Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ ,,ΛΟΓΟ ΤΩΝ "LIKE" ,,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΑ!!,, ΟΠΟΙΟς ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ας ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ (ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ)!

ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΗς ΦΩΤΟ,,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΕΤΟς!!

ΚΑΙ  ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ-(ΥΠΕΝΘΙΜΙΣΗ)
Με  ενημέρωση σε Αρις,,  


το σκυλάκι ευρέθη  σε βάτα για σπίτι ,,κατά την ανάβαση πρός Παλιόκαστρο!!,, .

Του αξίζει  λοιπόν μια  φροντίδα,,εξού και συνεισφορά  του Αη Βασίλη,, 
κάποιο παιδάκι ίσως του το είχε ζητήσει!!




2 σχόλια: στο  

  1. Μπράβο ορέ Poros.
    Βέρος απόγονος του Οδυσσέα!
    Πως τον έψησες ορέ να το χαρίσει?

    Επήαινε ορέ μπροστά στο έλκηθρο ξόριζε τα ελάφια και έχω να δω Άη Βασίλη εδώ και κάτι χρόνια.
    Του το ζήταα και γω του Άγιου αλλά δε μου το ΄δινε, δε του άρεσε μου είπε η φάτσα μου γιατί ήμουνα αγριεμένος.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.
  2. Όποιος τον πάρει λοιπόνε να τον δέσει τη πρωτοχρονιά το βράδυ όξου από το σπίτι του.
    Θα ακούσει ο Άγιος το σκύλο του να αλυχτάει, θα σταματήσει να τονε δεί και όλο κάτι θα ξεφορτώσει από το έλκηθρο!
    Να δουλεύει και λίγο το μυαλό μας ντεεε.
    .
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

2 σχόλια:

  1. Ορέ πως την έπαθα έτσι! Χα χα χα χα.
    Ο σκύλος είναι λοκατζής! Μία ώρα έψαχνα εψές να δώ στη φωτό τι εύρημα βρήκες και δε τον έβλεπα!
    Πάει λέω ο φίλος ο Γιώργης τα έπαιξε.
    Μετά σκεφτόμουνα τι διάολο δεν έχει βάτα εκεί κάτου και βρήκε βάτο και τον φωτογράφισε?
    Έβαλα όμως καλού κακού και δυο τρείς τώρα που τον είδα να μου πούνε τι βλέπουν μπας και τα έπαιξα εγώ, αλλά και αυτοί μόνο βάτα και κορμό έβλεπαν και ησύχασα.
    Για δε μου λες ορέ με τη μυρουδιά τον βρήκες?
    Ρε το κακομοίρη και φαίνεται καλοσυνάτος!

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΧΕΙ ΠΑΠΟΡΟ ΓΙΑ ΘΙΑΚΙ ΑΠΟ ΠΟΡΟ!!,, ΝΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ,, ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΚΑΛΟΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΑΣ!
    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΕ ΧΑΣΕΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ!,, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕΤΕ,, ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ,,! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ,,!

    ΑπάντησηΔιαγραφή