Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΝΤΥΤΑ,,ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΡΙΧΙΣΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ!




Η Eleni Mpenetatou λυπημένη.

Καλό Ταξίδι αγαπημένη μου Φίλη Εντύτα … Ορειβάτισσα – αγωνίστρια ..… ήταν μία ευσυνείδητη , χαμογελαστή και άξια Mάνα & Φίλη .. " Εντύτα θα είσαι πάντα στην καρδιά μου και στην σκέψη μου " . Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στα παιδιά της.. στη μαμά της …. και στους συγγενής της .

Σχόλια
Giorgos Ferderigos Ελένη μου τα συλλυπητήρια μου για την καλή μας φίλη και να δώσει ο θεός δύναμη στην οικογένεια της. Ας είναι χαρούμενη από εκεί ψηλά!!!
Γιωργος Γκιαφης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,, ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ,, ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ

σίσσυ ρούσσα Ηταν ψυχούλα...καλό παιδί....πληγώθηκα που το έμαθα σήμερα...καλό σου ταξίδι φιλεναδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου