πολλά τα σχόλια και στο ΔΟΥΛΙΧΙΟ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
Σάκης Δανι11 Δεκεμβρίου 2012 11:00 π.μ.
Για
να καταθέσεις μια άποψη, θα πρέπει να κάνεις μια πλήρης ανάρτηση, όπως
αυτές που φιλοξενεί για χάρη μου ο Γιώργος στο blog. Νομίζω πως ήμουνα
σαφής και ορθώς λοιπόν κατάλαβες: το Δουλίχιο του Μέγη στην Ακαρνανία
(με Επειούς), Κεφαλλονίτικο Δουλίχιο στη Λευκάδα (με Κεφαλλήνες), Ιθάκη
στην Κεφαλλονιά (με πρωτεύουσα στην κοιλάδα της Ηράκλειας) και τη
Ζάκυνθο εκεί που είναι. Με την προσθήκη ως απέναντι εδάφη, την περιοχή
της αρχαίας πόλης ΚΥΛΛΗΝΗΣ. Αυτή Γιώργο, μιας και αναρωτήθηκες, ήταν
στην βόρεια Ηλεία, όχι εκεί που είναι το σημερινό λιμάνι (Κλαρέντζα) και
δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με το βουνό ΚΥΛΛΗΝΗ της Αρκαδίας.
Αυτή είναι η θέση μου και χωρίς ιδιαίτερα μπερδέματα γεωγραφίας και πολιτικής εξουσίας(βασιλιάς, αντιβασιλιάς, υποτελής, ημιανεξάρτητος κ.α.), ξεκαθαρίζω νομίζω το τοπίο, χωρίς σε καμιά περίπτωση να έρχομαι σε αντίφαση με τα λεγόμενα του ποιητή και τη λογική. Όλα τα άλλα είναι μαγειρέματα, που εξυπηρετούν άθλιους τοπικισμούς, σωβινισμούς και εγωιστικά κολλήματα, εθελοτυφλώντας μπροστά σε μια διαφορετική άποψη με καλύτερα στοιχεία(όπως ο αγαπητός φίλος μας κ.Γαζής). Πιστεύω πως έχω το προνόμιο της ανεξάρτητης κρίσης, μιας και δεν έχω προσωπικό συμφέρον, ούτε καν οικονομικό. Για αυτό και ανάρτησα εδώ αυτά τα τμήματα της έρευνάς μου, αντί να τα περιμένω κάποια στιγμή στο μέλλον, την έκδοση συνολικά του βιβλίου.
Ο Οδυσσέας τώρα, κατά την ταπεινή γνώμη μου, δεν έβαλε πολλά ΠΟΛΕΜΙΚΑ καράβια (χωρίς πυραύλους και τορπίλες!!) στην εκστρατεία, γιατί κατάλαβε ότι το αποτέλεσμα και το κέρδος του, δηλαδή τα λάφυρα από μια πόλη, έστω και πλούσια όπως η Τροία, θα ήταν λίγα για να τα μοιραστούν τόσοι πολλοί πολεμιστές-κουρσάροι, όσοι ήταν στην πανστρατιά των Αχαιών (επίτηδες δε λέω Ελλήνων, γιατί κατά τον Όμηρο, αυτοί ήταν μόνο οι κάτοικοι της Φθίας).
Όσον αφορά στα μπερδέματα και τις παρερμηνείες, νομίζω Γιώργο πως το έχεις πιάσει το νόημα και το κάνεις επίτηδες όταν ανακατεύεις τα χαρτιά και μας βάζεις γρίφους και σενάρια. Διαχειριστής είσαι και μου φαίνεται ψάχνεις "πελάτες", διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον για το θέμα και το blog. Πλάκα κάνω. Μιας και κανείς δεν σου το έχει αναγνωρίσει μέχρι τώρα, σου αξίζουν συγχαρητήρια για το προσωπικό σου ενδιαφέρον και το έργο σου. Μακάρι να γίνει αυτό παράδειγμα και για άλλους και στην πράξη να βοηθηθούν ομάδες, σαν αυτή του κ.Βασιλάκη, για την επίλυση τελικά του θέματος, με αποδεικτικά στοιχεία.
Αυτή είναι η θέση μου και χωρίς ιδιαίτερα μπερδέματα γεωγραφίας και πολιτικής εξουσίας(βασιλιάς, αντιβασιλιάς, υποτελής, ημιανεξάρτητος κ.α.), ξεκαθαρίζω νομίζω το τοπίο, χωρίς σε καμιά περίπτωση να έρχομαι σε αντίφαση με τα λεγόμενα του ποιητή και τη λογική. Όλα τα άλλα είναι μαγειρέματα, που εξυπηρετούν άθλιους τοπικισμούς, σωβινισμούς και εγωιστικά κολλήματα, εθελοτυφλώντας μπροστά σε μια διαφορετική άποψη με καλύτερα στοιχεία(όπως ο αγαπητός φίλος μας κ.Γαζής). Πιστεύω πως έχω το προνόμιο της ανεξάρτητης κρίσης, μιας και δεν έχω προσωπικό συμφέρον, ούτε καν οικονομικό. Για αυτό και ανάρτησα εδώ αυτά τα τμήματα της έρευνάς μου, αντί να τα περιμένω κάποια στιγμή στο μέλλον, την έκδοση συνολικά του βιβλίου.
Ο Οδυσσέας τώρα, κατά την ταπεινή γνώμη μου, δεν έβαλε πολλά ΠΟΛΕΜΙΚΑ καράβια (χωρίς πυραύλους και τορπίλες!!) στην εκστρατεία, γιατί κατάλαβε ότι το αποτέλεσμα και το κέρδος του, δηλαδή τα λάφυρα από μια πόλη, έστω και πλούσια όπως η Τροία, θα ήταν λίγα για να τα μοιραστούν τόσοι πολλοί πολεμιστές-κουρσάροι, όσοι ήταν στην πανστρατιά των Αχαιών (επίτηδες δε λέω Ελλήνων, γιατί κατά τον Όμηρο, αυτοί ήταν μόνο οι κάτοικοι της Φθίας).
Όσον αφορά στα μπερδέματα και τις παρερμηνείες, νομίζω Γιώργο πως το έχεις πιάσει το νόημα και το κάνεις επίτηδες όταν ανακατεύεις τα χαρτιά και μας βάζεις γρίφους και σενάρια. Διαχειριστής είσαι και μου φαίνεται ψάχνεις "πελάτες", διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον για το θέμα και το blog. Πλάκα κάνω. Μιας και κανείς δεν σου το έχει αναγνωρίσει μέχρι τώρα, σου αξίζουν συγχαρητήρια για το προσωπικό σου ενδιαφέρον και το έργο σου. Μακάρι να γίνει αυτό παράδειγμα και για άλλους και στην πράξη να βοηθηθούν ομάδες, σαν αυτή του κ.Βασιλάκη, για την επίλυση τελικά του θέματος, με αποδεικτικά στοιχεία.
Oντως
ρίχνω συνεχώς νέα φύλλά στην τράπουλα, ελπίζωντας να μην φάω
ξύλο,,και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!,, κάθε πληροφορία που
μπορεί να προκύψει από όλες αυτή την σεναριογραφία,, και με τις χαζές
ερωτήσεις μου που θέτω, και λογοπαίχνιδα ίσως δώσει αφορμή κάποιο
σχολιάκι για περιτέρω έρευνα από τους ειδικούς,, που επαναλαμβάνω εμείς
δεν εχουμε σχέση!.
Επειδη με το πέρασμα των χρόνων είμαι σίγουρος πως πολλά μετατράπηκαν,, και σε συνδιασμό και την συνεχιζόμενη ανθρώπινη δραστηριότητα,, πολλά καταστράφηκαν και πολλά μυστικά κρυβονταν,και κρυβονται!,, εξου και εν μέρη οι όχι και καλές σχέσεις μερικών με αρχαιολογία, και αυτή η έλειψη ενημέρωσης που αναμασάω και ενοχλεί , ίσως παρότρεινε ατομά να μας υποδείξουν κάτι σημαντικο που ήξεραν ή είχαν ακούσει πάνω στο θέμα! Κάθε πληροφόρηση θα ήταν ένα σημαντικότατο κοματάκι στο παζλ., που προσπαθουν πολλόι να λύσουν!
στο θέμα Ακτογραμμης επιμένω στην θεωρεία μου ,,(αν και εγινε ερευνα φετος που δεν γνωριζω το αποτελεσμα της,,) από τετοιες ενδειξεις,, στον σεισμο του 53,,μου εχει πει ο πατερας μου που σε αναρτηση εχω περιγραψει το συμβαν του μινι τσουναμιου,και της αλαγης σταθμης 0.60 εκατοστων, το οποιο το μαρτυρουν παλιες φωτο,,με ενδειξη θαλασινου νερου στο πάνω γεφυρι, με μαρτυρία ότι σε
εσκαφη στο υψος του κοινοτικου βρεθηκε στρωση ακρογιαλιας,, στο σχήμα των βραχων στα λιμένια που δειχνουν ότι τα χτυποθυσαν για καιρο τα κυμματα πιο ψηλα,, και άλλες ενδειξεις που εμενα του ερασιτεχνη μου βεβαιωνουν οτι στεκει το σεναριο μου!