χαρά ηταν οταν ειδα π.χ ασπρομαυρεςφωτο που ειχα ανεβασει στο φεις να χρησιμοποιουνται  στην παρουσίαση του Χωριου μαυ από την ΕΤ3, εν συνεχεια  φυσικα εχω δει και αλλου φωτο  δικές μου, φωτο  της Μαρίας , Φωτο του Αβρααμ, και γενικά φωτο που μεσα απο το Πορος νιους ταξιδεψαν και ταξιδευουν  προς τον παγκοσμιο ιστο, και ευλπιστω οτι και μελλοντικα θα αποτελεσουν σημεια αναφορας , για εναν τοπο που  θα αποτελέσει   και  στο μελλον πολλες ακόμη εκπληξεις!  
ακολουθει μια αναρτηση με στιγμιοτιπα της τοτε εκπομπης του ΕΤ3, και με την ευχη για ακόμη περισσοτερες
και καλυτερες αναφορες στον τοπο μας.




ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ
POROSNEWSTV.BLOGSPOT.COM


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗς ΠΑΛΙΕς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΕς:




ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
ΚΑΙ



ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM

2 σχόλια:

  1. Γκα γκα γκάαααααα
    Γεώργιε έχω αναρτήσει ένα ίδιο «γάιδαρο» που γκαρίζει και λέει τον κόσμο που είχανε όλα τα χωριά μας (και τση Ιθάκης) το 1889. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τον ακούσει στο: www.portoassos.gr/πληθυσμός-κεφαλονιάς-ιθάκης-1889/.
    Κά κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα Σύμμικτα του Τσιτσέλη πάντως υπάρχουν κάποια λάθη και επίσης νομίζω ότι ο Πόρος σαν οικισμός πρωτοεμφανίζεται γύρω στο 1906 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή