Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ARIS

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ  

Έτσι που το βλέπω κάνω πλάκα με τον εαυτό μου και μετά με όλους μας. Μη γελάτε ορέ με αυτά που βλέπετε, πρώτη φορά βλέπανε τέτοιο άνθρωπο οι «άγριοι», το ψάχνανε οι άνθρωποι μπας και είναι όνειρο. Άμα τραβήξουνε κάνα βίντεο εμένανε, άμα συναντήσω κάνα πολιτικάντη που μου γεμίσει το μάτι για πραγματικός πολιτικός να δείτε τι γέλιο θα πέσει. Μέχρι και τσι πατούσες θα του γαργαλάω να δώ άμα γελάει! Το δε αίμα μου θα ρέει άφθονο, όχι από χαρακίρι αλλά από τσι τσιμπιές που θα ρίχνω απάνου μου γιατί θα αργήσω να πιστέψω ότι και εγώ δε βλέπω ονείρατα. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΒΙΝΤΕΟ-Η πρώτη επαφή με τους λευκούς…
kai  
Μωρέ το μαρουλάκι στη γλάστρα θα φυτεύεται στην Ελλάδα πάντα. Θα το φυλάμε από τους «λαγούς» ακόμα και με καριοφίλια εμπροσθογεμή ( εγώ έχω ένα σεντ ετιέν λειτουργικότατο!! Το πρόβλημα είναι άλλο. Ποιος καλλιεργεί μαρουλάκια? Όλοι με τη τεχνολογία γενικώς ασχολούνται και οι περισσότεροι δε ξέρουν τι είναι το καλαμπόκι. Παράδειγμα πόσα από τα όσπρια που τρώμε δεν είναι Καλιφόρνιας? Ούτε όσπρια Ελληνικά δε μπορούμε να βγάλουμε σε επάρκεια. Έχει ψάξει κανείς πόσα μεταλλαγμένα τρώμε? Όλοι το κουνέλι κάνουν εδώ και χρόνια. Αμ οι ζωοτροφές? Εκεί γίνεται το πάρτι το μεγάλο, μεταλλαγμένη σόγια, μεταλλαγμένο τούτο, μεταλλαγμένο το άλλο. Έτσι σιγά – σιγά μεταλλάσσεται και το DNA μας και γίναμε οι Έλληνες μ@λάκες, μεταλλαγμένοι γίναμε και έπειτα ψάχνουνται οι άλλοι μπας και μας ραντίζουν. Σιγά μη μπαίνουνε και σε έξοδα αεροψεκασμού! Πάρε παράδειγμα με τσού σκύλους και τσι κονσέρβες σκυλοτροφών. Όλοι τιτίλιδες έχουνε γίνει και γάτα δε κυνηγάει κανένας. Σκέψου άμα πρόκειται για αλεπού που σε Παράνομο και το μαρούλι που θα φυτέψεις σε γλάστρα

1 σχόλιο:

  1. Καλά ορέ Αβραάμ εκειός ο διπλανός μου είναι ο Άργος του Οδυσσέα που του τον εφύλαα όσο έλειπε, άντε και τη κατσίκα του φίλου του Διαμαντάτου του καπετάνιου, τα άλλα τα κοπρόσκυλα γιατί μου τα φόρτωσες?
    Έλα κατά δώ κι α δε σου αμολάρω μια σφηγκοφωλιά κατακέφαλα να μη με λένε aris. Ρε φίλους που τσόβρηκα που να με πάρει και να με σηκώσει εδεπάθενε!
    Και έχεις και το Γιώργη να βάνει τη φωτό συνέχεια για να με κογιονάρει…

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή