Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Ο ΑΡΗς ΡΙΧΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙΑ!!

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ,, ΣΤΟ  ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗς  ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ

με τη σχεδία στην Σχερία


Πως καταλήξαμε ότι ΣΧΕΡΙΑ είναι η ΚΕΡΚΥΡΑ.

KAI   4 σχόλια :ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ=ΛΕΥΚΑΔΑ


MΑΛΛΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΚΑΠΟΙΟς ΕΚΑΜΕ  ΤΟΥΜΠΑ  ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ!
  1. Να τα βάλουμε στη σειρά λοιπόνε:
    Άμα η Λευκάδα ήτανε η Ζάκυνθος βολεύει το Πόρο για Ομηρική Ιθάκη, εξεπειδής έπεφτε λίγο μακριά και έβαλε έδεκει το Μέγη να κάνει τον καμπόσο.
    Με την ίδια λογική δεν στέκει για Ομηρική η Σημερινή Ιθάκη γιατί είναι πολύ κοντά στη Λευκάδα δηλαδή την υποτιθέμενη Ζάκυνθο.
    Αλλά η Λευκάδα δεν έχει κανένα αρχαίο στοιχείο που να δείχνει ότι μπορεί να τη λέγανε Ζάκυνθο, ενώ η σημερινή Ζάκυνθος είχε τον εποικιστή της το Ζάκυνθο το γιο του Δαρδάνου ο οποίος μάλλον μετά τα Τρωικά επήγε εκεί. (Το τελευταίο είναι υπό μελέτη).
    Άρα Λευκάδα = Ομηρική Ζάκυνθος πάπαλα!
    Υπάρχει βέβαια και η Ρισσιάνικη θεωρεία του Σπ. Ρόκκου που θέλει την Κεφαλονιά να είναι η Ζάκυνθος δηλαδή ο τόπος του Ζακ - Ζαν – Ζία – Δία και την προελληνική κατάληξη –υνθος, πώς λέμε Λαβύρινθος (τόπος του Δία δηλαδή) και μια και υπάρχει ο Αινήσιος Δίας παίζει μπάλα που λένε.
    Έ ρε και να φάτε κανένα σουτ και να σας λέμε «λαλεί το παγανέλι ορέ»???? Χα χα χα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
     ή
  2. zευς , και Αράκυνθος,,! ας την πάμε απέναντι,, να μην μας ενοχλει!! ρίχνεις μελάνι να μας αποπροσανατολησεις μου φαινετε!! Εγω πάντως το συναρμολογω το παζλάκι,, καμματάκι-κομματακι! Εδευτου σας εχω για την Αιγιλίπα,, (και μην μου πεις ότι δεν εχετε Αιγες εχω φωτορεπορταζ) χαχα,, Την Ασσο μάλλον την φέρατε από Ασία,, το γνωρίζεις ότι εχεί και εκεί κοντα στην Τροία Ασσο, και μάλιστα Τουριστικότατη!Τώρα μιας και δεν μου ανάφερες το άλλο πρόβλημα περί Τάφου, αν Λευκαδα = Ζακυνθος,, αυτό με προβλιματίζει!,, γιατι σε αυτήν την περίπτωση ,,μπορει να πρέπει να μεταφέρουμε την Τάφο και τσου Τάφιους στην Παλλικη,, και θα μπουριάρει ο φίλος μας ο Καμπάνης
  3. Τώρα εχουμε και κάτι ρέστα κομματάκια, Σκορπιο, Ατοκο, Μεγανήσι, Παξους και Αντιπαξους,Αρκουδι (Λές εκει να έκαμε το γάμο του ο Κέφαλος και αναφέρει η μυθολογία,, στο ότι θα παντρευτει το πρώτο θυληκό ζωό που θα βρεί και του έκατσε Αρκούδα,, ή να παίζει ρόλο το όνομα του πραγματικού του γιου Αρκείσιου?) πολ΄λά τα λογοπαίχνιδα,, Εκεί μάλλον παίζουν μπάλα οι Αρκάδες , αλλά πάει μακρυα το νήμα.
    Στην υπόθεση εντομέταξύ με Ομηρο,, αν τα διάβασες,, πάλι παίζουν κατι καλά σεναριάκια (μέσω Καμπάνη) περι καταγωγής Ομήρου και του πως σύλεξε τις πληροφορίες των γεγονότων και από ποιον!!
  4. Επειδή ούτε οι Ρισσιάνοι, ουτε Παλικισιανοι μου απάντήσατε πέρι της πορείας πλοίων (και η μόνη ροτα ταιριάζει στον Πόρο) του Μέντη, και του Θεσπριοτικου πλοιου ενοω προς Δουλίχι περιμένω ακόμη,, τους δικούς σας χάρτες!!, Συμπληρωματικά τα δικά μου Ατου,, που τα έχω γράψει και στον Καμπάνη,, Ο Ζεφυρος που φύσαγε στην αναχώρηση από Ιθάκη του Τηλέμαχου, και το ταξίδι μιας βραδιάς για Πύλου (περίπου 90 μιλια από Πόρο) και φυσικά του Αυγερινού,, που έβλεπαν οι Φαίακες όταν αφησαν τον Οδυσσέα στον Φόρκυνα,, που φωτογραφιζουν ανατολικες παραλίες!! Εδω λοιπόν σας θέλω και αφήστε τα μελάνια με το τι γράφει η μυθολογία για την Ζάκυνθο.

10 σχόλια:

  1. Χα χα χα σε έφτιαξα ορέ! Δε θα αφήσεις ελιά για ελιά αύριο. Μη ξεχάσεις και εφκείνη όξου από τη σπηλιά την «τανύφυλλο ἐλαίη» κατά Όμηρον, χα χα χα.
    Τώρα για τον Αυγερινό που γράφεις από παντού φαίνεται ότα βγαίνει, Και ακόμα καλύτερα άμα είσαι καταπέλαγα και δεν έχεις ψηλά βουνά Ανατολικά. Άρα άμα και έρχεσαι από Κέρκυρα προς πόρο υπάρχουνε και εμπόδια να το δεις όταν πρωτοβγαίνει.
    Τσου Τάφιους δε τσου μετακομίζω γιατί δεν αποδεικνύεται με κάτι σοβαρό η Λευκάδα σα Ζάκυνθος.
    Για την ΄Ερισσο μπορεί να σου τη χώσει ο Ρισσιάνος κατσικότοπο μα γνωστών παλληκαριών γεννήτρα ενώ ο Πόρος είναι πιο πεδινός και από Ιθάκη και από ΄Ερισσο, όχι και τόσο βραχότοπος…
    Και την τωρινή Ιθάκη γιατί την έχεις βγάλει από το παιχνίδι? Μπας και την μπέρδεψες με την Παλική??? Χα χα χα

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πούμε για Μέντορα και ταξίδι από Θεσπρωτία προς Δουλίχι τώρα:
    Η φυσιολογική πορεία είναι να περάσει το πλοίο και στις δύο περιπτώσεις από το κανάλι της Ιθάκης. Έτσι εξυπηρετούνται και τα τρία σενάρια Ομηρικής Ιθάκης, δηλαδή και η σημερ. Ιθάκη και η Έρισσο και ο Πόρος που το πρόβλημα?
    Πρόβλημα τίθεται για την Κέρκυρα – Σχερία όταν ενώ ο Οδυσσέας λέει στον Εύμαιο ότι έρχεται από τους Θεσπρωτούς που φαίνονται γνωστοί ακόμα και στον Εύμαιο και μάλιστα αναφέρει και τη Δωδώνη, ενώ την Σχερία – Κέρκυρα δίπλα δεν τη γνωρίζει ούτε ο Οδυσσέας!! Ορέ στου διαόλου τη μάνα ήτανε οι Φαίακες για ποια Κέρκυρα μιλάμε??

    Πόσο θα το κουβεντιάζουμε αυτό???
    Έπειτα δε το λέω μόνο εγώ πιστεύω…

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΤΟΝ Ζέφυρο δεν μου είπες,, όσο τώρα για Σχερ'ια λογικό σε βρίσκω,, και όσο για το ταξίδι,, όσο νάναι,,
    το είχε τονισει ότι ειναι τέτοια η τεχνολογία τους που πάνε φουσέκι, όποτε όλα τα παράλογα τα εξηγεί!! Τι να πώ. Το θέμα είναι ότι τα παραανακάτεψα,, και άλαξα όλα τα νησιά,,άμα αλάξουμε και την Κέρκυρα, θα μας βαρούνε ούλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζέφυρος δηλώνει ανατόλικη πλευρά νησιού,, (αποψή μου) , και Πέρι Σχερίας τώρα άλλο ένα σενάριο,, να εμπλουτίσουμε λίγο το παζλ..! Ερωτημα όλων είναι γιατί μια τεράστιά εκρηξη Θήρας, και μια αναφόρα σε αυτό,, και ακόμη περισσότερο στην Ατλαντίδα γιατί να μην υπάρει καπου,, και ειδικά από Ομηρο ,, που ηταν η γκουγκλε της εποχής! ΜΗΝ ΤΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΦΑΙΑΚΩΝ, και του τρόπου που τους αναφέρει θέλει να μας τονίσει για ένα πολιτισμό που είε την γνώση, τα υπερπλοία, την τενολογία και τεχνογνωσία, αλλά μόνο την είχε ακουστα, και γι αυτό τους αναφέρει προς γνώση να γράψει τις περιπέτειες του Οδυσσέα , αφήνωντας μας τα ερωτήματα γι αυτόν τον πολίτισμό!! Εξάλου στην αφήγηση είπαμε είχε τον τρόπο του, και την ενόραση της φαντασίας ο φίλτατος Ομηρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλοι μου τον Δυτικό άνεμο (Ζέφυρο) μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στην ανάλυση μόνο για βοήθεια του καραβιού στην Ανατολική πορεία του που ήταν από Ιόνια νησιά προς Πύλο. Τα ταξίδια γινόταν με κουπιά και με το τετράγωνο πανί μόνο βοηθητικό. Αφού και το κατάρτι το τοποθετούσαν μόνο όταν φύσαγε. Έπειτα απλά υπήρχε ήπιος άνεμος δεν είχε και φουρτούνα γιατί δε θα ξεμύτιζαν τα τότε πλοία για μεγάλο ταξίδι.
    Έτσι λοιπόν και από Ιθάκη ήταν ούριος ο Ζέφυρος προς Πύλο και από Πόρο μα και από Έρισσο αν μάλιστα γινόταν επιλογή να παρακάμψουν την Παλλική (μια ώρα κουπί ήταν).
    Ο Οδυσσέας και οι Θιακοί είχαν πολεμικά πλοία στη διάθεσή τους και μάλλον Φοινικικής προέλευσης (γι΄αυτό και κόκκινα πιστεύω), κάτι που τους έδινε ταχύτητα και υπεροπλία λόγω πλωριού εμβόλου στη θάλασσα καθώς τα άλλα (μαύρα) ήταν απλά μπαούλα επιπλέοντα. Τα πολεμικά εκτός από τα κουρσέματα υποστήριζαν και τα εμπορικά πλοία του Μέγη. Έτσι ο Οδυσσέας είχε την γνωστή ισχύ και δεν του πείραζε κανείς το βασίλειό του.
    Και φυσικά δεν τον παρέσυραν οι άνεμοι προς τα Δυτικά αλλά η όρεξη να γεμίσουν θησαυρούς τα αμπάρια που δεν γέμισαν στην Τροία.
    Δεν υπήρχαν όμως ούτε τα κόκκινα πλοία του, ούτε η νιότη των πληρωμάτων του μετά δέκα χρόνια πόλεμο και κουρσέματα στη Τροία και την ευρύτερη περιοχή.
    Αυτό ήταν πρόβλημα που γρήγορα κατάλαβε και άρχισε να επιστρέφει στην Ιθάκη, αλλά δεν βοήθησε η απληστία και η αμορφωσιά των πληρωμάτων του (ο ασκός του Αιόλου) που όμορφα έμμεσα περιγράφει στο έπος του ο Όμηρος και συνεχίζει να το εξιστορεί πολλές φορές με επιστέγασμα το συμπέρασμα (αφού μόνο ο Οδυσσέας επέστρεψε), ότι αμόρφωτους και χωρίς μυαλό ανθρώπους τους τρώει το μαύρο κύμα, ή σκοτάδι» στα καθ΄ ημάς.
    Τις υποθέσεις περί Ατλαντίδος, ή Σαντορίνης σαν βάση γεωλογικών μεταβολών (εξαφάνιση νησιών) μάλλον πρέπει να τις ξεχάσουμε γιατί διαπιστωμένα έγιναν πριν το 1600 π.χ., και αυτό που μένει είναι η υπόθεση ότι ίσως ο Όμηρος, ή αυτό που ονομάζουμε Όμηρο να επηρεάστηκε από παραδόσεις πλέκοντας αυτό το θαυμάσιο ιστορικό - μυθολογικό έπος.

    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΣΠΥΡΟ , ΜΕΝΤΟΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΡΗ!, ΟΛΟΙ ΕΧΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΝΤΟΡΕς ΜΑς, Ο ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΤΟΝ ΛΥΚΟΥΔΗ ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΜΕΤΑΞΑ,,! ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑς ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ,, ΚΑΙ ΨΑΧΝΩΜΑΣΤΕ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ,, ΕΙΝΑΙ (ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ??) ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ,,ΤΟΝ ΖΕΦΥΡΟ,, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ,,! (ΛΟΓΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΠΥ ΣΤΕΝΟΥ,, ΚΑΤΕΒΆΖΕΙ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΝΟ , ΚΑΙ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑΚΙ,, ΟΠΌΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΥ,, ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΛΟΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ,, ΕΧΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,, ΝΑ ΠΙΑΝΩ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΩ,, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ,, ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ Ή ΥΠΆΡΕΙ ΚΑΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ!!? ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ,, ΟΠΩς ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΘΙΑΚΟΙ ,,ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΘΑΚΗ,, ΤΙ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ? ΑΝ ΟΜΩς ΜΕ ΔΟΛΟ,,ΚΑΙ ΘΕΑΣΗ,, ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΙΑΚΙ,, ΜΑς ΤΟ ΠΑΣΑΡΑΝ ΕΤΣΙ? ΗΤΑΝ ΠΑΝΟΥΡΓΟΣ ΒΛΕΠΕΙς Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟς ΝΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΕΙ ΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟ ΣΑΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΧΙΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΘΑΚΗ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΟΥ?
    ΕΠΙΣΗς ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑς,, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΛΟΥ ΜΑς ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ,, ΟΤΙ Ο ΠΩΣΕΙΔΩΝΑς ΤΟΥς ΤΙΜΩΡΙΣΕ (ΦΑΙΑΚΕς) ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΚΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ,, ΠΩς ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑς ΜΕ ΤΙς ΓΝΩΣΕΙς ΣΑΣ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ, ΟΠΩς Ο ΑΡΗς (ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΕΑ ΤΟ ΖΕΥς ΚΑΙ ΑΡΑΚΥΝΘΟς), Ο ΚΑΜΠΑΝΗς ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΙς ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς Ο ΟΜΗΡΟς (ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΜΑΙΟ,,ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΩΣΟΠΟ) ΤΟ ΟΤΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΠΕΖΟΣ ΘΑΡΩ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΘΙΑΚΙ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΘΙΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟ,, ΔΙΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΝΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ,ΠΑΛΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΣΙΛΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΝΗΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Γιώργο να σου πω και εγώ κάτι που έχω συμπεράνει από ό,τι γνώσεις απέκτησα διαβάζοντας τον ένα και τον άλλο.
    Από τα δύο έπη μόνο γενικά συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κανείς ανάλογα με το τι φιλοσοφία κουβαλάει το μυαλό του.
    Η συζήτηση αν γίνεται σε πρώτο, δεύτερο, ή τρίτο πρόσωπο δεν έχει έννοια με τη λογική ότι δεν υπάρχουν πρωτότυπα κείμενα.
    Διαπιστωμένο είναι ότι η εικόνα των κειμένων σήμερα πολύ λίγα στοιχεία από την αρχική γραφή, ή ποίηση μπορεί να δώσει αφού αυτά είναι παραγεμισμένα διορθωμένα και δεν γνωρίζω τί άλλο αρχής γενομένης τουλάχιστο από όταν φυλάχθηκαν στην Αλεξανδρινή Βιβλιοθήκη που και αυτά κάηκαν κατά τα γνωστά.
    Αυτό το καταλαβαίνει κανείς από τις επαναλήψεις όπως παράδειγμα αυτό το γνωστό που αναφέρεις «ΠΕΖΟΣ ΘΑΡΩ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΘΙΑΚΙ», και τόσες άλλες ποιητικές παρατυπίες, ασύνδετες ραψωδίες που κανείς δεν γνωρίζει ποιος τις χώρισε και αν όλο αυτό ήταν δύο έπη, ή μόνο ένα έπος κλπ, κλπ.
    Έτι θέλει πολύ «λεπτότητα» και πολύ σκέψη να βγάζει κανείς συμπεράσματα από την σημερινή μορφή των επών χωρίς να κινδυνεύει να παρασυρθεί σε ανιστόρητα λάθη.
    Το πρόβλημα είναι εμφανές και από το γεγονός ότι 5-6 νησιά είμαστε στο Ιόνιο και κανένα δεν είναι σίγουρο για το Ομηρικό όνομά του, πράγμα που μόνο η αρχαιολογική σκαπάνη, ή η θεά τύχη μπορεί να λύσει.
    Αυτή η δυσκολία βέβαια είναι που δίνει και την ομορφιά του ταξιδιού προς την ΙΘΑΚΗ για όσους βέβαια έχουν τη δυνατότητα να την γευτούν.

    Σπ. Ρόκκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συμφωνω απόλυτα,,ειδικα στην τελευταια φράση ,,γιατί οι περισσότεροι ουτε να ασχοληθουν θέλουν!!!
    Εγω ειλικρινά ήμουν μαθητης του 20 στα μαθηματικά,, και πήγα επαγγελματικό ,για να αποφυγω τα αρχαία,,
    Φαντάρος σε γράμμα μου πρωτοειπαν ότι κατι παιζει με σενάριο Ιθάκη,, και Πόρου,, και η πρωτην μου αντιδραση (οπως ακομη όλων) τι μακακιες ειναι αυτές ? που λέει και ο Αρης! ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΘΑΚΗ, αυτην μας εμαθαν ,αυτήν ξέρουμε, αυτήν εμπιστευομαστε που λέει και η διαφίμηση,, εξάλου παραμυθια ΄ με δρακόντους περιγράφει ο Ομηρος,,Ελά όμως που μόλις αρχισα να διαβώ θεωρείες ξεστραβώθηκα!!, Ξέρω ότι και τώρα με τις συνεχή μου αναφορές οι περισσότεροι,, λένε,, "Ο βαραμενοσ" πάλι με τα ομηρικά ασχολείτε, τόσα θέματα, τόσα σκανδαλα, ροζ και ότι άλλο θες,, εφκιος μανία με τα της Πηνελόπης ασχολειτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή