Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ο ΚΑΣΣΙΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ!!!!

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ  ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ  ΜΕ  ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΙΘΑΚΗΣ,,, kefaloniapress.gr
Εδώ και καιρό η μικρή κοινωνία της  Ιθάκης έχει αναστατωθεί. Ο λόγος η εμφάνιση του Γιάννη Κασσιανού στο πολιτικό  προσκήνιο και η απόφασή του να διεκδικήσει τον Δήμο Ιθάκης.  Για πρώτη φορά ύστερα από 65 χρόνια περιπετειώδους ζωής, αποφασίζει να ασχοληθεί με την πολιτική.
 
  • kassianos04.jpg«Στην ζωή μου έχω πάρει πολλές και δύσκολες αποφάσεις για τις επιχειρήσεις μου, για τις δουλειές μου. Τώρα πήρα μια απόφαση που θα αλλάξει τα πάντα στο νησί μου, την Ιθάκη».
 
Συναντηθήκαμε με τον κ. Γιάννη Κασσιανό στο Αργοστόλι. Μαζί του η γλυκιά, σιωπηλή Σουηδέζα σύζυγός του, Ιωάννα Ερικσον.
 
 Με τι ασχολείστε κύριε Κασσιανέ;
 
  • Είναι developer , έχω από κατασκευαστική εταιρία μέχρι εταιρίες που παράγουν και εμπορεύονται μοκέτες. Έφυγα από την Ιθάκη μικρός , πήγα Αμερική, Σουηδία, Ρουμανία..
 
Τώρα είστε στη σύνταξη;
 
Είμαι στην σύνταξη αλλά δεν έχω σταματήσει τις επιχειρήσεις μου. Είμαι επιχειρηματίας. Ασχολούμαι με πολλά.
 
kassianos00.jpgΠως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την πολιτική και μάλιστα σε ένα μικρό τόπο σαν το Θιάκι.
 
  • Θέλω να βοηθήσω το νησί μου και τώρα που έχω περισσότερο χρόνο και επέστρεψα. Τίποτε δεν έχει γίνει στο νησί. Τίποτε δεν έχουν κάνει μέχρι τώρα πενήντα χρόνια οι κυβερνήσεις.
 
 Εσείς τι σκέφτεστε να κάνετε για το νησί σας;
 
Έχω καταλήξει ότι είναι απαραίτητα στην Ιθάκη τα εξής μεγάλα έργα :
 
  • Βιολογικός καθαρισμός
  • Εξασφάλιση νερού
  • Σκουπίδια
  • Αεροδρόμιο
  • Οδικό δίκτυο που θα διασχίσει το νησί από την μια άκρη στην άλλη
  • Μαρίνα για κρουαζιερόπλοια
  • Φωτοβολταϊκά - Ανεμογεννήτριες για να γίνει το νησί αυτόνομο ενεργειακά
 
Έχετε υπολογίσει πόσο θα στοιχίσουν αυτά τα έργα και από πού θα βρείτε τους πόρους, τα χρήματα
 
 Υπολογίζω ότι χρειάζονται δέκα εκατομμύρια ευρώ. Μπορώ να βρω τα χρήματα…
 
Δεν είναι πολύ εύκολο να εξασφαλίσετε χρήματα από την Κυβέρνηση..
 
kassianos10.jpgΚαι ποιος σας είπε ότι έχω ανάγκη την κυβέρνηση; Εγώ έχω χρήματα. Θα χρηματοδοτήσω τις μελέτες με δικά μου χρήματα.
 
Ξέρετε, δεν είναι ακριβώς έτσι..
 
Πως είναι δηλαδή; Θα κάνω διαγωνισμό . Η εταιρεία μιυ θα καταθέσει πρόταση και θα  προσφέρει δωρεάν την μελέτη..
 
Μα…
 
Ε, καλά. Θα δώσω προσφορά 3 ευρώ. Ποιος θα πεί όχι. Ο Δήμαρχος; Μα εγώ θα είμαι ο δήμαρχος.
 
Ωραία , ας πούμε ότι κάνατε τη μελέτη. Χρήματα που θα βρείτε;
 
  • Θα τα βάλω εγώ. Θα βρω ανθρώπους να δώσουν χρήματα. Θα βρω ανθρώπους να κάνουν δωρεές. Θα ανοίξω από αύριο ταμείο δωρεών για το Δήμο. Από αύριο θα ανοίξω ένα λογαριασμό με 100.000 ευρώ για έργα στο Δήμο Ιθάκης. Θα δίνω εγώ δωρεές από τις επιχειρήσεις μου. Θα δώσουν και άλλοι Θιακοί..
 
Είναι και η ελληνική γραφειοκρατία ..
 
Ελληνική γραφειοκρατία; Ξέρεις τι θα κάνω για αυτό; Πόσο καιρό θέλουν για να εγκρίνουν κάποιο έργο;
 
kassianos14.jpgAπό μερικούς μήνες έως χρόνια..
 
Εγω θα έχω όλες τις άδειες αμέσως. Και ξέρεις πως;
 
Πως αλήθεια;
 
Θα βάλω τον βουλευτή, τον Σπύρο τον Μοσχόπουλο να τις βγάλει.
 
Μα..
 
  • kassianos07.jpgΤι μα;  Πάρε τα χαρτιά κύριε βουλευτή και τρέξε. Εν τω μεταξύ εγώ θα έχω αρχίσει το έργο με τα δικά μου μηχανήματα, και από τις δωρεές. Τι λες ότι θα περιμένω εγώ αρχαιολογίες και δασαρχεία αν θέλω να ανοίξω έναν δρόμο;
 
Ο κύριος Γιάννης είναι ολόκληρος ένα χαμόγελο. Δείχνει άνθρωπος που απολαμβάνει τη ζωή, που χαίρεται για την ευκαιρία να προσφέρει στο νησί του.
 
Η σύζυγος του παρακολουθεί δίπλα του σιωπηλή. Μιλάει Ελληνικά, είναι αγιογράφος και μετά από 32 χρόνια γάμου με τον εκρηκτικό Θιακό, η γυναίκα τα έχει δει όλα.
 
Ιωάννα είστε έτοιμη για σύζυγος Δημάρχου;
 
Η Ιωάννα γελάει και κοιτάζει τον συζυγό της. «Ναι είμαι έτοιμη αν το θέλει αυτό ο Γιάννης.
 
Κύριε Κασσιανέ, έχετε δυσκολίες να φτιάξετε ψηφοδέλτιο;
 
  • kassianos05.jpg(γελάει με την καρδιά του) Βρε! Ολο το Θιάκι θέλει να κατέβει μαζί μου. Ολο τον κόσμο τον έχω μαζί μου. Καθόμαστε τα βράδια , τρώμε στις ταβέρνες τα συζητάμε και όλοι με στηρίζουν..
 
  • Ομολογώ κύριε Κασσιανέ ότι έχετε δημιουργήσει μεγάλη αναταραχή στο Θιάκι. Αυτός είναι και ο λόγος που συζητάμε. Θιακοί μας έστειλαν μηνύματα να σας βρούμε..
 
Βλέπεις; Όλο το νησί είναι μαζί μου.
 
 
Από τα προβλήματα που μου αναφέρατε , ποιο είναι το άμεσο;
 
Το νερό. Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει νερό στο νησί το 2010.
 
Τι θα κάνετε για αυτό;
 
Θα ρίξω ένα σωλήνα από τον Αστακό ισα με το Θιάκι και θα φέρω το νερό..
 
Μεγάλο έργο, θα το χρηματοδοτήσει το κράτος; ξέρετε έχουμε και το ΔΝΤ
 
  • kassianos15.jpgΜε δικά μου λεφτά θα το φτιάξω. Όταν θα έχει λεφτά το κράτος θα μου τα επιστρέψει.. θα δανείζω τον  Δήμο χωρίς τόκο. Ποιος θα μου πει όχι;

Ποιός αλήθεια μπορεί να πει όχι στον κύριο Γιάννη; Σε αυτόν τον γλυκό άνθρωπο που αποφάσισε να σώσει το Θιάκι; 
Κύριε Κασσιανέ σας ευχόμαστε Kαλή δύναμη!
 
Σας ευχαριστώ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου