Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Προσοχή στα μηνύματα που έρχονται στο κινητό σας.

 

αναδημοσιευση απο το kefaloniamagazine.gr

Χθες σε μένα ήρθε sms από Εοππυ  με θέμα ότι έγινε Εκτέλεση Συνταγης, όμως το αμκα ηταν λάθος. ΕΠΙΠΌΛΑΙΑ εγω πάτησα το λινκ να τους ενημερώσω ότι ουτε  φάρμακα  έγραψα ούτε το αμκα είναι σωστό.Ετσι μπήκα σε περιβάλλον του “Εοππυ “που ζητά να μπω με κωδικους taxis  και μετα  ζητα να ενημερωσω μαιλ και κινητο τηλέφωνο  που έκαμα στελνοντας μου επιβεβαίωση με τετραψήφιο στο κινητο.. έκει έληξε το θέμα γιατί δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. ΤΥΧΑΙΑ και το τονίζω αυτό, ΤΥΧΑΙΑ μετα πήγα στο σαιτ της τράπεζας μου για να δω κάτι και διαπιστώνω ότι μόλις μου ειχε γινει ανάληψη σε εκκρεμότητα απο την κάρτα μου. ΑΜΕΣΑ ειδοποίησα τη τράπεζα και απενοεργοποιησαν κωδικούς και καρτα. Ειχε γίνει αναληψη από την καρτα μου σε βιζα του Αζερμπαϊτζάν…. Ευτυχώς πρόλαβα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΛΙΝΚ ΑΠΟ ΑΠΟ SMS η ΜΑΙΛ για να μπουμε σε σαιτ.. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου