Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΡΟΚΚΟΥ,, ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΦΟΡΚΥΝΑΣ


Καταρχήν ένα πολύ μεγάλο συγνωμη,, που έβγαλα  στην φόρα  φιλε Σπύρο  το Σόι σου!!,,
(το   γεννεολογικο δέντρο  εννοω ) ,  εξάλου πιστευω ακράδαντα ότι οι απόγονοι του Οδυσσέα,, μεταποίκησαν  στην μεγάλη Ελλάδα (το  έχει  πει  και ο Καμπάνης  σαν θεωρεία του), και  λογικά και αυτού  το δέντρο έει ρίζες  κάτω Ιταλία!
Και το μη μου τους κύκλους τάρατε,,,, από κει μας ήρθε,, αλλά όχι κύκλο,,ούτε ευθεία δεν αφήσαμε στο  θεμα   μας!!
Λοιπόν όπως  ορθά προσπαθείς να δικαιολογήσεις παρακάτω  το Καλό όρος  έχει τις προδιαγραφές,,αλλά  απόψή μου  δεν είναι αρκετές  για να αποδείξεις  ότι παίζει σενάριο Νητιτου, και Ιθάκης (ευθείας γραμμής)!
Ο φίλος Καμπάνης  τοποθετεί το φόρκυνα για να ευλογήσει τα δικά του γένια στον Αθέρα.
Εγω νομίζω  πως παρόλι την προσπάθεια,, (την πολύ φιλότιμη) ο Φόρκυνας  σε Καραβόμυλο-Σάμη έχει τις περισσότερες πιθανότητες,, για όλους οσους λόγους έχουν αναφερθεί!
Εξάλου αν ήθελα να ευλογήσω τα γένια μου,, θα έλεγα Φορκυνας- ομοιοκαταληξία Φόρκυνασ,, σπηλαιο που ως γνωστο ήταν αφιερομένο στις νύμφες  εχουμε (Δράκαινας) όπου  γινόταν και
τελετές,, φάτσα τον Αίνο τον έχουμε,,αλλά είδες ούτε που το έω αναφέρει!

Τι γίνεται εδώ πέρα και δεν πήρα μυρουδιά?
Ευτυχώς που μου στείλανε διαδικτυακό πουλάκι, χα χα.
Καλά από πικάρισμα ο “aris” πρώτος!!!
Εγώ τώρα σε ποιόν απαντάω? Ιδού το ερώτημα.
Για το γενεαλογικό μου πρώτα:
Το Παλέρμο δεν ήταν ποτέ ελληνική πόλη-κράτος αλλά αποτέλεσε αργότερα τμήμα της ελληνόφωνης Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Άρα μπορεί και να είμαι Έλληνας πολύ περισσότερο από άλλους μια και στη Σικελία κάποτε ήταν η Μεγάλη Ελλάδα. Το όνομα Ρόκκος (Rocco) σημαίνει ο αντίστοιχος Χαράλαμπος στην Ορθόδοξη εκκλησία. Δε φτάνει ορέ που ήμασταν και οι ακρίτες του Βυζαντίου εκεί κάτω αλλά θα τα ακούσουμε και από πάνω??? Χα χα.
Δεύτερον. Το ξακουστό βουνό της Ιθάκης λέει όχι της Κεφαλονιάς (που δεν υπήρχε σαν όνομα βέβαια τότε), άρα αν η Ομηρική Ιθάκη ήταν η Έρισσος το Καλό όρος (Σκόλοπας) ήταν το κυρίως βουνό της, άλλωστε φαίνεται και από Πάτρα αν η ατμόσφαιρα είναι καθαρή.
Το σκόλοπας στα αρχαία σημαίνει παλούκι κάτι το ψηλό δηλαδή, όπως φαίνεται και από τον κόλπο της Άσσου τον υποτιθέμενο Φόρκυνα, άρα είχε βουνό να δείξει η Αθηνά και επειδή είναι πολύ κοντά στο λιμάνι μπορεί να φαίνεται και πιο επιβλητικό από τον Αίνο που από Πόρο είναι αρκετά μακρύτερα.
Πάμε πάρα κάτω, το Σάμος σημαίνει στα Φοινικικά ορεινό ύψωμα δίπλα στη Θάλασσα, άρα άμα η Κεφαλονιά χωρίς την Έρισσο (για να ευλογήσω και εγώ τα γένια μου) λεγόταν την εποχή του Ομήρου Σάμος, σήμαινε ψηλό βουνό κοντά στη Θάλασσα ό,τι ακριβώς είναι ο Αίνος.
Χα χα.
Σπ. Ρόκκος

1 σχόλιο:

  1. Φίλε για ποια συγνώμη συζητάς αφού το σόι μου εγώ το έβγαλα στη φόρα. Χα χα.
    Αλλά μας κρύβεις την αλήθεια!
    Πες ότι σε πήρανε τηλέφωνο τα αδέρφια μου και τη φοβήθηκες τη δουλειά καθότι « ο Rocco και τα αδέρφια του» χα χα. Το έχεις δει το έργο?
    Μου γράφεις και για τον φίλο τον κ. Καμπάνη που είμαστε στα Ομηρικά σα το σκύλο με τη γάτα και αρχίζω να το σκέφτομαι. Δεν ήξερα ότι ψάχνεται για καταγωγή εκ Καμπανίας γιατί άμα ισχύει θα με φάνε οι μαφιόζοι από εκεί κάτω, σκέτοι Τσετσένοι είναι!!!
    Το μόνο όμως θετικό στοιχείο που έχει η θεωρία του περί Ιθάκης = Παλική είναι ο Αθέρας που από τους παλιούς χάρτες βγαίνει μάλλον porto – Ceras. Αν το αποδεχθεί αυτό δυσκολεύουν τα πράγματα γιατί είναι μια συμπερασματικά κρίσιμη για την έρευνα Ομηρική ονομασία, ονομασία που δόθηκε για να θυμίζει το κέρατο που έφαε 20 χρόνια ο Δυσσέας από την Πηνελόπη. Χα χα.
    Τώρα αν θεωρήσουμε σαν Φόρκυνα τον κόλπο της Σάμης υπάρχουν δυσκολίες.
    Είναι πολύ μακριά από Πόρο.
    Είναι μάλλον σε εχθρικό για τον Δυσσέα έδαφος.
    Περνά μάλλον έτσι και αλλιώς από τον Εύμαιο άρα δε χρειάζεται ορμήνιες από Αθηνά.
    Αν κάπου στο ενδιάμεσο υπήρχε ο Εύμαιος θα μπορούσε να εκτρέφει και βόδια πράγμα που δεν αναφέρει στη μεταξύ τους συζήτηση.
    Και αυτό που αυθαίρετα θεωρούμαι δεδομένο είναι η διαφοροποίηση του Φόρκυνα από το κυρίως λιμάνι της πόλης της Ιθάκης, εκτός αν κάτι μου διαφεύγει για την ώρα.
    Αυτά για Ομηρική προθέρμανση, χα χα.
    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή