Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


FREE SUNBEDS IN POROS

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΕΝΑΣ ΧΑΜΕΝΟς ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ

https://www.facebook.com/254106938296/photos/?tab=album...
Ο χρήστης fotisfamily πρόσθεσε 25 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ.




ANΩ ΦΩΤΟ ΛΕΝΑΣ ΚΡΑΣΣΑ   , ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ  :  ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ?

ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ!!! ΠΡΙΝ ΤΟ 2009!





ΕΧΩ  ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ  ΡΕΚΟΡ!!,, 
ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ  ΞΑΠΛΩΣΤΡΕς ΑΠΟ ΤΟ 1992,, ΣΧΕΔΟΝ  ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ  ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΟΣΤΑ  ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ!
ΑΡΙΘΜΙΖΩ ΠΟΣΤΑ  ΤΩΝ 10 ΣΕΤ ΟΜΠΡΕΛΩΝ:
1-2  ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑ
3-4  ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
5-6 ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΟΥ ΑΗ ΓΡΗΓΟΡΗ
7 ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ
8-9 ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΜΕΜΑ,, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ
10-11  ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΙΒΙΕΡΑ
12-13  ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ  ΤΕΝΙς,, ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟς  ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ!
    (ΕΚΕΙ  ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ , ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΒΑΒΑΣΗ ΤΟ Νο 14
Αλλα  εχω βάλει και στο Νο 15 κατω απο το σπίτι μου μια χρονια  το 2006, αν θυμαμαι καλα!
!





και μερικες ακομη φωτο στο Αλμπουμ
Ο Γιωργος Γκιαφης πρόσθεσε 9 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: ΠΟΡΟΣ.
ΑΕΡΟΦΩΤΟ ΠΟΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου