Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Στα… μαχαίρια το Δ.Σ. της ΕΠΣΚΙ, ρήξη του Ηλία Κουρκουμέλη με τα υπόλοιπα μέλη, λόγω των δελτίων των ποδοσφαιριστών και την… θολούρα στα οικονομικά

 by 


Εδώ και έναν περίπου μήνα στις συνεδριάσεις των Δ.Σ. της ΕΠΣΚΙ γίνεται το έλα να δεις, με τον Ηλία Κουρκουμέλη να έχει πυροδοτήσει μια κατάσταση που δύσκολα θα επανέλθει, την ώρα που το ποδόσφαιρο των νησιών μας βουλιάζει.


Η μεγάλη ρήξη του Ηλία Κουρκουμέλη με πολλά από τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΠΣΚΙ, έχει να κάνει κυρίως με τα παράβολα αντικατάστασης δελτίων των ποδοσφαιριστών, αλλά και με τα οικονομικά της Ένωσης, που κανείς ή ελάχιστοι γνωρίζουν το αποθεματικό της, σύμνωνα με τα λεγόμενα του κ. Κουρκουμέλη. Μετά από δική του πρωτοβουλία έγινε η συνάντηση για να μας εξηγήσει τον αργό θάνατο της ΕΠΣΚΙ και γενικά του ποδοσφαίρου της Κεφαλονιάς. «Ζήσαμε και εξακολουθούμε να ζούμε μέσα στην πανδημία του κορωναϊού. Για περισσότερο από έναν χρόνο οι ποδοσφαιριστές δεν έχουν πατήσει στο γήπεδο και λίγο πριν από την έναρξη της φετινής περιόδου ήδη τέσσερις ομάδες δήλωσαν οικονομική αδυναμία να δηλώσουν συμμετοχή στο πρωτάθλημα», μας είπε ο κ. Κουρκουμέλης και συνέχισε: «Μετά από εντολή της ΕΠΟ πρέπει να γίνει αντικατάταση των παλιών δελτίων των ποδοσφαιριστών με μίνιμουν κόστος 5 ευρώ το ένα. Φανταστείτε μια ομάδα (οι περισσότερες έχουν και ακαδημίες) πόσα χρήματα πρέπει να δαπανήσει πριν ακόμη ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Επίσης η αίτηση για μεταβολή των δελτίων, σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. της ΕΠΣΚΙ, πήγε στα 2 ευρώ αντί του 1 ευρώ που ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Λόγω της κάταστασης που επικρατεί έφερα στο Δ.Σ. πρόταση είτε για δωρεάν είτε για ελάχιστο κόστος 3 ευρώ (ΕΠΣ Μακεδονίας) για την αντικατάσταση των δελτίων και να παραμείνει το 1 ευρώ ή ακόμη και δωρεάν για την αίτηση. Μετά από δύο θυελλώδεις συνεδριάσεις, όπου άκουσα πράγματα και θάματα, με αποκορύφωμα ότι η ΕΠΣΚΙ δεν έχει χρήματα, η πρότασή μου καταψηφίστηκε από τα έξι εκ των επτά παρόντων μελών (μόνο εγώ ψήφισα υπέρ). Υπήρχαν μέλη του Δ.Σ. που μίλησαν για τα άσχημα οικονομικά της ΕΠΣΚΙ, την ώρα που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και όχι μόνο αυτοί, αλλά και εγώ, αφού επί έξι χρόνια δεν μας έχουν δοθεί ως ώφειλαν, τα οικονομικά στοιχεία της Ένωσης».
Μετά την απόρριψη της πρότασης του Ηλία Κουρκουμέλη, όπως ο ίδιος μας ανέφερε, αντιμετωπίζεται μέσα στο συμβούλιο ως ο… κακός της παρέας, με τον ίδιο να το προχωράει ακόμη περισσότερο. «Αν και είναι υποχρεωμένοι να το είχαν κάνει ήδη, ζήτησα επίσημα να μου γίνουν γνωστά τα οικονομικά της Ένωσής μας από το 2016 και μετά. Είμαι ακόμη στο… περίμενε, αν και ως μέλος του Δ.Σ. έπρεπε να έχω ενημέρωση, όχι μόνο εγώ, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη. Έφερα εναλλακτική πρόταση για να μην επιβαρύνονται κι άλλο οι ομάδες που έχουν απομείνει. Να πληρώνει η ΕΠΣΚΙ τον γιατρό του αγώνα και όχι το γηπεδούχο σωματείο ή να καλύπτονται από την ΕΠΣΚΙ τα τυχόν έξοδα μετακίνησης των διαιτητών. Αφού με κοίταξαν με μισό μάτι αποφάσισαν να φέρουν την πρότασή μου στο επόμενο Δ.Σ. ωστόσο ξέρω από τώρα ποια θα είναι η κατάληξη. Πριν από περίπου 40 χρόνια κάποιοι ελάχιστοι πάλεψαν και δημιουργήθηκε η ΕΠΣΚΙ, σήμερα, με όλες αυτές τις καταστάσεις που βιώνουμε, σύντομα βλέπω να την κλείνουμε και το χειρότεροι, θα εξαφανιστεί το όποιο ποδόσφαιρο και οι όποιοι ρομαντικοί παράγοντες ακόμη δίνουν τα χρήματά τους, τον χρόνο τους και το… αίμα τους γι’ αυτό. Πριν κλείσω ήθελα να σε ενημερώσω ότι το Δ.Σ. απέρριψε νέα πρότασή μου πρόσφατα να φτιαχτεί μια τριμελής επιτροπή από μέλη του Δ.Σ. της ΕΠΣΚΙ (εγώ να είμαι μέσα) και να επισκεφτεί τους τέσσερις Δημάρχους του νομού μας και να τους παροτρύνει να ενισχύσουν τις ομάδες του Δήμου τους ο καθένας τουλάχιστον με 1000 ευρώ, προκειμένου αυτές να ξεκινήσουν το πρωτάθλημα. Και αυτή η πρότασή μου απορρίφθηκε, λες και θα χάναμε τίποτε αν πλησιάζαμε τους Δημάρχους. Λυπάμαι που το λέω, αλλά σε λίγο καιρό ούτε εγώ θα έχω να κάνω κάτι τα Σαββατοκύριακα, ούτε εσύ θα έχεις να ασχολείσαι με προπονητές, ποδοσφαιριστές και διαιτητές, αφού δεν θα υπάρχουν…».

Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου