Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

καλο παραδεισο ,, στον Παναγη κουστουμπαρδη

 

Haris Koustoumpardis

😢 Εφειγε Ο Παναγής Κουστουμπαρδης ενας άρχοντας ένας άνθρωπος που μας δίδαξε πάρα πολλά στη ζωή,

Πετυχημένος επιχειρηματίας περιφρόνησε της Δόξες και το χρήμα και αποσύρθηκε στο πατρικό του στο Μοναστηράκι,
Θυμάμαι δεν μας άφηνε ποτέ να πληρώσουμε μας έλεγε ρε μαλέα Εσείς δεν έχετε λεφτά, Τι να πρωτοθυμηθώ,Πριν από πολλά χρόνια ένα καλοκαίρι είχα ξεμείνει από αυτοκίνητο Και εκεί που καθόμαστε όλοι παρέα και πίναμε μου λέει ρε μαλέα σε βλέπω στεναχωρημένο του λέω Άσε θέλω να πάω να πάρω ένα πρόσωπο αλλά δεν έχω αμάξι ξέμεινα βγάζει το κλειδί από την τσέπη από την ολοκαίνουργια BMW 750 και μου λέει ρε μαλέα τώρα έχεις του λέω δεν γίνεται γιατί μπορεί να το γρατζουνίσω, είναι καινούργιο και πανάκριβο αυτοκίνητο, με κυταξε και μου λέει το μόνο που ειναι πανάκριβο είναι η ζωή σου όχι τα υλικά αντικείμενα πάρτο τώρα και πρόσεχε για σένα όχι για τα παλιοσίδερα όταν έφτασα στη σκάλα στο καθιερωμένο ραντεβού μου λένε Ουάου what α car you must be millionaire τους λεω όχι Το αυτοκίνητο είναι κάποιου φίλου συγγένει φυσικά δεν με πίστεψαν ποτέ πιος θα μπορούσε να δώσει ενα τόσο πανάκριβο αυτοκίνητο σε ένα νέο παιδί μόνο ένας άρχοντας και αυτός ήταν ο Παναγής ο Κουστουμπαρδης Καλό παράδεισο θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη και σε ευχαριστούμε για τα μαθήματα ανθρωπιάς που μας έδωσες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου