Συνάντηση σήμερα στην Αθήνα για το θέμα των δρομολογίων Χωρίς ακτοπλοική σύνδεση από το λιμάνι της Πάτρας έχει μείνει η…(ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΒΛΑΧΑΤΑ ΣΑΜΗΣ ΚΑΙ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ KEFALONIAPRESS
Την στιγμή που οι ακτοπλοικές συγκοινωνίες της Κεφαλονιάς εκπέμπουν SOS, οι Κεφαλονίτικες εταιρείες περί άλλων τυρβάζουν βάζοντας σε περιπέτειες το νησί και τους κατοίκους του.
Από την μία βλέπουμε την KefalonianLines οι εκπρόσωποι της οποίας -αλλά και ο αξιοσέβαστος κος Δήμαρχος - διατείνονταν ότι συστάθηκε με κόπο και θυσία πρωτίστως για την εξυπηρέτηση της Κεφαλονιάς, να προσπαθεί με ένα αγαπημένο πλην όμως υπέργηρο πλοίο να εισβάλλει και στη Ζάκυνθο εκτός από την Κεφαλονιά. Αίτημα λογικό από μια εταιρεία να προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο κίνησης και συνεπώς τα έσοδά της. Δεν αντιβαίνει όμως στην αρχική της δεοντολογία την στιγμή που η γραμμή της Σάμης και της Ιθάκης έχουν υποβαθμιστεί πλήρως; Ή μήπως θα προκύψει η λύση εξ ουρανού να πάει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και στην Ιθάκη όπως κάποιοι ισχυρίζονται;
Η Σάμη τι θέση παίρνει σε αυτή την πρόταση; Αντέχει άλλη υποβάθμιση; Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε τον άθλο της KefalonianLinesνα πάρει γραμμή στη Ζάκυνθο με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Ας αναλογιστούν εκείνοι που ασχολούνται με το αντικείμενο πόσα χρόνια προσπαθεί οGrimaldi να πάρει γραμμή στα Χανιά και ακόμα δεν τα έχει καταφέρει... Ποιος, ο Grimaldi… Τα συμπεράσματα δικά σας...
Από την άλλη έχουμε την StrintzisFerriesη οποία εμφανίζεται κατώτερη των περιστάσεων και αδύναμη να ανταποκριθεί στις ελπίδες που είχε εναποθέσει πάνω της ο λαός της Κεφαλονιάς. Από 1η Νοέμβρη είχε πάρει γραμμή για Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα αλλά το καθυστερούσε ώσπου στο σημερινό ΣΑΣ συζητείται η αποδρομολόγηση του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ από την γραμμή πριν αυτό ξεκινήσει καν δρομολόγια! Θα ταξιδέψει αλλού, θα αντιγράψει το παράδειγμα του μέχρι πρότινος ομόσταυλου, θα τύχει πώλησης κανείς δεν ξέρει αλλά ελάχιστους ενδιαφέρει.
Εκείνο που έχει σημασία είναι μέσω του ΣΑΣ που διεξάγεται αυτή την ώρα να προκύψει άμεσα λύση στο ακτοπλοικό δράμα της Ιθάκης και των περιοχών της Κεφαλονιάς που δεν εξυπηρετούνται από τη γραμμή του Πόρου. Η ζακυνθινή κοινοπραξία που έχει δύο πλοία σε ακινησία μπορεί να δώσει λύση εάν βέβαια στηριχθεί από φορείς, επαγγελματίες και επιβάτες. Πολύ σημαντικό είναι, τέλος, να διατηρηθεί ο υγιής ανταγωνισμός και περισσότερες από μια εταιρείες στο νησί μας για το καλό όλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου