Σχολιασμος σημερινης αναρτησης
2 σχόλια:
ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, με πολλους υποσυνδεσμους:
Τι σημαίνει το όνομα ΟΜΗΡΟΣ?
Σχόλιο αλιευμένο στο διαδίκτυο περί καταγωγής του Ομήρου.
Κατά τον Ηρόδοτο δεν εγεννηθη τυφλός, «Η μητηρ τίκτει τον Όμηρο ου τυφλόν αλλά δεδορκοτα».Ο δε Πρόκλος δηλώνει ότι: «Τοσαύτα γαρ κατείδε άνθρωπος όσα ουδείς πωποτε». Άλλοι πάλι ιστορικοί τον χαρακτηρίζουν ότι τα μάτια του ήσαν καλά Και ότι ίδιος είχε μεγάλη οξυδέρκεια. Παραστατικές και με μεγάλη ακρίβεια οι παρομοιώσεις του μεγάλου Ομήρου, όπως: «Οι μνηστήρες κείτονταν νεκροί στην αυλή, όπως τα ψάρια στο δίχτυ του ψαρά..»
Ο Τηλέμαχος ίσως έπεσε μαχόμενος πλησίον του Πόρου, όπου ο τάφος, πολύ πιθανό, ο δικός του και των συντρόφων που έπεσαν μαχόμενοι .Κατά άλλες θεωρίες έφυγε για την κάτω Ιταλία μαζί με την μητέρα του Πηνελόπη, όπου εκείνος μεν ενηφευθη την Κίρκη η την κόρη της Κασσιφονη και γέννησε τον Ιταλο, ενώ η Πηνελόπη ενηφευθη τον προγονό της ΤΗΛΕΓΟΝΟ! Και γέννησε τον Λατίνο ο όποιος έκτισε την Τουσκουλον. Η Κασσιφονη αργότερα σκότωσε τον Τηλέμαχο. Ο δε Όμηρος με τον Εύμαιο κατάφερε να επιζήσει (Αλλά ετυφλώθη ) και είτε πήγε στον παππού του στην Πύλο(στους απογόνους ίσως του Νέστορα, π. χ στο θείο του τον Παυσανία και αργότερο μαζί του μετανάστευσε στην Ιωνία και της Μικράς Ασίας, η μετανάστευσε μαζί με τον Εύμαιο στην Μ.Ασία όπου ευρίσκετο ήδη η οικογένεια του Νέστορα. Ξεριζωμένος στην Ιωνία θρηνεί την μακρινή πατρίδα του και γράφει κλαίγοντας μόνος με την αποκλειστική συντρόφια του γέρου χοιροβοσκού του παππού του, τον Εύμαιο; Είναι πολύ μυστήριο το επαναλαμβανόμενο «Τον δ’ απαμειβομενος προσεφης Εύμαιε» ενώ « Τηλέμαχος αντιον ηυδα....(...Ο Τηλέμαχος αντιμίλησε).. η Η Πηνελόπη είπε στον ΕΥΜΑΙΟ (ρ.575).... «και εσύ ΕΥΜΑΙΕ απήντησες»( την δ’ απαμειβομενος προσεφης Εύμαιε).Το συμπέρασμα είναι ότι ο πιστός ΕΥΜΑΙΟΣ βρίσκεται δίπλα στον ποιητή την ώρα εκείνη που ο ίδιος γράφει. Με ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ υπέρ του Οδυσσέα, αποφεύγει να γράψει για τα σοβαρά λάθη του (υπεύθυνος δια την παραπομπή του Παλαμήδη, ως προδότη) ενώ αφήνει να εννοηθεί ότι χωρίς τον Οδυσσέα θα εχανετο ο πόλεμος κατά της Τροίας Το άλλο πρόσωπο που εκθειάζει είναι ο «άλλος Παππούς» ο Νέστορας.
Η Παλλικη της Κεφαλονιάς βρίθει από συλημένους και ασύλητους τάφους Μινυακης η Μυκηναϊκής τεχνοτροπίας. Στερείται όμως της όρεξης των αρχαιολόγων, για ανασκαφές, από της εποχής του μεγάλου Μαρινάτου.
Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ Η ΙΘΑΚΗ ΚΑΙ Η
ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ
....Οι Φαίακες, πετώντας πάνω στα κύματα σαν τον Ερμή, οδήγησαν το γρήγορο πλοίο τους στου Φόρκυ το λιμάνι, στο δήμο της Ιθάκης. Εκεί, στην άκρη του λιμανιού, υπήρχε μια ελιά, σύμβολο της Αθηνάς, και κοντά της το σπήλαιο Μελίσσανη των νυμφών, που ονομάζονται Νηιάδες ή Ναϊάδες.[1] Στον ίδιο δήμο της Ιθάκης βρίσκεται το άστυ, που ονομάζεται κι αυτό Ιθάκη, καθώς και το παλάτι του Οδυσσέα. Κοντά στο άστυ, το λιμάνι Ρείθρο, κάτω από το δασωμένο Νήιο,[2] άρα και το Ρείθρο ανήκει στο δήμο της Ιθάκης. Το Νήιο και ο Νήριτος είναι τα δυο βουνά που αναφέρονται στο δήμο της Ιθάκης. Αν πράγματι το Νήιο, όπως πιστεύουμε, πήρε την ονομασία του από το σπήλαιο των Νηιάδων μελισσών, είναι δηλαδή το βουνό των μελισσών, τότε είναι λογικό το λιμάνι του Φόρκυ, που βρίσκεται κοντά στο σπήλαιο, να τ’ ονόμαζαν Ρείθρο. Και τούτο επειδή: οι Νηιάδες νύμφες μέλισσες, που φτιάχνουν από το μέλι αμβροσία και νέκταρ (όπως οι Δικταίαι Μελίαι) και έχουν δύναμη μαντική, κατοικούσαν στο σπήλαιο - κυψέλη - ομφαλό Μελίσσανη, που βρισκόταν στο λιμάνι του άλιου γέροντα Φόρκυ, ο οποίος λέει πάντα την αλήθεια, όπως το μαντείο. Ρείω - ρέω και θρω - θρους - θρόος είναι σημείο που ρέουν φωνές, δηλαδή το λιμάνι - μήτρα, στο οποίο υπάρχει ομφαλός - μαντείο - κυψέλη, το σπήλαιο των μελισσών, που σαν τον Φόρκυ γνωρίζουν την αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Φαίακες – «φύλακες» των ανθρώπων - έφεραν τον Οδυσσέα στο λιμάνι του Φόρκυ, το Ρείθρο. Τον οδήγησαν στο ιερό μαντείο, που βρισκόταν στο λιμάνι Ρείθρο. Σ’ αυτές θυσία πρόσφερε ο Οδυσσεύς μετά το φόνο των μνηστήρων.
Η Ιλιάς αποτελείται από 15.693 στίχους και αναφέρεται στις τελευταίες πενήντα μία (51), αποφασιστικής σημασίας ημέρες του πολέμου της Τροίας, ο οποίος συνολικά διήρκεσε, σύμφωνα με το μύθο, 10 χρόνια. Η Οδύσσεια αποτελείται από περίπου 12.110 στίχους και περιγράφει τον δεκαετή αγώνα του Οδυσσέα για τον νόστο (επιστροφή στην πατρίδα του Ιθάκη μετά την κατάληψη της Τροίας).
Άλλη μια "ένδειξη" για το πόσες χιλιετίες πίσω από τα 33 000 χρόνια θα πρέπει να επανατοποθετηθούν τα γεγονότα που εξιστορούνται στην Οδύσσεια...αν κρίνουμε ότι οι περιγρφόμενοι, από τους Έλληνες ώς "βάρβαροι" λαοί, πέραν εκείνων που είχαν ή είχαν λάβει Ελληνικοί παιδεία, ό,τι ζωντανό όν περπάταγε ή πέταγε στη Γή αποτελούσε θήραμα για τροφή των και όχι ΠΙΣΤΟΣ φίλος κλπ, κλπ . Μέχρι σήμερα υπάρχουν λαοί πέραν της μέσης Ανατολής που τα σκυλιά αποτελούν για αυτούς "εξαιρετικό" έδεσμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα ακόμη οφείλη η Ανθρωπότητα στον Όμηρο και στους Έλληνες!!!
Ο Ομηρος ηταν κατι παραπανω απο την σημερινη google στην ενημερωση. Ακομη διδασκει