Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Eνα ακόμη αποχαιρετιστήριο στον Μακη Πετράτο


2011-2021 : Αποχαιρετώ έναν Ορειβάτη με ήθος, ένα καλό παιδί, ένα διαμάντι, οι λέξεις φτιάχνουν ένα κόμπο στο λαιμό μου & Δυσκολεύονται να βγουν, το μυαλό μου πάγωσε, τα μάτια μου βούρκωσαν στο κενό. Οι λέξεις είναι πολύ φτωχές μπροστά στο μεγαλείο της ψυχής σου ….. Ήσουν ένα ξεχωριστό και πολύτιμο πετράδι της Ορειβατικής Λέσχης , αποτύπωνες την κάθε στιγμή , το κάθε τι , με την φωτογραφική σου μηχανή… πάντα καλοσυνάτος , χαμογελαστός , πάντα δίπλα στον αδύνατο … Άφησες ανεξίτηλο το αποτύπωμα σου και θα μείνεις για πάντα στο βιβλίο της μνήμης μου, Αγαπητέ μου χαμογελαστέ Μάκη σε αποχαιρετώ ,Θα σε θυμάμαι με καμάρι…. Καλό ταξίδι, Καλό λιμάνι στην ρωμαλέα, ριψοκίνδυνη και ταξιδιάρα ψυχή σου.. Τα θερμότατα Συλλυπητήρια στην Οικογένεια του…








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου