Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Καληνύχτα, Κεμάλ. Προς τους φίλους ΦΑΡΟΣ της Πρώτης μας Συγκέντρωσης |

 Προς τους φίλους ΦΑΡΟΣ της Πρώτης μας Συγκέντρωσης | Δευτέρα 14.9.2020




Αγαπητοί φίλοι, της Κίνησης Ενεργών Πολιτών ΦΑΡΟΣ, την προηγούμενη
Δευτέρα 14 | 9|2020 ώρα: 7:00 βρεθήκαμε όλοι σε μια Πρώτη Συνάντηση σε
ΚΥΚΛΟ καθισμένοι, μετά τη Λήξη Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2020, στο
Άλσους Κουτάβου.

Αυτό το Κείμενο απευθύνεται Αποκλειστικά σε όσους από εκεί καθόσασταν
στις καρέκλες τριγύρω μου, είτε παλιά μέλη, είτε ΝΕΑ που προέκυψαν από
τη Δράση των Πολιτιστικών σας Εκδηλώσεων του Καλοκαιριού. Δράσεις που
όπως εσείς έτσι και εγώ απόλαυσα σαν περιεχόμενο, τις αξιοπρεπείς
ποιότητες, και την καλή διοργάνωση.
Εγώ ήρθα σε πέντε – έξι εκδηλώσεις. Αυτό το κείμενο απευθύνεται μόνο
σε Όλους εσάς εκεί εκτός από τον Κ. Παυλάτο και την Κ. Αραβαντινού οι
οποίοι είναι ενήμεροι για τις Θέσεις μου με σαφήνεια αλλά όχι
ενημερωμένοι για το άρθρο αυτό, επειδή δεν είναι στη δικαιοδοσία τους
αλλά στη δική μου σαν ευσυνείδητή μου Πρωτοβουλία. Αυτό που οφείλουν
λογικά είναι να σας ενημερώσουν στην Επόμενη Συνάντηση σας ότι έφυγα
και πιθανώς να σας δώσουν εξηγήσεις εν απουσία μου αν ζητηθούν. Δεν
δύναμαι να παραβρεθώ για να μου δοθεί ο λόγος και έτσι το κάνω εδώ
γραπτά, επειδή ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ σας για μένα είσαστε ΙΣΟΙ και σας σέβομαι.

Εκεί στην πρώτη συνάντηση ΦΑΡΟΣ εγώ ήρθα σαν Φιλική Συμμετοχή με τη
διάθεση εθελοντικά να βοηθήσω αν χρειαστεί και μπορώ με τις όποιες
ικανότητες διαθέτω διαμέσω των εργαλείων που διαθέτω ως Καλλιτεχνική
Ιδιοσυγκρασία Ατόμου. Δεν ήρθα ούτε για να συμπλεύσω με τον ΦΑΡΟ μα
ούτε και για να οφεληθώ ως προβολή στο μέλλον καλλιτεχνικά όπως είναι
σε αρμοδιότητες της Κίνησης αυτής ως προς τον Πολιτισμό και τους
Κεφαλονίτες πάνω στο νησί ή και για τους Κεφαλονίτες Αθήνας.

Στη Συνάντησή μας την περασμένη Δευτέρα απροειδοποίητα και
αιφνιδιαστικά μου δόθηκε ΠΟΣΤΟ πολύ σοβαρό που δεν είχε καμία σχέση με
Καλλιτεχνικές και Πολιτιστικές Ομάδες ως θεματικές πόστων. Σε ένα ΝΕΟ
εν αγνοία του μέλος (εμένα) δόθηκε το τεράστιας Τιμής μου Πόστο στην
Ομάδα: ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ σε θέματα ΤΑΙΠΕΔ, και
Πλειστηριασμών. Αυτό είναι, πολύ φοβάμα, Πολιτική θέση, και όχι
Πολιτιστική και μάλιστα ακούγεται, θα πω χαριτολογώντας, πιο υψηλής
σημασίας και Κύρους από τον κ. Παυλάτο τον ίδιο.

Επιχείρησανα πάρω το ΛΟΓΟ στη συνάντηση αλλά χαμεγελώντας ο Κ.
Παυλάτος ευγενικά δεν μου τον έδωσε ή και με διέκοπταν να μην
ολοκληρώσω κάποια παλιά μέλη. Ήθελα να μιλήσω για να Αρνηθώ και δεν
μου επιτράπηκε από τις συνθήκες, ενώ παράλληλα μου δόθηκε ως όνομα
υψηλότατη αρμοδιότητα Κύρους και Βάρους Έργου.
Επίσης: σε παλιό Μέλος σας Επιτράπηκε να πάρει Εκείνο το ΛΟΓΟ και να
αρνηθεί ΠΟΣΤΟ.
Βρέθηκα να αγνοείται το δικαίωμά μου ΛΟΓΟΥ, ευγενικά με χαμόγελο και
αδιαφορία στο τέλος της συνάντησης, πράγμα που με έκανε να δυσφορώ σε
όλη τη διάρκεια της συγκέντρωσης. Έχω μάθει ότι είτε παλιό μέλος εντός
συλλόγου είσαι (σε αθλητικό-φυσιολατρικό σωματείο ήμουν όπως και σε
Ομοσπονδία σπηλαιοεξερευνήσεων) είτε νεότατο δεν υπάρχει καμία
ανισότητα ως προς ΟΛΑ, ούτε στο εκλέγειν και εκλέγεσθαι, μα ούτε και
στο δικαίωμα να δωθεί ο Λόγος, με τυχόν άνισους όρους παλαιών ή και
ακόμη μελών που άνηκαν σε Δ.Σ. εκλεγμένο.(που ήμουν τόσο στον σύλλογο
όσο και στην Ομοσπονδία όλων των συλλόγων, Γραμματέας τους). Δεν
υπήρχαν "πολίτες" Α ή Β κατηγορίας εκεί, δηλαδή Παλαιοί και Νέοι. Ίδιο
δικαίωμα ΛΟΓΟΥ ΟΛΟΙ. Επίσης ήταν μη-Προσωποπαγές σωματείο με Ευγενή
Άμιλλα αθλητικής δραστηριότητας όλων των Μελών μεταξύ τους απ΄το
Καταστατικό του Συλλόγου. (αυτό αφουρούσε τις Δράσεις
σπηλαιοεξερευνήσεων).

Παίρνω το ΛΟΓΟ εδώ.
Με Τιμά η θέση ΠΟΣΤΟΥ που μου έδωσε ο κ. Παυλάτος. Αλλά δεν μπορώ να τη δεχτώ.
Επειδή:

1 > Οι καλλιτέχνες δεν εκφράζουν ποτέ τα πολιτικά πιστεύω τους ως προς
τη Δημοκρατία και την Αποκατάστασή της (το ΠΟΣΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ από
τον ΦΑΡΟ) διαμέσω ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, αλλά με έναν δικό τους ατομικό
καλλιτεχνικό και αυθεντικό τρόπο εκφράσεων, ακόμη και δημιουργικής
τους παράλληλα Γραφής. Αυτή είναι η δική τους ΦΟΡΜΑ συμμετοχής στα
ΚΟΙΝΑ.

2 > Οι καλλιτεχνικές ιδιοσυγκρασίες Κάτω από συνθήκες κάποιας ΚΡΙΣΗΣ
(κοινωνικο/οικονομικής και ευρύτερης ΣΥΝΟΛΟΥ), όταν το κρίνουν
αναγκαίο, συνήθως επιλέγουν το: "Η Ισχύς εν τη Ενώσει" (τους) και
παράγουν ίσως κάποιου είδους ατομικό εγχείρημα - δημιουργία που
προσβλέπει σε Κοινοφελές έργο, ως δική τους βοήθεια και μέλημα
Συμμετοχής στα Κοινά.

3 > Οι Καλλιτεχνικές ιδιοσυγκρασίας σε συνθήκες ΙΣΧΥΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
βιώνουν το ΟΛΟ Φυσικό Περιβάλλον σαν εννιαία Περιβαλλοντική τους
Επιρροή που πυροδοτεί Ιδέα προς δική τους Έμπνευση για κάποιο Έργο.
Αυτή την επιρροή απ΄την Εννιαία ΦΥΣΗ περιβάλλοντος θα μπορούσαμε να
την αποκαλέσουμε συμβατικά Πατρίδα, Ιδιαίτερη Πατρίδα. Τότε λειτουργεί
το ατομικό ΕΡΓΟ που ενώνεται σε ΙΣΧΥ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ με όλους μαζί τους
Καλλιτέχνες Κεφαλονιάς που βιώνουν εντός τους αυτό που περιέγραψα και
είναι ψυχική προδιάθεση με πυροδότηση την αίσθηση κινδύνου που βιώνουν
εντός και είναι Κοινό ψυχικό τους φορτίο μα και χαρακτηριστικό.

4 > Οι καλλιτεχνικές ιδιοσυγκρασίες σαν άτομα με ειδικά Κοινωνικά
χαρακτηριστικά πυροδοτούνται ακόμη κι απ΄τον Οίστρο τον δημιουργικό,
και με ερέθισμα ερωτικό  κάποιου είδους αντικείμενο λατρείας
εσωτερικής τους: είτε Δέντρο, είτε άτομο, είτε και χώμα, κτλ.

5 > Οι καλλιτεχνικές ιδιοσυγκρασίες σαν Κοινωνικό χαρακτηριστικό έχουν
μια φλόγα Πυροδότησης Εντός ανά πάσα στιγμή τους με ερέθισμα
κοινωνικού περιβάλλοντος για Έμπνευση. Αυτή ακριβώς η ΠΥΡΟΔΟΤΗΣΗ έχει
εκρηκτικότητα για λειτουργικούς λόγους ώστε να εκκινήσει τη λειτουργία
Δημιουργίας, επόμενο στάδιο της Έμπνευσης.

6 > Επειδή διαθέτουν αυτήν ακριβώς την Πυροδότηση προς Πνευματική τους
εκρηκτικότητα ως ψυχικό εργαλείο εκ γενετής (λέγεται και συμβατικά
ταλέντο) δεν μπορούν ποτέ να ανήκουν σε χώρο πολιτικής ή κομματικής
συλλογικότητας ή και ομάδας Ενεργών Πολιτών, που στεγάζουν κοινωνικές
ομάδες όλων των άλλων ιδιοσυγκρασιακών χαρακτηριστών. Οποιαδήποτε
στιγμή με έναν σοβαρό λόγο αντιπαράθεσης στο χώρο από ερέθισμα που
τους δυσφορεί έντονα μπορεί να Εκραγούν μες στο χώρο αυτό και να
αποτελέσουν ακόμη και λόγο διάσπασης ΟΜΑΔΩΝ. Θα ήταν ασυνειδησία μου
να πω: ΝΑΙ, ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΡΓΟ και με Πόστο
στο ΦΑΡΟ.

Έχω λοιπόν την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να Αρνηθώ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ τη μεγάλη ΤΙΜΗ που
μου δόθηκε ενώ νιώθω μικρή, πολύ μικρή, για να αλλάξω εγώ(;) τη
Δημοκρατία.(;)

Σας αφιερώνω μόνο ένα αγαπημένο Τραγούδι ΟΛΩΝ, που κάποτε με
παρακολουθούσε να παίζω με πάθος στο ακορντεόν αυθόρμητα και με ένταση
αυθεντική, ο Δάσκαλος Μουσικής Εθνικού Ωδείου και Πατέρας μου.
(διπλός ρόλος Πνευματικού πατέρα). Ακούγοντας ΜΕ όχι να παίζω by the
book αλλά με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ τρόπο ψυχικής μου έντασης και έκφρασης μου
είπε:
Παιδί μου; 'Μην επιτρέψεις ΠΟΤΕ σε κανέναν να σου πει πως ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΥ
να Εκφράζεσαι'.

Σας αφιερώνω αντί για Συντάγματα και Λέξεις ή  Έννοιες, στη Δική μου
Γλώσσα, ένα Τραγούδι που καρφώθηκε μέσα μου σαν μελωδία εδώ και 32
χρόνια να βρω (μουρμουρίζοντας την αποτύπωσή του από το Άκουσμα που με
πυροδότησε) πως θα το παίξω... αυτοσχεδιαστικά. Αυτό το τραγούδι
ζωγραφίζει πιθανώς την αφαιρετική έννοια της δημοκρατίας μέσα μου από
μικρής.

https://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I

Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε,
Αφιερωμένο σε όλους σας που είσασταν στον Κύκλο, μα και στους
Αναγνώστες και Ακροατές του δικού μου Τρόπου πολυμέσων έκφρασης
άρθρου. Είσαστε ΟΛΟΙ Ενεργοί Πολίτες επειδή απλά το διαβάσατε και
ακούσατε.


Μαρία Μαγουλά



ΦΩΤΟ ΑΡΘΡΟΥ:
Η εικόνα του άρθρου είναι σκίτσο γραφιστικό συμπληρωματικό του άρθρου
της Μαρίας Μαγουλά:
το ονομάζει ποιητική αδεία: Τόπος ευρύτερης Κατοικίας Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου