Αρθρο - Φισκαρδιωτη Ομηριστη
====================================================
--Ενας Μυκηναικος ταφος αναζητα τ 'ονομα του.
====================================================
--Περιπου 20ετια βρεθηκε στην περιοχη ΤΖΑΝΑΤΑ του Πορου απο τον αρχαιολογο κ.Λαζ. Κολωνα, Μυκηναικος ταφος,χωρις να αναφερεται σε ποιον ανηκει. Ισχυριζονται οτι ανηκει αν οχι στον Οδυσσεα,σε οικογενειακο προσωπο .
--Η περιοχη αυτη μετεπειτα ανηκε σε μια των πολεων της ΤΕΤΡΑΠΟΛΗΣ, των ΠΡΟΝΝΩΝ [ Δηλ. ΣΑΜΗ,ΠΡΟΝΝΟΙ, ΚΡΑΝΗ,ΠΑΛΛΗ ] .
--Οι περισσοτεροι ερευνητες οπως ανεφερα,ισχυριζονται οτι η περιοχη αυτη ειναι η Ομηρικη Ιθακη και ο Ταφος ανηκει στον ΟΔΥΣΣΕΑ..
--Μετα απο μετρησεις που εκανα διαπιστωσα οτι η περιοχη δεν ειναι η Ομηρικη Ιθακη και ο ταφος δεν ειναι του ΟΔΥΣΣΕΑ..
--Η πραγματικη Ιθακη ειναι το σημερινο ΦΙΣΚΑΡΔΟ,που βρισκεται στα ριζα του βουνου ΝΗΙΟΥ [ υπονηιου ] δηλ.του σημερινου ΚΑΛΟΥ ΟΡΟΥΣ.
--Ας το καταλαβουν οι ερευνητες - ομηριστες ,οτι η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ειναι η πραγματικη νησος ΙΘΑΚΗ .
--Ετσι μετα απο τις επι μερους μετρησεις διαπιστωσα οτι ο Μυκηναικος αυτος ταφος στα ΤΖΑΝΑΤΑ ανηκει οντως στην οκογενεια του ΟΔΥΣΣΕΑ και μαλιστα στο γιο του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ.
--Κι αυτο γιατι το ΦΙΣΚΑΡΔΟ= Ομηρικη Ιθακη. Απο εδω ξεκινησε για την Τροια ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ,εδω βρισκεται το ΑΝΑΚΤΟΡΟ του, Ο Ταφος του ΟΔΥΣΣΕΑ,της ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ,του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ,οτυ ΛΑΕΡΤΗ,του ΤΗΛΕΓΟΝΟΥ[γιου του Οδυσσεα απο την ΚΙΡΚΗ] και του χοιροβοσκου του ΕΥΜΑΙΟΥ.
--Επομενως ο ταφος στα ΤΖΑΝΑΤΑ ανηκει στο γιο του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ [ συμφωνα με ευρηματα των αρχαιολογων ]
--Το Γεωγρ.Πλατος=38ο 8' 32.20''Β και Μηκος =20ο 45' 37.90''Α,ενω το υψομετρο ειναι 57 μετρα.
==================================================
---Αφιερωνεται στους ερευνητες- ομηριστες.!!!
Δειτε και την αναρτηση σε porostv - εν καιρο εκπομη Φωτεινης Πιπiλη με την πρωτη κοντρα με την Ιθακη! μιας και ακομη το πιπιλιζουμε ,,ενω απο τοτε θα επρεπε να το ειχαμε παραδεκτει ολοι!
Thodoris Androutsopoulos (και πολλα -πολλα σχολια στο τελος αυτης)
"" ΤΖΑΝΑΤΑ, Κεφαλονιας """====================================================
--Ενας Μυκηναικος ταφος αναζητα τ 'ονομα του.
====================================================
--Περιπου 20ετια βρεθηκε στην περιοχη ΤΖΑΝΑΤΑ του Πορου απο τον αρχαιολογο κ.Λαζ. Κολωνα, Μυκηναικος ταφος,χωρις να αναφερεται σε ποιον ανηκει. Ισχυριζονται οτι ανηκει αν οχι στον Οδυσσεα,σε οικογενειακο προσωπο .
--Η περιοχη αυτη μετεπειτα ανηκε σε μια των πολεων της ΤΕΤΡΑΠΟΛΗΣ, των ΠΡΟΝΝΩΝ [ Δηλ. ΣΑΜΗ,ΠΡΟΝΝΟΙ, ΚΡΑΝΗ,ΠΑΛΛΗ ] .
--Οι περισσοτεροι ερευνητες οπως ανεφερα,ισχυριζονται οτι η περιοχη αυτη ειναι η Ομηρικη Ιθακη και ο Ταφος ανηκει στον ΟΔΥΣΣΕΑ..
--Μετα απο μετρησεις που εκανα διαπιστωσα οτι η περιοχη δεν ειναι η Ομηρικη Ιθακη και ο ταφος δεν ειναι του ΟΔΥΣΣΕΑ..
--Η πραγματικη Ιθακη ειναι το σημερινο ΦΙΣΚΑΡΔΟ,που βρισκεται στα ριζα του βουνου ΝΗΙΟΥ [ υπονηιου ] δηλ.του σημερινου ΚΑΛΟΥ ΟΡΟΥΣ.
--Ας το καταλαβουν οι ερευνητες - ομηριστες ,οτι η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ειναι η πραγματικη νησος ΙΘΑΚΗ .
--Ετσι μετα απο τις επι μερους μετρησεις διαπιστωσα οτι ο Μυκηναικος αυτος ταφος στα ΤΖΑΝΑΤΑ ανηκει οντως στην οκογενεια του ΟΔΥΣΣΕΑ και μαλιστα στο γιο του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ.
--Κι αυτο γιατι το ΦΙΣΚΑΡΔΟ= Ομηρικη Ιθακη. Απο εδω ξεκινησε για την Τροια ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ,εδω βρισκεται το ΑΝΑΚΤΟΡΟ του, Ο Ταφος του ΟΔΥΣΣΕΑ,της ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ,του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ,οτυ ΛΑΕΡΤΗ,του ΤΗΛΕΓΟΝΟΥ[γιου του Οδυσσεα απο την ΚΙΡΚΗ] και του χοιροβοσκου του ΕΥΜΑΙΟΥ.
--Επομενως ο ταφος στα ΤΖΑΝΑΤΑ ανηκει στο γιο του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ [ συμφωνα με ευρηματα των αρχαιολογων ]
--Το Γεωγρ.Πλατος=38ο 8' 32.20''Β και Μηκος =20ο 45' 37.90''Α,ενω το υψομετρο ειναι 57 μετρα.
==================================================
---Αφιερωνεται στους ερευνητες- ομηριστες.!!!
Δειτε και την αναρτηση σε porostv - εν καιρο εκπομη Φωτεινης Πιπiλη με την πρωτη κοντρα με την Ιθακη! μιας και ακομη το πιπιλιζουμε ,,ενω απο τοτε θα επρεπε να το ειχαμε παραδεκτει ολοι!
Να γδεις που με τον κ Ανδρουτσόπουλο θα τα βρούμε στο τέλος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέκα μόνο χιλιόμετρα μας χωρίζουνε, χα χα.
Το Φισκάρδο όμως σαν ΥΠΟΝΗΙΟ μόνο θεωρητικά προσδιορίζεται, γιατί ελείψει χαρτών στην Ομηρική εποχή ο τοπικός προσδιορισμός «υπό-Νήιο» χαρακτήριζε τόπο που ξεκάθαρα το Νήιο το βουνό ήτανε αηπάνουθέ του και άμα κατρακύλαε θα τόνε πλάκωνε!
Έπειτα κατά τον Ησίοδο κοντά στην πόλη Ιθάκη ήταν και το Νήριτο το βουνό.
Μα και κατά τον Όμηρο η πηγή της πόλης Ιθάκης ήτανε κτίσμα του Ίθακου, του Πολύκτωρα και του Νηρίτου, που αν τα πάρουμε σαν αδέλφια Τάφιους (Ησίοδος), πρέπει να έμεναν στην ίδια πόλη.
Άρα το Νήριτο = το ΚΑΛΟ ΟΡΟΣ και το Νήιον η συνέχειά του.
Αν το νησί ΆΣΣΟΣ = η πόλη Ιθάκη, τότε και το Νήιον έχει από πάνω της και το Νήριτον πάρα δίπλα, που οι όγκοι τους από μακριά της δίνουν το χαρακτηρισμό ΧΘΑΜΑΛΗ (ταπεινή- χαμηλή) παρότι είναι αρκετά πάνω από τη θάλασσα (200m), επιθετικούς προσδιορισμούς που αναφέρει και ο Όμηρος. (ι – 25): … «αὐτὴ δὲ χθαμαλὴ πανυπερτάτη εἰν ἁλὶ κεῖται πρὸς ζόφον,»…
Κά κα κα κα κα κα κα κα.
Tι να πω και εγω ο νοτιος,, κοντευετς να τσακωθειτε οι ρισσιανοι!! παντως επειδη ο φισκαρδιωτης θεωρει Δουλιχιο την Λευκαδα,, ακομη δεν μου απαντησε τι δουλεια ειχε το θεσπριοτικο πλοιο να κανει πρωτα σταση στο Θιάκι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον θα είναι νέος στο «επάγγελμα» και δεν έχει οριοθετήσει ακόμα τσι ομηρικές λούμπες, χα χα χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά – σιγά όμως όλα γίνονται.
Αν ήταν τόσο απλά, τώρα θα τα είχαμε βρεί όλα και δε θα τσακωνόμασταν…
Και εγώ μπορεί να μην έχω υπολογίσει κάτι όπως και εσείς οι Νότιοι, αυτή είναι η πραγματικότητα, αλλά το ρεζουμέ είναι ότι κανείς μέχρι τώρα δεν έχει αποκλείσει με σοβαρά επιχειρήματα ότι η Ομηρική Ιθάκη ήταν στη Κεφαλονιά.
Κά κα κα κα κα κα.
Βρήκα κατά τύχη ένα παλιότερο διάλογο για το ίδιο θέμα που ο κ. Ανδρουτσόπουλος ο Αμαλιεύς χα χα υποστηρίζει ότι το λιμάνι του Φόρκυνα είναι η Άσσος Ερίσσου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτό ισχύει γιατί ο «Πόρος Κεφαλονιά» το γράφει, τότενες και η πόλη της Ομηρικής Ιθάκης είναι η Άσσος γιατί Φόρκυνας και πόλη Ιθάκη είναι ένα και το αυτό κατά κάποιο τρόπο, μια και το λέει ο Όμηρος έμμεσα.
Σε ποιο σημείο ακριβώς δε το λέω, για να κρατάω ως πονηρός Κεφαλλονίτης και απόγονος του Οδυσσέα άσσους στο μανίκι.
Αλλά ευκαιρία να το ψάξει και κάνας άλλος.
Και για λιγότερη κούραση το λέει ο Όμηρος όταν η Αθηνά και ο Δυσσέας είναι κάπου παρεϊτσα …
Κά κα κα κα κα κα κα.
Εσυ στην υποθεση θρακιοτικο καταβι με σταση στο ομηρικο θιακι εχεις ομως θεματακι οπως και ο φισκαρδιωτης.γιατι νσ πανε απο οξο απο το νησι; ποντιοι ητανε χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ με πιάνεις αδιάβαστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού λέει για Θρακιώτικο καράβι?
Ή λάθος κατάλαβα?
Κά κα κα κα
δεν μπορει να μην το γνωριζεις το εχουμε ξανασυζητησει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεσπρωτικό να ξεκινάη στο καρπερό Δουλίχι.
Στο βασιλέα τον Άκαστο τους είπε να με φέρουν,
μα αυτοί κακά βουλεύτηκαν, για να τραβήξω κι άλλα
παθήματα και συφορές· κι απ' τη στεριά σα βγήκε
πολύ ανοιχτά το πλεούμενο, σοφίστηκαν να βρούνε
340 τον τρόπο να με ρίξουνε μες στης σκλαβιάς τα πάθια.
Μού βγάλαν τη χλαμύδα μου, μου βγάλαν το χιτώνα,
κι άλλο παλιό με ντύσανε κουρέλι και χιτώνα,
αυτά εδώ τα παλιόρουχα που βλέπεις κι έχω τώρα·
και προς το βράδυ φτάσανε στο ξάστερο το Θιάκι.
345 Σφιχτά μες στο καλόθρονο σα μ' έδεσαν καράβι,
και με σκοινί πολύστρεφτο, πηδήξανε με βιάση
στη γης, και καλοκάθισαν να φάνε στ' ακρογιάλι.
Ως τόσο γλήγορα οι θεοί μου ξέλυσαν τον κόμπο,
κι εγώ με το παλιόρουχο σκεπάζοντας την όψη,
350 απ' το καλοπελέκητο κατέβηκα τιμόνι,
πάνω στη θάλασσα έρριξα το στήθος, και τα χέρια
απλώνοντας κολυμπητά βγαίνω στη γης, και τρέχω
κι ανάμερα τους κρύβουμαι στα φυλλωτά τα δάσια.
Του κάκου γύριζαν αυτοί και δυνατά φωνάζαν.
και ραψωδια ξ ,,πέρι τα ψέματα του Οδυσσέως
Κι απ' το λιμάνι πήρε αυτός βουνήσιο μονοπάτι
σε δάσια μέσα, που η θεά του τό 'χε πη πως ζούσε
ο πάγκαλος χοιροβοσκός που νοιάζουνταν το βιός του
πιότερο απ' όλους που ο τρανός Δυσσέας είχε δικούς του.
επίσης:
Οδυσσέας έρχεται στον Εύμαιο που τον φιλοξενεί εγκάρδια και θρηνεί για τον αφέντη του
που χάθηκε πια και για τις προσβολές του οίκου του από τους μνηστήρες.
Ο ζητιάνος-Οδυσσέας του λέει πως είναι Κρητικός και διηγείται φανταστικές
του περιπέτειες καταλήγοντας ότι ο Οδυσσέας έρχεται πίσω του.
Ο Εύμαιος δεν πείθεται αλλά ο Οδυσσέας βεβαιώνεται για την αφοσίωσή του.
TA ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ,,
ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΗΡΙΚΩΝ ΝΗΣΙΩΝ,, ΓΙΑΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ,,
ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ!
https://porosvress.blogspot.com/2015/10/blog-post_79.html#more
Κάτσε γιατί με βραχυκύκλωσες! Χα χα χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεσπρωτικό καράβι προς Δουλίχιο ήθελες να πεις.
Ο Οδυσσέας λοιπόν συζητώντας με τον Εύμαιο αφού ψέματα του ΄έλεε δεν του είπε ότι βγήκε συ λιμάνι του Φόρκυνα αλλά σε κάποιο ακρογιάλι του Ρείθρου, δηλαδή του ποταμού ή καναλιού που εγώ εστιάζω το μεταξύ σημερινής Ιθάκης – Κεφαλονιάς, μια και πλοίο από Θεσπρωτία πηγαίνοντας για Δουλίχι (Ζάνυνθο) λογικό ήταν να περνάει από το «κανάλε» και μπροστά από σημερινό Πόρο φυσικά.
Κά κα κα κα κα κα
φιλε σπυρο,,, αλλος παει να μας βραχυκυκλωσει,, μεσα λοιπον απο τα ψεμματα του Οδυσσεα βγαινουνε μεγαλες αληθειες!! χαχαχα,, στην περιπτωση λοιπον πορου το ψεμα Οδυσσεα ισχυει,,ειναι στην διαδρομη οπως τα λες εφοσον του ευμαιου ητανε μετα την Κορακοπετρα,, κοντα στον Καπρο (πανω απο τα σημερινα αποστολατα στο καμπο του αγιου οπως τον λενε τωρα- Αν ηταν Ιθακη η ασσος ομως σεν ισχυει κατι τετοιο , και στην περιπτωση του Φισκαρδιωτη,, που επιμενη οτι δουλιχιο ητανε η Λευκαδα,, παλι το καραβι δεν θα επιανε πρωτα Κεφαλονια,, αλλα πρωτα Λευκαδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό σε βρίσκω περί Δουλιχίου σαν απαράδεκτη τοποθεσία για Λευκάδα, αλλά και η Έρισσος στη περιγραφή του συγκεκριμένου ταξιδιού έχει ίσα δικαιώματα με τη περιοχή Πόρου γιατί πόλη Ιθάκης μεν η Άσσος αλλά μαζί με την Έρισσο χώρα Ιθάκη και ο Εύμαιος στο Καλό Όρος σαν Νήριτο. Χα χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια σοβαρή υπόθεση που μπορεί να κάνει κανείς είναι ότι όλο αυτό τα νησιωτικό Ομηρικό σύμπλεγμα που παρουσιάζεται στην Οδύσσεια σαν βασίλειο του Οδυσσέα κύριο πρόβλημα προσδιορισμού έχει τη μη αναφορά τότε του ονόματος Κεφαλληνία για θρησκευτικοπολιτικούς λόγους πιστεύω, κάτι σαν την λίγο παλαιότερα άρνηση της λέξης Έλληνας – Ελλάς λόγω Χριστιανικού θρησκεύματος.
Εξ΄ ού και τα τελευταία λόγια κατά τη παράδοση του ήρωα Αθανάσιου Διάκου ήταν «εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω». Διάκος (κληρικός) ήτανε, πώς να πεθάνει σαν Έλληνας δηλαδή «εθνικός»??
Βέβαια αλλάζουν οι καιροί και τώρα η Εκκλησία είναι αυτή που φωνάζει περισσότερο ότι η Μακεδονία είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ !!
Ίδιες καταστάσεις έκπαλαι!
Να γιατί τα Ομηρικά έπη διδάσκουν πολλές πτυχές τση ζωής σε αυτό το πλανήτη!!
Υ.Γ.
Όταες λοιπόνε έστερνα γράμμα στο πατέρα μου που ταξίδευε εξωτερικό, έγραφα στο αποστολέας Hellas και κάποιες φορές που δε τόνε προλάβαινε το γράμμα αυτό χανότανε, γιατί λίγοι μας γνωρίζανε με αυτό το όνομα.
Νομίζετε οι νεότεροι πως κάνω πλάκα??
Για ψάχτε, για ψάχτε…
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα.
Hellas. Το καλυτερο ονομσ. Εχω κανει σχετικη αναρτηση με θεμα την γενια του 1987δτο μπασκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφή