Με τη λήξη της θερινή περιόδου του 2011 οι φήμες ότι η προηγούμενη πλοιοκτήτρια εταιρεία θα άφηνε τη γραμμή φούντωναν όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα τα πολυσυζητημένα σενάρια να γίνουν πράξη στα τέλη Δεκεμβρίου. Έτσι, το πλοίο αφήνει τη φιλόξενη πατρίδα του και τους κατοίκους που το πολυαγαπούσαν και δένει για μεγάλο διάστημα στο λιμάνι και στις γύρω επισκευαστικές περιοχές του Πειραιά. Οι περιπέτειες των τελευταίων μηνών είχαν φέρει δυσφορία στο νησί σχετικά με το αγαπημένο τους πλοίο, ενώ οι πιο απαισιόδοξοι ισχυρίζονταν ότι δεν θα το έβλεπαν ποτέ πια καμαρωτό να μπαίνει σφυρίζοντας στο όμορφο Κεφαλλονίτικο λιμάνι. Οι αρνητικοί ισχυρισμοί διαψεύστηκαν. Η λύση μέσα στην δύσκολη οικονομικά εποχή που διανύουμε βρέθηκε. Ντόπιοι οι νέοι πλοιοκτήτες, έρχονται να δρομολογήσουν το βαπόρι στη μοναδική γραμμή που μπορεί να μπει. Στη γραμμή που ξεκίνησε και καθιερώθηκε στη συνείδηση όλων. Η Κεφαλονιά ήταν και πάλι μονόδρομος. Η νέα εταιρεία αντιλήφθηκε απ’ την πρώτη κιόλας στιγμή την ιστορία και την καταξίωση που έχει μπολιαστεί στις λαμαρίνες του καλλίγραμμου ιταλικού σκαριού. Σεβάστηκε την πολυετή αγάπη που τρέφουν προς το συγκεκριμένο πλοίο όλοι οι κάτοικοι του Ιονίου.
Το Νήσος Κεφαλονιά, το αγαπημένο Κεφαλονιά δηλαδή, όπως θα προφέρεται στα χείλη των ντόπιων και των πολυετών ταξιδιωτών του νησιού, θα συνδέει καθημερινά το λιμάνι της Κυλλήνης με τον Πόρο και το Αργοστόλι. Απ’ τη μεριά μας ευχόμαστε ολόψυχα στην νεοσύστατη εταιρεία να πετύχει το εγχείρημά της, ενώ στον Cpt Άγγελο Αντωνάτο και στο υπόλοιπο πλήρωμα καλά ταξίδια και ο Άη-Νικόλας να βρίσκεται πάντα στην πλώρη του όμορφου βαποριού τους.
Για το nautilia.gr
Λούβαρης Νεκτάριος
και η δημοσίευση που αφορά τις τιμές!
δειτε και το


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου