Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

EYXEΣ ΤΟΥ ΑΡΙς ,,ΣΤΟ ΘΑΛΑΣΣΟΛΥΚΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ!

aris21 Δεκεμβρίου 2013 - 4:27 μ.μ.  ΣΤΟ 
http://porosnews.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7709.html#comments
Και για δε μου λες ορέ καπετάνιε εμένα τον ρημάδη τι με νοιάζει άμα μικρομεγαλώνει, ή τα΄ανάποδα η μέρα?
Εκειά απουκάτου που το παλεύω να ξεβρομίσω από τα σεντινόνερα τα ύφαλα, σάματις γλέπω ήλιο??
Άμα μου έλεες ότι θα αρχίσει να φυσάει να φύγει η βρώμα έ τότες να κάμω και εγώ το σταυρό μου και να πω άμποτες!

Χουά χα χα χα χα χα
Υ.Γ.
Και που είσαι εκειό το γάτο να τονε προσέχεις, λίγο κουρλός μου φαίνεται.
Καλές γιορτές να έχουμε και αγάντα τσι φουρτούνες θαλασσόλυκε.

  • George Diamantatos ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΡΗ ΑΓΑΝΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ....ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΝΤΙΝΟΝΕΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΗ ΤΑ ΠΕΤΑΣ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΑ.....ΠΟΥ ΑΝ ΡΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΣΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥΣ, ΤΣΟΥ ΑΝΑΚΑΤΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ...ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΕΓΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου