Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023

Εφυγε για τον παραδεισο ο Καθηγητής, Νικόλαος Κρεμμύδας. Διευθυντής στο Γυμνάσιο & Λύκειο Πάστρας

 


Λευτέρης Γ. Κρητικός

Αποχαιρετισμός.
Από τις πρώτες παιδικές μου μνήμες ο Καθηγητής, Νικόλαος Κρεμμύδας. Διευθυντής στο Γυμνάσιο & Λύκειο Πάστρας, εκεί όπου επί χρόνια δίδαξε τα παιδιά της περιοχής που κι εγώ μεγάλωσα. Διατηρούσε ισχυρούς δεσμούς φιλίας με την οικογένειά μου.
Αγαπούσε τους νέους ανθρώπους, τους ενθάρρυνε και τους πίστευε. Ως Δάσκαλος, τους συμβούλευε δίνοντας τους τα εφόδια για ν' ανοίξουν τα φτερά τους, για να πετάξουν στην ενήλικη ζωή τους.
Βαθιά ιδεολόγος, τον θυμάμαι κάθε πρωί με την εφημερίδα στο χέρι, να με ρωτάει για τις πολιτικές εξελίξεις κι εγώ να τον θαυμάζω για την πνευματική του διαύγεια.
Χθες έφυγε από κοντά μας. Τα λόγια του όμως θα δίνουν πάντοτε σ' εμένα και σ' όσους τον γνώρισαν δύναμη. Η θύμηση του θα μας δείχνει το δρόμο της αξιοπρέπειας.Τιμή μας σε όσους σταθήκαμε δίπλα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου