«Μουδιασμένοι» οι αρχαιολόγοι
Λοιπόνε φίλε Γιώργη καλύτερα να ασχολούμαστε μόνο με τα αρχαία μου φαίνεται για να ζήσουμε πολλά χρόνια.
Βλάκα τον πέρασες το Χριστό με εκειό το «μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι» ?
Να το παίξω και εγώ έτσι να ησυχάσω!
Μπλεγμένα λοιπόνε τα έχουνε οι αρχαιολόγοι με τσι καινούριες ανακαλύψεις των Ελληνικών γραμμάτωνε αλλά και εγώ μπερδεύομαι με εκείνη τη μυθολογία ότα περνάω την ώρα μου.
Ο Κέφαλος λέει είχε τέσσερα παιδιά και επήρανε από ένα Δήμο στη Κεφαλονιά.
Μέχρι εδώ καλά πάμε. Είχε όμως και τον Αρκείσιο το παππούλη του Οδυσσέα, εφκειού του γιού τση αρκούδας τι του άφησε?
Του πεταμού τον είχε?
Την Ιθάκη μάλλον. Αλλά δε το γράφει πουθενά. Και γιατί δε τη λένε Αρκεισία?
Μήπως και αυτοί που γράφανε τη μυθολογία τα είχανε μπερδέψει?
Για δες και ένα διαμάντι που βρήκα για την Ιθάκη σε ένα τουριστικό οδηγό:
…«Ιστορία : Ακόμη και αν ο Οδυσσέας είναι το πιο γνωστό όνομα της Ιθάκης, δεν ήταν αυτός που έδωσε το όνομά του στο νησί. Σύμφωνα με τη μυθολογία, Ο Ιθάκης ήταν γιος ενός βασιλιά από την Κεφαλονιά βασιλιά που εγκαταστάθηκε εδώ και ο οποίος μαζί με τον αδελφό του έχτισε μια πηγή που τροφοδοτούσε με νερό ολόκληρο το νησί»...
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Ο Ιθάκης! Πως λέμε Ιθάκης Νικόλαος του Σπυρίδωνα?
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΤΕΛΕΙΟΤΟ,,ΑΛΛΑ ,,ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΤΕ ΣΧΟΛΙΟ aris26 Απριλίου 2013 - 11:17 π.μ.
Πρώτα για το θέμα της φιλοσκυλίας που τείνει να πάρει η έννοια της λέξης ζωοφιλία και φυσιολατρία.
Κάτι έχει μπερδευτεί από κάποιους. Αν βάλουμε τον Άργο να ξεσκίζει το ζαρκάδι (να το δαγκώνει στο λαιμό καλύτερα), οι ζωόφιλοι τι θέση παίρνουν? Και μη μου πουν αγώνας επιβίωσης, γιατί συνήθως το ζαρκάδι στα χέρια του συνοδού του σκύλου κατέληγε.
Έπειτα επί των αρχαίων και τα λοιπά.
Προσωπική μου πάντα άποψη είναι ότι η ονομασία των τεσσάρων « πόλεων» της Κεφαλονιάς καμία σχέση με ονόματα κάποιων από τους γιούς του Κεφάλου δεν έχει και αν έχει μάλλον οι τοποθεσίες έδωσαν τα ονόματα σε πιθανούς γιούς του.
Αυτό βγαίνει συμπερασματικά γιατί η Σάμη υπήρχε πριν καν γεννηθεί ο Κέφαλος κατά που φαίνεται.
Κάτι έχει μπερδευτεί από κάποιους. Αν βάλουμε τον Άργο να ξεσκίζει το ζαρκάδι (να το δαγκώνει στο λαιμό καλύτερα), οι ζωόφιλοι τι θέση παίρνουν? Και μη μου πουν αγώνας επιβίωσης, γιατί συνήθως το ζαρκάδι στα χέρια του συνοδού του σκύλου κατέληγε.
Έπειτα επί των αρχαίων και τα λοιπά.
Προσωπική μου πάντα άποψη είναι ότι η ονομασία των τεσσάρων « πόλεων» της Κεφαλονιάς καμία σχέση με ονόματα κάποιων από τους γιούς του Κεφάλου δεν έχει και αν έχει μάλλον οι τοποθεσίες έδωσαν τα ονόματα σε πιθανούς γιούς του.
Αυτό βγαίνει συμπερασματικά γιατί η Σάμη υπήρχε πριν καν γεννηθεί ο Κέφαλος κατά που φαίνεται.
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟ!
Μαζί είχε και τον γιο του Αρκίσιο, που είχε αποκτήσει από
την Πρόκριδα. Εκεί εγκαταστάθηκε και παντρεύτηκε την
Κλυμένη, κόρη του Μινύα
ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ!!!,
1) ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ,,ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΝ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
του Ιθάκου toy Νήριτοy και ο Πολύκτορα !?
2) ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΕΦΑΛΟΣ ΕΚΑΝΕ 4 ΓΙΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ
ΤΕΤΡΑΠΟΛΙΣ,,ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΝΗΣΙΟΥ ΣΑΜΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ
ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ?
ΠΡΟΝΗΣΟΣ
ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΟΣ,, ΜΗΝ telika Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟ-
ΝΗΣΙΟΥ?
ΠΡΟΝΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΝΝΕΙΩΝ,,,, ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΟ,ΚΕΦΑΛΟΥ ,,,! ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ
ΣΥΝΘΕΤΗ ? ΠΡΟ-ΝEΙΟΝ??
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,, ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
.......TO BE CONTINUE
Καλά τα γράφεις (μυθολογία πάντα βέβαια), αλλά εκείνο το Πρόνησος είναι ένα μπέρδεμα που μπορεί να οδηγεί και αλλού, αλλά άστο γιατί μπορεί να πετάξω καμιά κοτσάνα και να μου ρίξεις καμιά πιατέλα με εκείνα τα ωραία μεζεκλίκια σου στη μούρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και άμα έχω το στόμα μου ανοιχτό μπορεί να μου έβγει και σε καλό γιατί κάτι θα αρπάξω!
Δεν έχω και χρόνο να ψάξω καλά τώρα τελευταία…
Θα τα ματαπούμε σίγουρα όμως.
Και εκειός ο Αβραάμ! Φαντασία ο μπαγάσας!
Σα το νησί τση σταχτομπούτας μας την έκαμε την Ιθάκη!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
Στο καλοκαιρινό εντυπο του συλλόγου γράφτηκε 'οτι η λέξη Πρόνησος προερχεται από το νησάκι Πόρου,,,,!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν λοιπόν υπάρχει αυτή η πιθανότης,,γιατί να μην το θέσουμε πάντα φυσικά υποθετικά ,,στην πιθανότητα νησιού,,στη Ρίζα Τζαννάτων
σίγουρα εκεί εκείνα τα χρόνια ήταν λίμνη!! και το στενό σίγουρα εχεί υποστεί συνεχήκατολισθίσεις,, μαρυρία του πατέρα μου
εξάλου,, ότι το 53,,ειχε κλείσει ενετλώς από πέτρες,, και τους τραυματίες οι Ισραηλινοί που έίχαν προσαράξει Πόρο,, τους μετάφεραν με φορεία,, δια μέσω Παχνιού !
Ανέβα-κατέβα ,,γυμναστική δηλαδη!
και για να συνεχίσω στα υποθετικά σενάρια ,,προφανώς η αρχαία Ακροπολη Παχ-νι μετά τα ομηρικά συμβάντα,,να μεταφέρθηκε για περισσότερη προστασία σε αλλο ιστορικό και σε ευρήματα ύψωμα (Παλιόκαστρο)-ενώ σημάδια αρχαιοτητας υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα υψωματα,, με ονομασίες που παραπέμπουν στο βαθύ παρελθόν!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ας τα αναζητήσουν ειδικοι! π.χ
ΑΦΡΑΓΙΑΣ(ΑΦΡΑΓΟ ΜΈΡΟς) ΝΙΠΟΛΛΑ ή στην Ιπολα ,, με πολλά σενάρια για την ονομμασια που έχει να κάνει με ιππους, και αν ειναι τελικά ΝΙΠΟΛΑ ,,ισως Νεα Πόλη,,,
μετά τον τάφο ,,ως και σήμερα η οναμασία έχει ΠΕΡΑ ΛΙΜΝΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΛΆΔΑ ¨"ΑΡΑΚΛΙ" ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΥΝΙ με αρκετές θεωρείες από το πυρ, =μας πάει στο ηφαίστειο και το πιερ,, (ορατοτητας) ,,ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΤΡΑΤΕΣ,, διαδρομη από εκεί προς Αννινατα .(Αννινατα παίζει και το ανίατος) την λέξη ΚΑΤΣΙΒΕΛΆΤΑ την έχει αναλύσει φυσικά ο Βασιλάκης ,, τωρα τα ΔΗΜΗΣΙΑΝΆΤΑ,,δεν εχω βρεί σενάρια,, αλλά ειναι πάρα πολύ ενδιαφέρον τοποθεσία, και όπου υπάρχει εκκλησία ,,είναι και ύποπτη για Αρχαιολογική σημασία!,,"ΣΥΝΙΘΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ"