Σάμη, 07 Σεπτεμβρίου 2021
Σύμβαση με την Marketing Greece για την υλοποίηση καμπάνιας
προβολής της Κεφαλονιάς
Ο Δήμος Σάμης σε συνεργασία και συνεννόηση πάντα με τους άλλους Δήμους της
Κεφαλονιάς, υπέγραψε σύμβαση με την Marketing Greece στα πλαίσια της ενιαίας
τουριστικής προβολής της Κεφαλονιάς. Σύμφωνα με το σχέδιο της τουριστικής
προβολής του Δήμου για το 2021 το κύριο μέσο προβολής του προορισμού είναι το
διαδίκτυο μέσω στρατηγικά στοχευμένης καμπάνιας που θα αναδεικνύει τα
μοναδικά χαρακτηριστικά, τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αυθεντικότητα της
Κεφαλονιάς σε αγορές στόχους του διεθνούς αγοραστικού κοινού. Με πρωτότυπο
υλικό (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες - άρθρα) που εμπνέει τον ταξιδιώτη με την
τεχνική του storytelling. Θα αναδειχθούν το τουριστικό προϊόν και η ποικιλία των
εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός στον επισκέπτη.
Ειδικότερα, η σύμβαση περιλαμβάνει:
Ανάπτυξη ταξιδιωτικού περιεχομένου
Δημιουργία travel content (βίντεο, φωτογραφίες, ιστορίες - άρθρα) που θα
παρουσιάζει με δημιουργικό τρόπο τις ιστορίες και εμπειρίες του
προορισμού στο ταξιδιωτικό κοινό.
Δημιουργία ενός ταξιδιωτικού άρθρου «A foodie’s Guide to Kefalonia»
στο περιβάλλον του DiscoverGreece.com σε 8 γλώσσες, το οποίο θα
συγκεντρώνει και θα αναδεικνύει τις αυθεντικές γαστρονομικές (culinary)
εμπειρίες του προορισμού.
Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού: Δημιουργία travel content με
παραγωγή φωτογραφικού υλικού και social media videos για τον προορισμό
από ομάδα φωτογράφων / κινηματογραφιστών, με σκοπό την αξιοποίηση
του στην καμπάνια.
Δελτίο Τύπου
Γραφείο Τύπου Σάμη, 07 Σεπτεμβρίου 2021
Σύμβαση με την Marketing Greece για την υλοποίηση καμπάνιας
προβολής της Κεφαλονιάς
Προβολή
Προβολή στο Discovergreece.com:
Προβολή της Κεφαλονιάς στην αρχική σελίδα του Discovergreece.com και σε
εσωτερικές σελίδες με σχετικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα, προβολή
περιεχομένου που θα δημιουργηθεί για την Κεφαλονιά στην αρχική σελίδα
του Discovergreece.com, σε κεντρική ενότητα που προτείνει επιλεγμένες
εμπειρίες και προορισμούς στο ταξιδιωτικό κοινό.
Social Media Καμπάνια:
Στοχεύοντας στο Dreaming στάδιο του Travel Cycle του σύγχρονου
ταξιδιώτη, υλοποίηση Social Media promotion για την Κεφαλονιά στα Social
Media του Discovergreece.com. Η προβολή θα περιλαμβάνει το Travel Article
«Α foodie’s Guide to Kefalonia» και το οπτικοακουστικό υλικό (short-form
videos & photos) που θα δημιουργηθούν για την Κεφαλονιά, μέσω posts σε
Instagram, Facebook και Twitter, που θα αναδεικνύουν το τουριστικό προϊόν
του προορισμού στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου