Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΠΡΟΝΝΟΙ

Πολυ ωραια ερωτηματα..αν εδινες και μια απαντηση (αποψη) που σιγουρα εχεις (δηλ απλα ενα συλλογισμο) σε αυτα θα μας βοηθουσες περισσοτερο εφοσον το κατεχεις το θεμα..παντως εγω ποτε δεν ανεφερα οτι η Σαμη ισως ειναι η ΟΜηρικη Ιθακη ..ισως ομως να ξερεις να μου πεις την τοποθεσια ενος μικρου μνημειου που υπαρχει καπου εκει (δε μιλαω για τα τειχη η τους Αγ.Φανεντες) που καποιος το εχω συνδεσει με την ΟΜηρικη Ιθακη... Ποια η γνωμη σου ομως για το Ληξουρι? Οτι ακουγεται οτι υπαρχει στο Σκινεα-Κοντογενατα_λειβαδι..μιλαω για ερειπεια τειχων...Ευμαιος...Κεφαλος..ροδακες σε ταφο... σε ΟΙ ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΥΣΩΝΑ



Επειδή ίσως να κατηγορηθώ ότι, εκτός των άλλων σφαλμάτων που μου καταλογίζονται, αποφεύγω να αντιπαρατεθώ και στην κριτική, οφείλω να δώσω μια σύντομη απάντηση, έστω και καθυστερημένα. Αντιπαρέρχομαι το επιθετικό στυλ του σχολιαστή μου και αντιθέτως θα τον ευχαριστήσω από την πλευρά μου, που τουλάχιστον βλέπει φιλολογική «αρτιότητα» στο έργο μου. Ειλικρινά, δεν ήμουν ποτέ καλός στα φιλολογικά (πιστεύω πως ακόμα δεν είμαι) και εξάλλου δεν ήταν μέσα στις προθέσεις μου να καταλήξω σε ένα σύγγραμμα που θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει «βιβλίο», με την ειδική και υψηλή έννοια της λέξεως. Μάλλον το όποιο καλό αποτέλεσμα, εξηγείται από τον ενθουσιασμό, το ενδιαφέρον και τη συγκίνηση που μου ενέπνευσε το θέμα. Όταν δεν ξεκινάς κάτι με εμμονές και αυτοσκοπούς, αλλά από αγάπη και με στόχο την απόλαυση της δημιουργίας, αποδεχόμενος φυσικά τον επιβεβλημένο κόπο, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να μην είναι θετικό. Ανέφερε λοιπόν ο σχολιαστής μου για εικασίες και κατασκευασμένα μυθεύματα που σε ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ - Το ταξίδι συνεχίζεται...!!! Αθανάσιος Δανιηλ


ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ; ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΟΥΕΚΑΝΕ TAG... σε Ωκεανίδες, ενάλιες νύμφες, κόρες του Ωκεανού και της Τηθύος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου