Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Χρήσιμοι σχολιασμοί στο μάθημα ιστορίας για τους Γραικούς

ας μαθουμε λιγο ιστορια,, μιας και μας την βγήκαν οι Αλβανοι ατσαλα

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ, ΤΟΥ POROSNEWS, ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,, ΕΝΑ ΣΥΜΑΖΕΜΑ...
pronoikefalonias.blogspot.nl|Από e-poros
Σχολιασμοι στην ανάρτηση :

2 σχόλια:

  1. Ήθελα να' 'ξερα, τι διάολο Δασκάλους, Καθηγητές, Ακαδημαϊκούς, Διπλωμάτες και Πολιτικούς έχουμε!
    Τι, θα μπορούσαν να εκστομίσουν όλοι οι βάρβαροι της υφηλίου ΑΠΕΝΑΝΤΙ από αυτά τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ και μη ΑΜΦΙΣΒΙΤΗΣΙΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ!

  2. Πέραν αυτών όμως, προκύπτει και μια "λανθάνουσα" αλλά ΤΡΟΜΕΡΗ "λεπτομέρεια". Το φαινόμενο της ονοματοδοσίας των τέκνων, να φέρουν δηλαδή ονόματα των γιαγιάδων τους ή των παπούδων τους,, δεν είναι "νεωτερίστικο" ή "χριστιανικό" ή νεοελληνικό έθιμο... Προσέξτε, πάλι το όνομα ΠΑΝΔΩΡΑ! Η μάνα της Πύρρας λεγόταν ΠΑΝΔΩΡΑ, έτσι ονομάτισε και την κόρη της, ΠΑΝΔΟΡΑ!
    Επίσης, αδελφή του ΕΛΛΗΝΑ λοιπόν η ΠΑΝΔΟΡΑ. Ένας από τους γιούς της ΠΑΝΔΟΡΑΣ ήταν και ο ΜΑΓΝΗΤΑΣ, (είχε λοιπόν θείο του τον ΕΛΛΗΝΑ). Ενα από τα παιδιά του ΕΛΛΗΝΑ, ήταν και ο ΑΙΟΛΟΣ (είχε λοιπόν θεία του την ΠΑΝΔΟΡΑ). ΑΙΟΛΟΣ και ΜΑΓΝΗΤΑΣ λοιπόν πρώτα ξαδέρφια! Ένα από τα παιδιά του ο ΑΙΟΛΟΣ το ονομάτισε ΜΑΓΝΗΤΑ. Ονομάτισε δηλαδή το παιδί του, με το Όνομα του Πρωτοξαδέρφου του! Αυτό μας ΔΗΛΩΝΕΙ την ΕΝΟΤΗΤΑ της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. Κάτι που συναντάται σπανίως σε άλλους λαούς, αλλά είναι ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΕΘΙΜΑ από ΥΠΑΡΞΕΩΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!
  • και  στο  φειςςςς!
  • ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ Το πρώτο Ελληνικό φύλλο που γνώρισαν οι Ρωμαίοι ήταν οι Γραικοί στην Ηπειρο. Εκτοτε ονόμασαν όλους τους κατοίκους της Ελλάδος Γραικούς. Η ονομασία μεταδόθηκε και και σε όλες τις λατινογενείς γλώσσες αργότερα,

    ΒΓια τους Βυζαντινούς ( ο όρος είναι συμβα
    τικός και καθιερώθηκε τον 17ο αιώνα αν θυμάμαι καλά) η ονομασία Ελλην ήταν εξωβελιστέα και απαγορευμένη. Οι κάτοικοι αποκαλούνηταν Ρωμαίοι. Αργότερα μετατράπηκε σε Ρωμιοί και Ρωμανία που όμως εννοούσε όλη την "Βυζαντινή επικράτεια, την επικράτεια δηλαδή της Ανατολικ΄λης Ρωμαϊκής υτοκρατορίας.
    Παρά ταύτα οι κάτοικοι του Ελληνικού χώρου δεν έπαψαν ΠΟΤΕ να αυτοαποκαλούνται Ελληνες. Είναι γνωστή η ρήση του Πλίθωνα Γεμιστού "Ελληνες εσμέν το γέννος". Στην αντίπερα όχθη ο γνωστός Σχολάριος έλεγε "Ειμαι χριστιανός αρα δεν δύναμαι να είμαι Ελλην".
    Οι μαρτυρίες πολλές. παραθέτω μετικές:
    Ο Σάθας στο «Έλληνες Stradioti στην Δύση» και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο Α βεβαιώνει ότι Έλληνες ουσιαστικά στελέχωναν τον Βυζαντινό εγχώριο στρατό ενίοτε δε κάτω από διάφορα ονόματα όπως Μαδραΐτες κλπ.
    Ο ίδιος ο Σάθας, επικαλούμενος το «Χρονικόν Πασχαλίου» στο κεφάλαιο Β του εν λόγω βιβλίου του βεβαιώνει ότι την Πόλη δεν την έσωσε ακριβώς η «Θεοτόκος» από τους Αβάρους αλλά κυρίως «12.000 γενναιότατοι στρατιώται μετά των παλικαριών τους» για τους οποίους αποδεικνύει ότι ήσαν Έλληνες.
    Αργότερα οι απόγονοί τους έγιναν Stradioti και Vagarius και πολεμούσαν κάτω από διάφορους Δυτικούς ηγεμόνες.
    Είναι αυτοί τους οποίους o Torquato Tasso στο ποίημα του «Gerusalemme Liberata» (Απελευθερωμένη Ιερουσαλήμ) αποκαλεί Graeci errandi.
    Πιο κάτω ο συγγραφέας επικαλείται τον Πορφυρογέννητο ο οποίος αναφέρει ότι η Μάνη εκχριστιανίστηκε κατά τους χρόνους του Παππού του Βασιλείου, στην δε Λακωνία οι άρχοντες δεν ήταν χριστιανοί αλλά φανατικοί μοναχομάχοι.
    Στο ίδιο κεφάλαιο, σελίδα 63, ο έξοχος ερευνητής αναφέρει τον επίσκοπο Λακωνίας Νείλο Καβάσιλα ο οποίος έγραφε μεν δογματικούς φιλιππικούς εναντίον των Παπικών αλλά ταυτόχρονα με επιστολή του, επιπλήττει δριμύτατα τον ανιψιό του γιατί εντελώς άκαιρα προωθούσε την επαναφορά της Ελληνικής Πατρώας θρησκείας στην Κωνσταντινούπολη!
    Στο Κεφ. Ε σελίδα. 64 αναφέρεται σε προσευχή των χριστιανών της εποχής με την οποία ζητούν από τον Γιαχβέ να τους προστατεύει «από μυσαρών Εβραίων και Ελλήνων».(1) (1) Κ. Σάθα «Έλληνες στρατιώται εν τη δύσει» επανεκδ. Φιλόμυθος 1993.
    Ο σύγχρονος Ηπειρώτης ερευνητής Ν. Γ. Ζιάγκος επικαλούμενος τον Μηλιαράκη αναφέρει τον Απόκαυκο, πρώτον τη τάξει Ιερέα του Δεσποτάτου της Ηπείρου να γράφει στον Θεόδωρο Η΄ μετά την εκδίωξη των Φράγκων από την Θεσσαλονίκη:
    «Άγκιστρον δε ο πόθος, ον σε ποθούσιν οι εν αυτή επιχώριοι, όσοι της ημετέρας θρησκείας, όσοι του Ελληνίζοντος».(2) (2) Ν. Ζιάγκος «Φεουδαρχική Ήπειρος και Δεσποτάτο της Ηπείρου» Αθήνα 1974 σελ. 93
    Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
  • Gerasimos Valsamis Έτσι ακριβώς για να μην ξεχάσουμε ποτέ πλέον αυτοί που είχαν την ύψιστη λειτουργία της Παιδείας σε τούτη τη Χώρα δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους, επειδή: Αυτά δεν μας τα δίδαξαν ΠΟΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου