Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

ΠΟΡΟΣ 1963

ΑΝΑΝΕΩΣΗ  ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΕΟΥς ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥς
ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΑΝΑΡΤΗΣΗς

ΦΩΤΟ

Αγγελικη Μαρκετου
ΚΑΙ  ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΛΙΝΚ ΜΕ ΠΑΛΙΕς  ΦΩΤΟ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
FRANNY  (ΜΕ ΠΑΛΙΕς ΦΩΤΟ  ΦΡΕΝΥς)
ΚΑΙ





 http://porosvress.blogspot.gr/2016/12/blog-post_2.html


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM


http://porosvress.blogspot.gr/2015/09/blog-post_20.html


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM




 http://porosvress.blogspot.gr/2015/12/blog-post_73.html


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομη…
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM




 http://porosvress.blogspot.gr/2015/11/blog-post_22.html


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM

7 σχόλια:

  1. Στον Πόρο του 63΄ είχα έρτει εκδρομή με το Α΄ Δημοτικό Αργοστολίου.
    Δε θυμάμαι όμως τίποτις, ίσως γιατί ήτανε συνέχεια το μυαλό μου τσου κεφτέδες που μου είχε φτιάσει η μάνα μου για εκδρομικό φαί.
    Είχα δάσκαλο ένα Μελέτη στο επίθετο μετρίου αναστήματος όχι αδύνατο στρογγυλοπρόσωπο μάλλον, με φαλακρίτσα και κουρεμένο πολύ.
    Ήταν ο μοναδικός δάσκαλος του σχολειού που δεν έκανε απεργία στη μεγάλη απεργία της εποχής (ήταν και διευθυντής) αλλά δε γνωρίζω το μικρό του όνομα.
    Όλα τα παιδιά κάνανε «διακοπές» λόγω απεργίας και η δική μας τάξη έκανε μάθημα! Χα χα χα.
    Κάπου εκεί δεξιά κατεβαίνοντας το Βόχινα παίξαμε και μπάλα με την δική σας ομάδα σε μια αλάνα αλλά δε θυμάμαι τι ακριβώς ήτανε η άπλα τότε.
    Για το δάσκαλο επειδή φαίνεται με είχε περάσει για συγγενή του Βεργωτή, έχω κάτι πολύ ωραίο αλλά θα πρέπει να βρώ και ένα αποδεικτικό γράμμα από το αρχείο τση μάνας μου και τώρα βαριέμαι .


    Κά κα κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ,,ΦΙΛΤΑΤΕ ΣΠΥΡΟ- (ΑΡΗ)!! ΧΑΧΑ,, Τ ΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΟ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟ ΣΟΥ,, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΗΡΘΑΤΕ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! ΣΕ ΤΣΑΚΩΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΑΣΙΚΑ Η ΑΛΑΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ,, ΚΑΙ ΟΠΩς ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΜΑς ΦΙΛΟς ΑΡΗς,, (ΤΟΥ) ΕΦΥΓΕ ΛΕΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ!! (ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΥΝΑΤΑ ΣΟΥΤ)
    Ο ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ,, ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Ο ΠΑΝΑΓΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗς ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ!ΜΕΛΕΤΗΣ ΟΙΠΟΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΗΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΕΙΣΜΩΝ, ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΖΑΝΝΑΤΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΜΕΛΕΤΗΔΕς ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΙΑ,, ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΣΠΥΡΟ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ή ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα χα χα.
    Είμαι εκτός νησιού παρέα με τον “Aris” σχεδόν οικογενειακά και βλέποντας τις παλιές φωτό του Πόρου μου λέει, για γράφτους για το δάσκαλο γιατί εγώ αρωτάω και δε μου λένε τίποτις καιρό τώρα.
    Οπότε το πετάξαμε να δούμε τι θα βγάλει, κακακα.
    Εγώ πάντως αύριο θα είμαι εκεί και θα μάθω πανεύκολα μια και έχω παλιούς γνωστούς και θα ενημερώσω και εσένα.
    Τώρα πίνουμε ένα Νεμεάτικο μοσχάτο θαύμα, να σου φέρω λίγο?
    Διαβιβάζω χαιρετίσματα.
    Και θα αρχίσω σε λίγο καλοκαιρινή διαδικτυακή αποτοξίνωση για να φορτώσω μπαταρίες.

    Κάκακακακακακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να ετοιμαζω κοντοσουβλι?????? Αντε να καμουμε ευκινη την ομηρικη Ημεριδα θεωρειων κακακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σχολιασμος για τους Δασκαλους Μελέτη! σε φεις
    Σταματούλα Καλλιβωκά Ήτανε 2 αδέρφια δάσκαλοι , τον έναν τον είχε η μάνα στην Παστρα , ο άλλος ήταν στο Αργοστολι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  7. Γιωργος Γκιαφης Σταματούλα Καλλιβωκά Σε ευχαριστω,, θα το γραψω στου σχολιαστες μου,, τον ψαχνουν καιρο,, τον εναν τον ειχαν στο Αργοστολι το 1963,, ο πατερας μαυ στα Τζαννατα ειχε την γυναικα του δευτερου για δασκαλα, ενω ο δευτερος πρεπει να ηταν σε αγια ειρηνη
    Μου αρέσει!


    Σταματούλα Καλλιβωκά
    Σταματούλα Καλλιβωκά Αυτόν που είχε η μάνα μου τον έλεγαν Σπύρο , η καταγωγή τους ήταν απ την Αγία Ειρήνη . Είχα βάλει μια φωτογραφία από το δημοτικό σχολείο Παστρας στο Κομπογιο που είναι κι αυτός . Μόλις τη βρω θα σας την στείλω . Η μάνα μου έχει πει πως ήταν πολύ καλός δάσκαλος κ τότε μετα τον εμφύλιο τον πήραν μέσα από την τάξη γιατί δεν εκφώνησε πατριωτικό λόγο στις 25 Μαρτίου κ τον έστειλαν εξορία ..
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις · Απάντηση · 1 ώρα · Τροποποιήθηκε
    Γιωργος Γκιαφης
    Γιωργος Γκιαφης ηταν αν γνωριζετε το βιβλιο του παναγη Σπηλιωτη,, αυτον που αναφερει οτι τον ειχε για δασκαλο στον κατελιο τα χρονια μετα τον πολεμο!? (πρεπει να εννουσε οτι ηταν αριστερος).και οτι εκεινα τα χρονια ηταν νεαρος
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις · Απάντηση · 1 · 50 λεπτά
    Γιωργος Γκιαφης
    Γιωργος Γκιαφης το βιβλιο του ηταν ΠΑΓΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ,, Εχει το μουσες σε Σκάλα, και τωρα εχει γραψει και ενα δευτερο βιβλιο αλλα δεν το εχω διαβασει
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις · Απάντηση · 1 · 49 λεπτά
    Γιωργος Γκιαφης
    Γιωργος Γκιαφης http://porosnews.blogspot.gr/.../nagis-book-kefalonia...

    Nagis Book Kefalonia - About the Author
    ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ…
    POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις · Απάντηση · Αφαίρεση προεπισκόπησης · 46 λεπτά
    Σταματούλα Καλλιβωκά
    Σταματούλα Καλλιβωκά Γιωργος Γκιαφης ναι τον ξέρω προσωπικά , η σύζυγος του είναι απ το χωριό μου. Έχω το βιβλίο αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα .Η μητέρα μου που το διάβασε λέει ότι όντως αυτός ήταν ο δάσκαλος της .

    ΑπάντησηΔιαγραφή