Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

ΜΕΡΙΚΈς ΠΟΛΎ ΚΑΛΕς ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΑΠΟ ΟΡΦΕΑ ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟ

Το ψηφοδέλτιο είναι το μόνο μέρος που μπορώ να σταυρώσω γυναίκα

----------------------------------------------------------------

-Μα καλά γιατί την πυρπόλησες; Τραγουδούσε υπέροχα!

-Είμαι κυνηγός ταλέντων.

------------------------------------------------------

-Μια φορά ρε φίλε αγάπησα κι εγώ και δεν με θέλουν οι δικοί της.....

-Οι γονείς εννοείς;

-Όχι... ο άντρας της και τα παιδιά της.


-------------------------------------------------------

-Κώστα μωρό μου, δεν πιστεύω να ξενοπηδάς...

-Όχι αγάπη μου, Ελληνίδες μόνο.

----------------------------------------------------------------------

Άλλος για πίτσα τραßηξε

κι άλλος για τορτελινι....

κι άλλος που κάνει δίαιτα,

αιμα και δάκρυα χύνει.

-----------------------------------------------------------

Ο ιδανικός τύπος γυναίκας για τους άντρες είναι η έμπειρη παρθένα.

------------------------------------------------------------------------

-Και δεν μου λες τα χόρτα είναι άγρια;

-δεν τα βλέπεις μαντάμ δεμένα τα  ́χω

------------------------------------------------------------------

- Τι προφυλακτικά είναι αυτά που μου πουλήσατε; Δεν καλύπτουν ούτε μέχρι

την μέση το πέος

- Είναι καλοκαιρινό μοντέλο κύριε! Condomάνικο

--------------------------------------------------------------------------

Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα, μέχρι που με έπιασε κόψιμο στην ταβέρνα

και η τουαλέτα ήταν στα 300 μέτρα ..

-----------------------------------------------------------

Αααααχ!!! Θα έρθει η εποχή που δεν θα έχουμε μακαρόνια για τον αστακό μας!

-----------------------------------------------------------------

Πόσες τηγανητές πατάτες & σοκολάτες φάγαμε για να μας ανέβει η διάθεση &

τελικά μας φάρδυνε ο κώλος.

--------------------------------------------------------

Κορίτσια πήγα στην Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο

συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet και νομίζω περιμένω και

παιδί....

---------------------------------------------------------

Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις:

"ΑΔΕΛΦΗ"... !!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Είπα σήμερα ν' αρχίσω δίαιτα. Πάω στην κουζίνα, κρέμα καραμελέ πάνω στο

τραπέζι. Ανοίγω το ψυγείο, κορμός σοκολάτας. Πωωωω, τι να κάνω; Μπρος

κορμός και πίσω κρέμα!

-----------------------------------------------------------------

Αν θέλετε να κάνετε παιδί πρέπει να το βάλετε μπροστά..Από πίσω δεν πιάνει...

---------------------------------------------------------------------

Από σήμερα θα ξεκινήσω την δίαιτα του σεξ. Θα τρωω τα παντα και να παει

να γαμηθει.

--------------------------------------------------------------

Δείξε μου τις φίλες σου να σου πω ποιές θέλω.!!!

------------------------------------------------------------------

Μόνο όταν κάτσει κουνούπι στα γεννητικά σου όργανα, καταλαβαίνεις

ότι δεν λύνονται τα προβλήματα με βία.!!!

-------------------------------------------------------------------------

Κι εκεί που έπινα χαλαρά τον καφέ μου στην παραλία, βλέπω Γερμανούς

τουρίστες και τρελάθηκα! Καλά, αυτοί δεν πρέπει να δουλεύουν για να

μας δανείζουν;;;

----------------------------------------------------------------------------------------------------

-Είμαι έγκυος..

-Μα πως βρε μωρό μου αφού πρόσεχα..

-Εσύ βρε μωρό μου ναι, ο φίλος σου ο Γιάννης όμως........

-------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου