Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Ρωμαϊκό Νεκροταφείο Φισκάρδου.

φωτο από Ελένη Παπαφλωράτου.
POROSNEWS:
άρχισε η ανάδειξη  της αρχαίας  ιστορίας μας,,! από Βορρά,,!  ευχή και ελπίδα να συνεχιστεί και προς Νότο.Είναι το μεγάλο όπλο και δυναμική του νησιού μας , που θα το φέρει  περιζήτητο
στην τουριστική αγορά, όταν αξιοποιηθούν οι αμύθητοι θησαυροί του!


6 σχόλια:

  1. Δηλαδή οι «Βόρειοι» Είμαστε πιο έξυπνοι από τους «Νότιους» κ. Παπαφλωράτου?
    Μάλλον πρέπει να σας ξέφυγε αυτό το «άρχισε η ανάδειξη της αρχαίας ιστορίας μας,,! από Βορρά,,! ευχή και ελπίδα να συνεχιστεί και προς Νότο». Οι «Νότιοι» έχουν προχωρήσει ήδη πολύ και εμείς κοιμόμασταν με τα τσαρούχια με κάτι πεταμένες σαρκοφάγους εκεί πιο πέρα από το τουριστικό του Φισκάρδου για τουλάχιστο πενήντα χρόνια. Τυγχάνω λίγο γηραιότερος γαρ και τα θυμάμαι.
    Με χαρά μου βλέπω κάποιο πνευματικό ξεπέταγμα από κάποιους «γραφικούς» με κάποιες εκδόσεις βιβλίων κλπ.,που προσπαθούν να φέρουν κάποια άνοιξη στην χειμερία νάρκη της ταλαίπωρης και οπισθοδρομικής Ερίσσου. Και εγώ Ρισσιάνος είμαι αλλά τα σύκα – σύκα και η σκάφη – σκάφη!
    Σ.Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι, αλλά το σχόλιο δεν είναι δικό μου. Είναι του κ Γκιάφη. Οπότε για οποιαδήποτε παρατήρηση, παρακαλώ απευθυνθείτε εκεί. (κατ΄εξαίρεση αφού δεν συνηθίζω να απαντώ σε ανώνυμα σχόλια)

      Διαγραφή
  2. Χα χα ενθουσιώδης και συνάμα ιπποτικός ο κ. Γκιάφης μια και ανήκει στους «Νοτίους»!!
    Λυπάμαι και εγώ κ. Papafloratou όχι για το νόημα της απάντησης, αλλά γιατί απευθύνθηκε σε εσάς.
    Έχετε δίκιο παρεξήγηση.
    Το ανώνυμος με λίγη προσοχή διαβάζοντας πολύ πρόσφατους σχολιασμούς μου στο ίδιο blog θα βλέπατε ότι δεν ισχύει γιατί το Σ.Ρ. σημαίνει Σπύρος Ρόκκος και μάλιστα Ασσιώτης. Να το γράφω ολόκληρο λοιπόν γιατί όντως είναι πρόβλημα που δεν κατάλαβα, ευχαριστώ για την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ σας ευχαριστώ! Αυτό με τους "βόρειους" και "νότιους" ποτέ δεν το κατάλαβα. Είμαστε όλοι κάτοικοι δύο ιστορικών νησιών και έχουμε την υποχρέωση να σεβόμαστε τον τόπο μας, να διαφυλάσσουμε την ιστορία μας, ώστε να την παραδώσουμε και στους επόμενους. Καλημέρα σας και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,, , ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΒΟΡΕΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΤΟΙΟΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΘΕΣΑ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ, ΙΣΑ-ΙΣΑ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΡΙΖΕς, ΠΟΥ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΚΡΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.Απλα το θεώρησα αφορμή να θυμίσω ότι , και λόγο της ολικής τουριστικής παρακμής ειδικά του Πόρου, και της δυνατότητας που έει αρχαιολογικά η περιοχή,, επιβάλεται και από εδώ μεριά μια περισσότερη αξιοποιηση,, κάτι που τονίζω συνεχως και απο το ερασιτεχνικο μου μπλοκ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://porosnews.blogspot.gr/2014/12/blog-post_843.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή