Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


KEFALONIAN LINES

KEFALONIAN LINES

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Ο ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙΩΝ, ΣΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ


Λοιπόνε πονηρέ Κεφαλλονίτη με εφκείνη τη θάλασσα δε μπορώ να βγάλω άκρη με σένανε. Την ανεβάζω κερδισμένος βγαίνεις, τη κατεβάζω πάλε το ίδιο, δε την αφήνεις όπως είναι να βρούμε την ησυχία μας? Πάντως καμιά κατοσταριά χρόνια πριν το Τρωικό πόλεμο τα νησιά της ιστορίας μας ήτανε τρία. Κεφ-αλ-ληνία, αλ-Σαμ (Σάμος) και Δουλίχιο. Με αυτά ξεκινώντας δημιουργήθηκε όλος αυτός ο γρίφος του Ομήρου. Προσωπική μου άποψη φυσικά. Κάκακακακακακα βααα. σε ΧΩΡΙς ΛΟΓΙΑ

και μια περιγραφη του τοτε γνωστου κόσμου από Σκυλαξ!!  Γιωργος Γκιαφης https://pronoikefalonias.blogspot.gr/.../blog-post_45.html

(ανώ η αναρτηση με την περιγραφη Σκύλακα)
Nikos Vallianatos


Kαλησπερα, στα μελη,τυχαια επεσα πανω στην περιγραφη των ακτων της Μεσογειου που κανει ο ψευδοσκυλαξ και ειναι του 350 πχ περιπου.Εκει μεσα βρηκα την νησο ΜΕΛΙΤΗ πιο πανω απο την νησο Σασων ,αρα στα δαλματικα νησια,επισης η Λευκαδα δεν ειναι νησι παρα προεχταση της στερεας και την λεει Λευκατα,η πολις της Λευκαδος υπαρχει αλλα θεωρειται στεριανη, η σημερινη Ιθακη αποκαλειται Ιθακα αλλα λειπει το Δουλιχιον,η Κεφαλληνια φυσικα στην θεση της.Αρα τα περι Κεφαλονιας=Μελιτης δεν ισχυουν και δυναμωνεται η ιδεα μου -αποψη οτι το Δουλιχιον ειναι η σημερινη Ερυσσος και απλουστατα τοτε οι προσχωσεις των υλικων απο την Αγια Δυνατη και το Καλον Ορος ειχαν φτιαξει την κοιλαδα της Πυλαρου,οποτε η πριν ΧΕΡΟ-ΝΗΣΟς Δουλιχιον εγινε κανονικο τμημα της Κεφαλονιας και εμεινε μονο σαν τοπονυμιο ως της μερες μας που αγωνιζομαστε φιλοτιμα να το εξαφανισουμε γιατι, για καποιο αγνωστο λογο ,ντρεπομαστε,καλο βραδυ να εχετε,δεκτος αντιλογος η γενικα προβληματισμος. ΟΙ  ΒΟΡΕΙΟ-ΟΜΗΡΙΣΤΕς   ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!!!

ΕΣΤΑΛΗ ΑΠΟ  ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ  ΑΡΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗ!!, 

ΤΟΝ ΑΣΣΙΟΤΗ  ΣΠΥΡΟ  ΡΟΚΚΟ!  (ΤΟΥ  ΜΠΛΟΚ ΠΟΡΤΟ ΑΣΣΟΣ)

ΤΙΤΛΟς -   Η Σπηλιά του Οδυσσέα


Λοιπόνε επειδή μας πρήξετε εκεί κάτου με σπηλιές, Μελισσάνες,  δράκαινες και ό,τι έχει μέσα η Οδύσσεια πάρτε και ένα βλέφαρο από τη σπηλιά στο λιμάνι του Φόρκυνα, με αυτή που φαίνεται Βόρεια μπούκα και τη Νότια να έρθετε να τη ξεχώσετε να γένει όπως πριν σεισμού να γλέπουμε και εμείς το Μύρτο. Και δίπλα από αυτή η άλλη σπηλιά για τσι εκατόμβες.
Να και τα συνεχώς υπάρχοντα νερά απά τσου βράχους «ἐν δ᾽ ὕδατ᾽ ἀενάοντα»  να και τα πορφυρά υφαντά (ὑφαίνουσιν ἁλιπόρφυρα), από τσι νεράϊδες.
Πάρα μέσα έχει και το παχνί τση γαϊδούρας του μπάρμα μου τ΄ Αλέκου εφκείο δε το αναφέρει ο Όμηρος αλλά άντε να το δείτε και αυτό.
Κα κα κα κα κα.
Τι νομίζετε ορέ ότι εμείς δεν έχουμε τίποτις να δείξουμε???






ΠΟΡΟΣΝΙΟΥς,,ΣΑς ΚΑΜΑΜΕ ,,ΜΕ ΤΣΙ ΜΠΛΟΦΕς ΚΑΙ ΧΑΛΑΤΕ ΤΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΣΑς!!!

ΚΑΛΗ  ΣΠΗΛΙΤΣΑ,,ΑΛΛΑ  ΔΩ ΚΑΤΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΩΜΑΣΤΕ!,, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΑΚΟΜΑ,,ΚΑΙ  ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟ!!  ΕΥΤΥΧΩς ΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΔΕΝ  ΤΟΥς ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!  ΙΘΑΚΗ=ΙΘΑΚΗ  ,,  ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΜΕ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!! 

ασε τον χρονο να μιλησει!!!!!


Στην ανω ανάρτηση λοιπόν ειναι η Ρισιανικη θεωρεια!

ακολουθει λινκ με  τα υπόλοιπα  σενάρια ,, και μια ανακεφαλαιωση:


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ



ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

Kαι επειδή συνεχίσαμε τον χρησιμο διάλογο με Γ.Βαλσαμη αντιγράφω σχολιασμους.

Γιωργος Γκιαφης ΕΚΤΟς ΙΘΑΚΗς ,,ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑΜΕ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΣΑΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΙΘΑΚΗ

Gerasimos Valsamis Φυσικά και όχι...όπως ανάφερα παραπάνω, η Σάμη ήταν ανέκαθεν ο σημερινός χώρος της πρώην Επαρχίας Σάμης. Οι Σάμιοι ή Σαμαίοι, ήταν ανέκαθεν μία ισχυρή πόλη-κράτος που ανά αιώνες και χιλιετίες, άφησε τα αναμφισβήτητα "στοιχεία" της στην γεωγραφική περιοχή της, στη Κεφαλονιά. Τα Κυκλώπεια Τείχη της, η Ακρόπολή της, ο Ναός του Απόλλωνα μαρτυρούν την παρουσία της εκεί πριν από το 3500 πΧ. Λαός με μεγάλη ναυτοσύνη, είχε δημιουργήσει ακόμη και "αποικίες". Η σημερινή νήσος Σάμος στα Δωδεκάνησα χαρακτηριστικό της. Γιατί όχι, ακόμη και το Δουλίχιον, να μην ήταν "αποικία" της ή "κτήση" της;
Γιωργος Γκιαφης εγω ειμαι τη αποψης οτι οι κατηκοι της Ομηρικης Σαμης μετοικησαν στην Αρχαια

Γιωργος Γκιαφης http://porosvress.blogspot.gr/2015/10/blog-post_6.html

kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Γιωργος Γκιαφης http://porosvress.blogspot.gr/2015/10/blog-post_31.html

kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Gerasimos Valsamis Γι αυτό και θέτω τη παράμετρο του αν το Δουλίχιον (σημ. Ιθάκη) κάποτε θα ήταν στις "κτήσεις" της Σάμης. Είναι ΑΠΙΘΑΝΟ να ήταν αυτή η στενόμακρη μικρή και βραχώδης νήσος η ΚΡΑΤΑΙΑ πόλη - κράτος της Σάμης!



 Επειδή ...μου αρέσουν τα δύσκολα και επειδή οι λέξεις των αρχαίων προγόνων μας ΠΑΝΤΑ είχαν την ΕΝΝΟΙΑ τους, έχουμε και λέμε. Η λέξη Δουλίχιον ή Δολίχιον, είναι αυτή που χαρακτηρίζει κάτι το ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΟ. Η σημερινή νήσος Ιθάκη, είναι...εντυπωσιακά ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΗ! Οι αρχαίοι Έλληνες της είχαν δώσει το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΝΟΜΑ! Ενδεικτικά αναφέρω:

Δόλιχος, η, ον..,(επιθ) "...οιχομένοιο σεθεν δολιχήν οδόν αργαλεην τε..."
Η λέξη δόλιχος βγαίνει από το αρχαίο επίθετο δολιχός, που είναι ο μακρύς. Επίσης ο δόλιχος είναι και ένας τύπος μακτυού και στενού φασολιού, το λεγόμενο αμπελοφάσουλο

παράγωγά της πολλά, ενδεικτικά:
Δολιχήρετμος, (επιθ.) "...Φαίηκες δολιχήρετμοι, ναυσιέλυτοι άνδρες..."
1. Κατασκευή που είναι στενόμακρη, (για πλοίο) που έχει μακριά κουπιά 2. (για άνθρωπο) που μεταχειρίζεται μακριά κουπιά κλπ
 ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ! ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ,, ΜΑΚΡΥΟΤΙΚΑ(ΤΗΛΕΒΟΕς?) ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ, ΕΡΙΣΣΟΣ ΔΗΜΟΣ ΔΟΛΙΧΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΣΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΙς ΟΝΟΜΑΣΙΑ (ΑΠΕΝΑΝΤΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΟΡΟΣ),,ΑΙΤΟΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ) ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ,,ΟΤΑ...Δείτε περισσότερα
Gerasimos Valsamis Γιωργος Γκιαφης Και ποιος λέγει ότι το Δολίχιον δεν ήταν μέρος του βασιλείου του, πρίν ή τότε ή μετά;;;
Γιωργος Γκιαφης Gerasimos Valsamis ΜΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΜΕΓΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΟΔΥΣΣΕΑ, ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΛΟΙΑ ΤΡΟΙΑ!,, ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ,,ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γιωργος Γκιαφης ΣΤΑ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΗ,, ΕΝΩ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ
Gerasimos Valsamis Ενώ έχει πέραν του δεόντως αναλυθεί με την εννοιολογική τους σημασία τόσον οι ονοματοδοσίες της Κεφαλονιάς, όσον και της Ιθάκης, εν τούτοις δεν ισχύει το ίδιο για την αρχαία νήσο Δουλίχιον...Γιατί;
Γιωργος Γκιαφης ας το παμε παλιοτερα! τελικα γιατι ειχαμε την Τετραπολις,, ? ειχε 4 γιους ο Κεφαλός? Τον Αρκεισιο τον εκανε με αλλη γυναίκα? Η ιθάκη πηρε το ονομα της από τον Ιθακο, από το ισια γραμμη, ή αλά από το θέαση που λέει ο Καμπάνης? Γιατι οπως αναφερειο Ροκκος από Ασσο το pronasous το βρισκεις σε παλιους χάρτες και εκει? Πολλά τα ερωτήματα! από που βγαινει τοΠρόνησος ,από τον γιο του Κεφαλου,, ή από το Προ του νησιου, ή πρωην νησι?

Gerasimos Valsamis Γι αυτό έθεσα τρεις χρονικές περιόδους (πριν, τότε ή μετά)...Κανείς δεν αμφισβητεί τις ιστορικές ΑΝΑΦΟΡΕΣ. Απλά να έχουμε στα "μέντε" μας, ότι και οι απέναντι Αιτωλείς, είχαν "βλέψεις" δυτικότερα...Ίσως κάποιες εποχές το Δουλίχιον να ήταν κτήση των με κάποια μορφή "ανεξαρτησίας"....Αυτό που εξετάζουμε είναι αν στέκει Γεωγραφικά, το Δουλίχιον να είναι η ...Λευκάδα ή η Ζάκυνθος, ή κάτι...άλλο;;;; Σύμφωνα με την Γεωμορφολογία που τουλάχιστον πριν από 22 000 000 χρόνια είχε τελειώσει η τεκτονική "παρέμβαση" του κατακερματισμού του Ιόνιου Αρχιπελάγους, όπου μέχρι σήμερα, η μορφή του Χώρου δεν έχει αλλοιωθεί πλέον. Αν προσθέσουμε και την ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ονοματοδοσία των αρχαίων Ελλήνων, τότε γίνεται ΠΟΛΥ ΑΠΙΘΑΝΟ να εστιάσουμε αλλού το Δουλίχιον, παρά μόνο στη νήσο που φέρει σήμερα το όνομα Ιθάκη.


Gerasimos Valsamis Ενώ έχει πέραν του δεόντως αναλυθεί με την εννοιολογική τους σημασία τόσον οι ονοματοδοσίες της Κεφαλονιάς, όσον και της Ιθάκης, εν τούτοις δεν ισχύει το ίδιο για την αρχαία νήσο Δουλίχιον...Γιατί;


και σε  
Γιωργος Γκιαφης http://porosnews.blogspot.com/2017/02/4.html

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

Gerasimos Valsamis Πολύ προσεγμένη έρευνα, που ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΑΦΩΣ ότι το Δουλίχιον ΔΕΝ είναι, η Λευκάδα ή η Ζάκυνθος ή η ...Κεφαλονιά. Εκείνο όμως που και σε αυτή την έρευνα "διαφεύγει", είναι το που βρισκόταν η "Κεντρική Διοίκηση" του κραταιού τότε Δουλίχιου. Διότι, ακόμη και με την "ανάπλαση" των εδαφών εκείνη την εποχή, δεν παύει οι Εχινάδες Νήσοι, μία πρός μία να είναι πολύ μικρότερα νησιά, από την Ιθάκη....πέραν του ότι αυτό ίσως δεν είναι "σοβαρό" επιχείρημα, να σημειωθούν τα εξής: Ένα κραταιό βασίλειο, πόλη-κράτος, είναι ευκόλως εννοούμενο, ότι ζει και αναπτύσσεται σε χώρο ικανό για να διαθέτει, ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΛΙΜΕΝΕΣ-ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ από ΕΧΘΡΟΥΣ (πχ περιτρυγιρισμενο από λόφους ή βουνά με μία "κρυφή είσοδο" στον βασικό του λιμένα-πόλη) ή τεχνιτή οχυρωματική "κάλυψη" και χώρους για γεωργικές καλλιέργειες κλπ κλπ. Οι Εχινάδες στο 90% είναι με υψόμετρο "επιφάνεια θαλάσσης" χωρίς καμία φυσική ή τεχνητή κάλυψη. Αν εξαιρέσουμε την Οξειά που όμως λόγω της φύσεως της δεν προσφέρεται ούτε για "εξοχικές κατοικίες"...άσε που η μοναδική "είσοδος" της για αγκυροβόλιο, είναι και η "παγίδα θανάτου" για όποιον στόλο εγκλωβιζόταν μέσα! Αντιθέτως η Ιθάκη, προσφέρει "απλόχερα" όσα "αγαθά" ανέφερα. Τέλος θα επιμείνω στην εννοιολογική ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ Δολίχιον=Στενόμακρος, η, ον.!
συνεχεια με χρησιμους υποσυνδεσμους,,πάνω στους προβληματισμους μας!,, και νεοι σχολιασμοι τελος ανάρτησης:
Γιωργος Γκιαφης ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ  ΝΙΚΟ  ΚΑΜΠΑΝΗ "ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ,,ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ "ΡΟΥΑ" ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑς ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ,,ΠΡΟς ΕΥΜΑΙΟ,, (ΙΣΩς ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟς) ,, 
, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΕΣΠΡΟΤΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΚΗ?
Oπως και στην περ'ιπτωση Μεντωρα,, που από Τάφο πέρασε σε Ιθάκη με προορισμο να πάει Σίδερο, και να φέρει Χαλκό λες να τα αναφέρει τυχαία?
δες και τον συνδεσμο http://porosvress.blogspot.gr/2015/09/blog-post_68.html


kefalonia,κεφαλονια,πορος,επαγγελματα,αρχαια,ομηρικη ιθακη
POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Γιωργος Γκιαφης ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ   ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ,,ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ,, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΜΕΤΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΟ ΝΟΤΙΑ!!

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΟΜΗΡΟς?
 Τότε ο Δυσσέας ο τρίξυπνος του απολογήθη κι είπε
................................................................!!!
Εμένα όμως πρωτόστειλε, γιατ' έτυχε καράβι
335 Θεσπρωτικό να ξεκινάη στο καρπερό Δουλίχι.
Στο βασιλέα τον Άκαστο τους είπε να με φέρουν,
μα αυτοί κακά βουλεύτηκαν, για να τραβήξω κι άλλα
παθήματα και συφορές· κι απ' τη στεριά σα βγήκε
πολύ ανοιχτά το πλεούμενο, σοφίστηκαν να βρούνε
340 τον τρόπο να με ρίξουνε μες στης σκλαβιάς τα πάθια.
Μού βγάλαν τη χλαμύδα μου, μου βγάλαν το χιτώνα,
κι άλλο παλιό με ντύσανε κουρέλι και χιτώνα,
αυτά εδώ τα παλιόρουχα που βλέπεις κι έχω τώρα·
και προς το βράδυ φτάσανε στο ξάστερο το Θιάκι.
345 Σφιχτά μες στο καλόθρονο σα μ' έδεσαν καράβι,
και με σκοινί πολύστρεφτο, πηδήξανε με βιάση
στη γης, και καλοκάθισαν να φάνε στ' ακρογιάλι.
Ως τόσο γλήγορα οι θεοί μου ξέλυσαν τον κόμπο,
κι εγώ με το παλιόρουχο σκεπάζοντας την όψη,
350 απ' το καλοπελέκητο κατέβηκα τιμόνι,
πάνω στη θάλασσα έρριξα το στήθος, και τα χέρια
απλώνοντας κολυμπητά βγαίνω στη γης, και τρέχω
κι ανάμερα τους κρύβουμαι στα φυλλωτά τα δάσια.
Του κάκου γύριζαν αυτοί και δυνατά φωνάζαν.
355 μα δεν το κρίνανε καλό παρέκει να ζητήσουν,
και γύρισαν και μπήκανε στο βαθουλό καράβι·
κι έτσ' οι θεοί με κρύψανε καλά και δίχως κόπο,
και στην αυλή με φέρανε φρόνιμου ανθρώπου. Βλέπεις,
ακόμα είναι της μοίρας μου στον κόσμο αυτόν να ζησω

ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΟΜΗΡΟΣ  ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΔΩ ΤΟΝ ΑΚΑΣΤΟ ΟΠΩς ΜΑς ΛΕΕΙ Η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
  • Το όνομα Άκαστος στην ελληνική μυθολογία απαντάται επίσης για τον βασιλιά του Δουλιχίου, νησιού στο Ιόνιο Πέλαγος το οποίο αναφέρεται μόνο από τον Όμηρο.
  • Κατά αυτήν(ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ) Ο Άκαστος στην ελληνική μυθολογία ήταν γιος του Πελία και της Αναξιβίας. Υπήρξε ο τελευταίος χρονικά από τους μυθικούς βασιλιάδες της Ιωλκού.
(ΝΑ ΠΆΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑς Η ΑΡΓΟ-ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΙΑ   , ΚΑΙ  OΠΩς ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
O OMHΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩς ΚΑΜΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΔΥΣΣΕΑ , ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΙΣΙΟ,, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΕΦΑΛΟ, ΜΕ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΙΩΣΗ ΖΩΗ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΓΥΝΝΑΙΚΕς!! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΣΚΩΤΟΣΕ ΑΠΟ ΛΑΘΟς ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΄΄η ΟΧΙ ,,ΚΑΙ ΠΟΤΕ , ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗς ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ? η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΖΛ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ (ΚΕΦΑΛΟ-ΟΔΥΣΣΕΑ) ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ , ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΤΡΑΤΙΑ, ΚΑΙ Η ΣΑΜΗ ΥΠΗΡΕ ΟΠΩς ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ! ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΙΣΩς !!
Γιωργος Γκιαφης και αλλη μια φραση "κλειδι" που εχω αναφερει πολλες φορες ,, και την επαναμβανει και ο ομηρος και οχι τυχαια!!
θαρρώ πεζός εδώ δε μας ορίζεις!!!!!!!!

Γιωργος Γκιαφης ο καμπανης το εγραψε για Παλικη,,αλλα και για πΠόρο δεν μας χαλάει καθόλου http://porosnews.blogspot.gr/2016/06/blog-post_96.html

POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

και το Δεύτερο Ψέμα του,,που ισως μας βοηθησει:


ΟΔΥΣΣΕΙΑ ν 272-278
" αὐτίκ᾽ ἐγὼν ἐπὶ νῆα κιὼν Φοίνικας ἀγαυοὺς
ἐλλισάμην, καί σφιν μενοεικέα ληΐδα δῶκα·
τούς μ᾽ ἐκέλευσα Πύλονδε καταστῆσαι καὶ ἐφέσσαι
ἢ εἰς Ἤλιδα δῖαν, ὅθι κρατέουσιν Ἐπειοί.
ἀλλ᾽ ἦ τοι σφέας κεῖθεν ἀπώσατο ἲς ἀνέμοιο
πόλλ᾽ ἀεκαζομένους, οὐδ᾽ ἤθελον ἐξαπατῆσαι.
κεῖθεν δὲ πλαγχθέντες ἱκάνομεν ἐνθάδε νυκτός."
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Αμέσως εγώ σε πλοίο πηγαίνοντας, τους λαμπρούς Φοίνικες
παρακάλεσα και αρκετά λάφυρα τους έδωσα
τους ζήτησα στην Πύλο να καταπλεύσουν να με αφήσουν
ή στην θεϊκή Ήλιδα, όπου επικρατούν οι Επειοί.
Αλλά αυτούς απώθησε προς τα εκεί ο δυνατός άνεμος
παρά την θέλησή τους, ούτε ήθελαν να με εξαπατήσουν.
Από εκεί περιπλανηθέντες, φτάσαμε εδώ την νύχτα
Tα ψέμματα του Οδυσσεα   σε Αθηνα ότι ήταν από κρητη!!!

20 σχόλια:

  1. Τα τείχη της Σάμης δεν είναι τόσο αρχαία γιατί απλά δεν είναι πολυγωνικά. Ανθρώπινος οικισμός υπήρχε πολύ παλαιότερα γιατί ήταν το ευφορότερο φυσικά προστατευμένο και υδρευόμενο κομμάτι της Κεφαλονιάς μαζί με καλό λιμάνι. Η σημερινή Ιθάκη σαν Σάμος μόνο σαν αποικία της αρχαίας Σάμης έχει κάποια τύχη νομίζω, που έτσι μπορεί να κράτησε το όνομά της. Το αρχαίο Δουλίχιο ας το περιγράψει ο κ. Valsamis πώς και πού ακριβώς το φαντάζεται. Η σημερινή Ιθάκη πάντως σωστά αποκλείεται να ήταν.
    Ναός του Απόλλωνα εξακριβωμένος στη Σάμη υπάρχει? Από ό,τι γνωρίζω όχι.
    Αποικίες της Σάμου είναι η Σάμος στο Αιγαίο (την εποχή του Οδυσσέα) και αργότερα η Σαμοθράκη από Σάμιους της Σ. του Αιγαίου όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο Βαλσαμης ειναι της αποψης οπως καταλαβα,, Σαμη και /ιθακη ειμαστε στην κεφαλονια,, και το Δουλιχιο ηταν η σημερινη Ιθακη! Ζακυνθο δεν την πειραζει την αφηνει ως εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα εκφράσω κάπως νωρίς μια άποψη την οποία επεξεργάζομαι ακόμα, γιατί κρύβει ίσως και παγίδες αλλά καλό θα είναι να την σκεφτούμε.
    Τα Ομηρικά έπη δεν ήταν απλά και μόνο τραγουδάκια προς τέρψη ψιλοκρασωμένων.
    Ήταν ταυτόχρονα διαμορφωτές ηθικών αξιών, και πολιτικών αρχών διακυβέρνησης μέσω των θρησκευτικών αλλαγών που δίδασκαν, όπως τον αυτοκράτορα Δία, το επιτελείο των 12 θεών που αυτοί αποφάσιζαν για τα πάντα και τους υποτελείς που έπρεπε να υπακούν, ενώ μέχρι τότε μέσω της πολυθεΐας υπήρχε πιο φιλελεύθερο πνεύμα διακυβέρνησης.
    Κόντρα και παράλληλα κάπως σε αυτό το σύστημα άρχισε να αναπτύσσεται η Διονυσιακή λατρεία που άφηνε περισσότερες ελευθερίες και για διάφορους και προφανείς λόγους αρεστή στο πλήθος.
    Οι Κεφαλλήνες όπως εξηγώ σε σχετικό άρθρο μου (βλέπε “το όνομα τση Κεφαλονιάς μας” στο blog portoassos), ζούσαν με πολιτικές μα και θρησκευτικές αρχές που περιστρέφονταν στο Ρωμαϊκό χαρακτηρισμό libera civitas (ελεύθερη πολιτεία) κάτι που ξέφευγε από τη συνολική τότε προσπάθεια των διδαγμάτων των επών.
    «Κοτσάρανε» λοιπόνε τον Δία απά στον Αίνο και ονόμασαν την Κεφαλλονιά τόπο του Δία (Ζα – κυνθο) για να μη χαλάει η πιάτσα και μπέρδεψαν τους πάντες.
    Πώς γίνεται ο Ησίοδος συνομήλικος περίπου του «Ομήρου» να αναφέρει το νησί Κεφαλληνία και ο «Όμηρος» να μη το ξέρει???
    Γιατί τους Κεφαλλήνες τους αποκαλεί Αχαιούς??
    Η Εντύπωση που σχηματίζεται είναι ότι το όνομα Κεφαλληνία είναι προ-Ομηρικό.

    Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που μπορώ να αναφέρω σαν ενδείξεις ή και αποδείξεις πάνω σε αυτή την άποψη αλλά ακόμα το ψάχνω, όμως επειδή ίσως υπάρχουν άλλοι περισσότερο ικανοί από μένα (ή πιο κουρλοί), το έθεσα αρχικά σαν ερέθισμα προς μελέτη, γιατί μάλλον λύνει το αίνιγμα της γεωγραφικής «τύφλωσης» του Ομήρου.

    Μπας και είμαι θεόκουρλος??
    Χα χα χα χα χα χα.
    Σπ.Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O OMHΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩς ΚΑΜΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΔΥΣΣΕΑ , ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΙΣΙΟ,, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΕΦΑΛΟ, ΜΕ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΙΩΣΗ ΖΩΗ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΓΥΝΝΑΙΚΕς!! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΣΚΩΤΟΣΕ ΑΠΟ ΛΑΘΟς ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΄΄η ΟΧΙ ,,ΚΑΙ ΠΟΤΕ , ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗς ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ? η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΖΛ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ (ΚΕΦΑΛΟ-ΟΔΥΣΣΕΑ) ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ , ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΤΡΑΤΙΑ, ΚΑΙ Η ΣΑΜΗ ΥΠΗΡΕ ΟΠΩς ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ! ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΙΣΩς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κεφαλλήνες μας λέει η Οδύσσεια αλλά στην ραψωδία ω παράδειγμα μας λέει Αχαιούς (ω-426, ω-438) .

    Παράξενο δε φαίνεται? Με την άποψη που διατύπωσα πριν βέβαια ο χαρακτηρισμός δικαιολογείται απόλυτα.
    χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε παιδιά στο κέντρο της φωτό (σπηλιά με το παχνί), στο κέντρο της λιθιάς κάτω και λίγο αριστερότερα από το μικρό άσπρο αντικείμενο (φακός) παρατηρείτε κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eπιτιδες ποστιασες κανα αρχαιο για να μας παραπλανησεις? Δεν μπορω να καταλαβω! Παχνι τι αλλο να σημαινει εκτος την δικηα μας ετοιμολογια του βουνου μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι αλλά μου μήνυσαν κάποιοι ότι η φωτοσκίαση έχει παίξει ένα παιχνίδι, να φαίνεται κάτι σαν καλόγρια γερμένη λίγο δεξιά όπως κοιτάμε που κρατάει στην αγκαλιά μωρό και έχουνε δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με πολυ φαντασία ,,ναι! πάντως λιγο μικρη σπηλια για να βαλει μεσα δωρα ο οδυσσεας! θα στριμοχνωταν νε την Αθηνα, και θα ειχαμε ατυχηματα! λειπεουν και τα πολλα νερα, και οι μελισσες ή οι νυμφες τελος πάντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για μακάκα με πέρασες? Αυτό που βλέπεις (το παχνί) είναι σπηλίτσα και συνέχεια της μεγάλης σπηλιάς που βλέπεις τη μπούκα της στη τρίτη φωτό. Εκεί μαζευόντουσαν οι Ασσιώτες για προστασία από αεροπορικούς βομβαρδισμούς στον Β΄Παγκόσμιο.
    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και για να μη τα μπερδεύουμε με τα νερά τα πολλά.
    Δεν αναφέρεται σε πολλά νερά στη σπηλιά με τα δώρα των Φαιάκων ο Όμηρος αλλά σε «ἐν δ᾽ ὕδατ᾽ ἀενάοντα». Αυτό σημαίνει σε ύδατα «αενάοντα» λοιπόνε και σωστότερα σε νερά αεινάοντα δηλαδή ο διαρκώς ρέων, ανάποδα ποτέ ξηραινόμενος. Τέτοια νερά έχει παράδειγμα το σπήλαιο της Δρογαράτης όχι της Μελισσάνης. Με τέτοια νερά μπορείς να έχεις ενεργούς σταλαχτίτες και άρα τα σκουτιά τα πορφυρά που ύφαιναν οι νεράιδες (ὑφαίνουσιν ἁλιπόρφυρα).
    Δε λέει για το ποτάμι του Μόρνου ορές η Οδύσσεια, γιατί αυτό δεν υφαίνει παρί γκρεμίζει…
    Κά κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και τι δουλεια ειχατε οι Ασιοτες στο φισκαρδο? και γιατι πηγαινε να καμει εδεκει τσι θυσιες του ο Οδυσσεας, και δεν τις εκανε στην Ασσο,, η ακομη καλυτερα εδεκει πανω στα Πατρικάτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στο Φισκάρδο (Ρείθρον, αρχαίο όνομα του καναλιού με Θιάκι) ναυλοχούσε ο στόλος, μας όποιος πέρναε και δε πλέρωνε διόδια τόνε πετσοκόβαμε! Κακακα.
    Οι θυσίες όλες στον Φόρκυνα (λιμάνι Άσσου) γινότανε και δε ήτανε βλάκας ο δικός μας Οδυσσέας σα τονέ δικόνε σας να τόνε αφήκουνε 7 ώρες περπατητό από το σπίτι του οι Φαίακες. Σε είκοσι λεπτάκια έπινε το καφέ στο σπίτι του!
    Κά κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για πάμε από την αρχη,,γιατι πολυ με μπερδευεις,,! Η σπηλια δηλαδη ειναι κοντα στην Ασσο? οπότε και ο φορκυνας!!!!Το ρειθρο ειναι στοΦισκάρδο,, οπως το εχεις φτιαξει στο Χαρτη σου, οποτε Ερωτηση,, ο Μέγης εφκιος που παιρνει σιδερο και φερνει χαλκο,, αν θυμάσαι αραξε το πλοιο του στο Φισκάρδο, και ανεβηκε με τα ποδια του στην Ασσο,, ? κουρλος ήτανε? Από Ασσο επειδη δεν καταλαβα ποια ακριβως ειναι η παραλία Φορκυνα,,,Δεν θα τους βλεπανε τσου Φαιακες πρωι -πρωι οτι καποιον απολυσανε στην παραλία? Στα Ψέματα στην Αθηνα επειδη δεν την γνώρισε της ειπε οτι ερχοταν από Κρήτη,, τι διαολο πορεια ειχε και περαε από Ασσο? Για το Δουλίχιο που ειχε προορισμο το θεσπριωτικο καραβι δηλαδη κατα την αποψη σου την σημερινη Ζακυνθο,, κουρλο καπετάνιο ειχε και τον περασε απο την αγριεμένη θάλασσα ανοικτα του νησιου μας!? Πολλές ερωτησεις σου εβαλα,, για να σε δω!!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάμε λοιπόνε:
    Λιμάνι Φόρκυνα το λιμάνι της Άσσου.
    Οι σπηλιές είναι εκεί που ξεκινάει ο «λαιμός» για το κάστρο.
    Λιμάνι Ρείθρον και Μέντης από Τάφο τώρα:
    … «Τὸ πλοῖο μένει σὲ ξοχή, παράοξω ἀπὸ τὴν πόλη,
    κάτω ἀπ' τὸ Νεῖο τὸ σύδεντρο, στοῦ Ρείθρου τὸ λιμάνι»…
    Τα ρείθρα είναι οι παραλίες από εδώ και από κεί του σημερινού καναλιού Κεφαλλονιάς – Ιθάκης, άρα άραξε σε οποιοδήποτε λιμανάκι από ακρωτήριο Φισκάρδου μέχρι χοντρικά Αγιά Σοφιά που ξεκινάει το Νήριτο βουνό (Καλό όρος), γιατί από κεί και Βορειότερα προς Φισκάρδο ήταν το Νήιον το σύδενδρο. Ο Μέντης πέρναγε για ασφάλεια το πλοίο του από το Καναλέτο λοιπόνε, έτσι θα περπάταε και κανιά δυό ώρες για την Άσσο
    Τσου Φαίακες δεν τους είδανε οι Ασσιώτες (Θιακιοί) γιατί και η πόλη για ασφάλεια ήταν ψηλότερα από το λιμάνι αλλά η Αθηνά τα είχε εξαφανίσει όλα μέσα στο μπούσι (ομίχλη).
    Οι Φοίνικες υποτίθεται ότι πληρώθηκαν να τόνε φέρουνε από Κρήτη στην Πύλο και να γυρίσουνε Συρία (Σιδώνα), τους έπιασε θάλασσα όμως ξέφυγαν του προορισμού τους και τον αμολάρανε όπου βρήκανε εκεί κοντά. Έπειτα την Αθηνά ο Οδυσσέας την είχε καταλάβει από την εμφάνιση που είχε κατά τα γραφόμενα του Ομήρου.

    Έπειτα τι το ψάχνεις τώρα?
    Κλέβουμε «εκκλησιές» πλέον!!
    Εδώ μές΄ το σπήλαιο φωτογραφίσαμε την Ωκεανίδα Καλλιρρόη που αναφέρεται και σα μία από τσι Νύμφες που αποτελούσαν την ακολουθία τση Περσεφόνης, γι΄ αυτό φοράει μαύρα. Εκεί απουκάτου στον Άδη όλες μαύρα φοράανε! Εκειό που δε ξέρω ακόμα είναι ποιό μωρό τση κρατάει αγκαλιά, τον Μινύα από το Ποσειδώνα ή τη Χιόνη από τον Νείλο? Αλλά θα το βρούμε και αυτό από το DNA.

    Κά κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλά τα μπαλωσες χαχα,, επειδη λοιπόν μου βγαινεις,,εκαμα και νεα αναρτηση,,να καμω θαλασσοταραχη,, εγραψα για δρακους0δρακαινες κλπ, κοτσαρα και το Αυγο του δεινοσαυρου για να μαθετε! Βρε ο Πορος εχει ιστορια! Παλαιοντολογικη και βάλε! Πιστευω και οι εξωγηινοι (εκεινοι οι ΑΝΟΥΝΑΚΙ,, δωθε πρεπει να προσεδαφιστηκανε και κουρλαθηκανε με την γη! κακακακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χα χα χα.
    Δε ξέρω εφκείνοι με το ΑΝΟΥΝΑΚΙ, το Διόνυσο τόνε κάνανε κέφι για με εφκειά που γράφεις θα πλακώσουνε τώρα με τα Διονυσιακά καρναβάλια οι Σουμέριοι και θα μας κάμουνε λίμπα!!
    Δε «μαζεύεσαι» καλού κακού??
    Για θα φοβηθούνε τσι δράκαινες του Αβραάμ?
    Κά κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε μου Βαλλιανάτε για να γίνουν όλα αυτά περί Δουλιχίου χρειάζονται και κάποιες χιλιάδες χρόνια όχι μόνο 500 (και πολλά πάνε τα 500).
    Έπειτα περί Μελλίτης νήσου πού βρίσκεις το παράξενο σε αλλαγή ονομάτων νησιών?
    Πάρε τα νησιά του Αιγαίου και βρές μου ένα που το διατήρησε ίδιο από την Ομηρική εποχή μέχρι σήμερα.
    Πάρε τη Σάμο παράδειγμα και πές μου πόσα ονόματα έχει αλλάξει.
    Αυτό στο βάζω σαν άσκηση για απόκτηση εμπειριών γιατί σε βλέπω καινούριο, χα χα.
    Και το Έρυσσος ποιός σου είπε ότι γράφεται με (υ)?
    Το έγραφε έτσι κανείς αρχαίος?
    Με (υ) το Έρισσος μας βγαίνει με ρίζα το ποτάμι (ρέω), άρα ποιά χερσόνησος ή νησί?
    Δυναμικό σε βλέπω πάντως…
    Καλή συνέχεια.

    Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή