Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Ιόνιο Μπλε Μοναδικό & Ατόφιο


Μια Αγκαλιά, Θάλασσα μου

EΣΥ
Μια αγκαλιά Ιόνια Θάλασσα 
μπλε και μόνο αυτό..
Μπλε, νησιώτικο, αλλιώτικο, ξεχωριστό
 Αυτό που κουβαλώ
Αυτό θυμάμαι..
Σύννεφο που με σκεπάζει-Δεν με Αφήνει
Ξε-Διψώ, Φωτίζομαι και είσαι Θαλασσινό-περίεργο 
Απίστευτο
ΧΟΡΟΣ
....................
Η σκέψη μου χορεύει 
Μέχρι να γεννηθώ, 
Να ξαναγεννηθώ..
..............................
Γεννήθηκα..Από σένα γεννήθηκα
ΣΧΕΣΗ ΖΩΗΣ
Τις Διαθέσεις σου Να δεις..
όποτε άλλαζες μορφή κίνηση και χρώμα..
Μ΄άρεσε που δεν ήσουν ίδια
Μ΄ΑΡΕΣΕ...
Ποτέ ίδια......
ΑλήθειΑ..
Μυστήρια, αινιγματική μου, ΕΡΩΤΙΚΗ και κάπου παιχνιδιάρα
Ιόνια θάλασσα Μου
Αλμύρα πάνω μου 
Με σένα νε μεγάλωσα...
 Ερχόμουν
Άτσαλα, ατίθασα για να σε μάθω ΣΤΗ ζωή μου
............................................... 
Και μάθαινα κολύμπι...
έπιανα βυθό 
Ως κάτω στο βυθό, βουτιές πολλές
Σπηλιές-ζωή-αναπνοή
ΚΑΙ Τι βυθός...
Συνδυασμός...
Μπλε, Το μπλε, Πρασινομπλέ, Το τυρκουάζ, Το Ιόνιο Μπλέ 
Μοναδικό και Ατόφιο
Αυτό είδα ΚΑΙ αγάπησα, αυτό και θέλω
.....................................................
Πόσο πολύ γεμίζει η ψυχή μου...
Χορταίνει
...........................................
Από όταν είδα φως...
Το ίδιο σου το φως. 
μπλε και πάλι μπλε
Ιόνιο στη ζωή μου μπλε 
Αχ.... 

Όπου και αν πήγαινα 
ΠΟΤΕ
δεν σ΄άλλαζα, στη θύμιση μου ήσουν
τίποτε δεν σου έμοιαζε
Μοναδική μου
..........................................
Πόλλες φορές φεύγοντας για την πόλη
σε έκλεβα...
Μια στάλα ήθελα να΄χω...
να σ΄έχω συντροφιά, παρέα μυρωδιά  Μου...
Αυτή ....τη στάλα-σταγόνα του γυαλού....
Ιόνιο ταξίδι..
Κρατά πολύ
Ως τώρα...Μέχρι σήμερα ως Τώρα που μιλάμε ...
..................................
Καντάδα στα κύματα...
Ως ότου να σε ξανά δω 
και να σε ανταμώσω..
Καντάδα Αφρού
Του Γυρισμού...
Ζωής Αλάνι, περιπλανώμενο
Ο γυρισμός μου κατά Νου
................................
Υπόσχεση σου δίνω..
Μόνο σε σέ να κολυμπώ
Και αυτό αναζητώ..
είσαι εσύ η συΝτροφιά ΜΟΥμοναδική
Η Ιόνια μου!!

Μίκα Καππάτου
Έμπνευση-Γέννημα-Θρέμα της Ιόνιας Θάλασσας
εστάλη από  Β.Λορετζάτο
πηγες 
Forwoman.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου