Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Ενα αποχαιρετιστήριο στην Σπ. Βαβάση απο Μάκη Μεταξά




 Με μία φωτογραφία από τη επέτειο της 25ης Μαρτίου του 1959 , την εποχή που ήμουν στη πρώτη Δημοτικού, αποχαιρετώ την αγαπημένη μας δασκάλα Σπυριδούλα Βαβάση.

Ήταν η πρώτη μου δασκάλα που μου έμαθε ανάγνωση και γραφή. Της χρωστάω πολλά όπως και όλα τα παιδιά που είχαν την μεγάλη τύχη να την είχαν δασκάλα τους.
Η ζωή το έφερε να την συναντήσω ξανά την εποχή που ήμουν Νομάρχης και αυτή ήταν Προϊσταμένη Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού μας. Ήμουν πολύ υπερήφανος, όπως ήταν και αυτή, που εγώ ως μαθητής της και αυτή ως δασκάλα μου βρεθήκαμε ξανά και είχαμε μια άριστη συνεργασία.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνες τις όμορφες μέρες που ζήσαμε κοντά της και θα την θυμάμαι πάντα με πολύ νοσταλγία και αγάπη.
Από την περιοχή των Κορωνών που τόσο αγάπησε της απευθύνουμε το ύστατο χαίρε, στέλνοντας τα πλέον θερμά μας συλλυπητήρια στα αγαπημένα της παιδιά και εγγόνια.
( Στην φωτογραφία από αριστερά άγνωστος, ο πατέρας μου ο Οδυσσέας, η αδελφή μου η Νίκη, εγώ, η δασκάλα μας Σπυριδούλα Βαβάση και η αδελφή μου η Κατερίνα. Η φωτογραφία είναι μπροστά από το σπίτι μας στον Ασπρογέρακα και αριστερά φαίνεται η παράγκα που ήταν το μαγαζί του πατέρα μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου