Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΠΑΛΙ -ΕΚΕΙ , Γραφει ο Σπυρος Ροκκος

μερικοι σχολιασμοι στην αναρτηση μου
  1. Το 1/3 του κάστρου τση Ομηρικής Ιθάκης που μου ανήκει ολόκληρη είναι!
    Είπα ορέ να κάμω μια καλή πράξη και θα εύρω και το μπελιά μου?
    Λοιπόνε:
    Ομηρική Ιθάκη στο Πόρο, Ομηρική Ιθάκη στην Άσσο, τσι ενώνουμε και είμαστε αγαπημένοι!
    Έ να μη βγάλω όμως και εγώ το κάτι τις μου? Τί Κεφαλλονίτης θα ήμουνα??

    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
    Υ.Γ.
    Τώρα που θα έβγουνε και πετρέλαια μπορεί να το αγοράσουνε και τα ΕΛΠΕ να φκιάσουμε δεξαμενές!!
    Θα σας δίνω τσάμπα τότενες και κάνα τόνο πετρέλαιο για τα σκολειά σας. Χα χα.
  2. ΕΞΕΧΑΣΕς ΩΡΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΚΗ ,, ΚΑΙ ΘΑ ΜΑς ΦΑΕΙ ΦΚΙΟς Ο ΚΑΜΠΑΝΗς!! ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΑΠΟ ΑΣΣΟ ΕΔΕΚΕΙ,, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟς "ΙΘΑΚΗΣΙΟς " ΧΑΧΑ
Όλα έτοιμα είναι! Αλλά φοβάμαι μη του έρτει κάνα σπετάκουλο και είπα άσε να κάμει και τη γιορτή του. Άμα βιάζεται όμως τα αμολάρω επί τόπου αρκεί να έχει αντοχές! Χα χα χα χα χα. σε ΚΑΛΑ ,,ΠΩς ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΣΟ??


αφιερομενο στον φιλο μας ομηριστη Νικο Καμπανη!
Νάτη η Pale (Πάλη) στο θρόνο τση!!

Όπα λάθος έγινε!
Και αυτή Ιταλίδα μεν αλλά την αποκάτω εννοούσα. Χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου