Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

ΦΙΛΕ ΑΡΗ ,,ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΠΙΡΤΑ



ΣΧΟΛΙΟ  ΑΡΗ
Άναψε φωτιά και θα συνεννοηθούμε σα τσου Ινδιάνους! Χα χα χα χα. σε ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΗς ΕΤΟΥς 1970 ?
ΕΔΩ  ΗΤΑΝ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΣΤΟΚΟΥ,, ΟΠΟΥ ΜΕ ΒΑΓΩΝΑΚΙΑ  ,,ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΠΑΡΑΛΙΑ,, ΓΙΑ ΝΑ  ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΠΛΕΟΥΜΕΝΟ  ΤΗς ΕΠΟΧΗΣ 
ΤΑ  ΣΠΙΤΙΑ,, ΕΙΧΑΝ ΟΛΑ ΤΗΝ ΣΤΕΡΝΑ ΤΟΥΣ
ΜΕΡΙΚΕς ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ,,ΣΤΟ  ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΟΥ  ΕΚΤΟΣ  ΕΔΡΑΣ!!  ΕΝΤΟΣ  ΡΙΖΑΣ.


4 σχόλια:

  1. Κα κα κα κα κα κα κα!
    Μαζί με τα κόλπα του καπνού που σας έμαθε εκεί κάτου ο Οδυσσέας άφησε και ένα λεξικό σε πάπυρους.
    Να πας λοιπόνε στο μάγο τση φυλής σας που το φυλάει, να μάθεις να στέρνεις ό,τι καπνοτηλεγράφημα θέλεις.
    Και εσύ ορέ Αβραάμ τι μου τόνε αγριεύεις? Γουίντσεστερ είναι η καραμπίνα??
    Τώρα που εγώ άφησα τσι μπόμπες βάλτου καημένε μια πίπα τσι ειρήνης γιατί θα πάω άδοξα με δαύτονε οπλισμένο.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    Υ.Γ.
    Α) Ορέ ξέρεις εφκειός ο χρησμός «για να φας λάδι θα σου βγει το λάδι» από ποιο μαντείο ήτανε??
    Β) Εκειά αηπάνου έβγαινε ο στόκος στη Κεφαλονιά ορέ? Δε το ήξερα να ρίξω δυό μπόμπες να μη κουράζουνται να σκάβουνε οι άνθρωποι, μίλα καημένε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφκειά τα σπίτια τα παλιά μου αρέσουνε ρε φίλε!
    Πήρα και εγώ ένα τέτοιο προίκα και το πρώτο βράδυ που πήα να κοιμηθώ αρχές Νοέμβρη ήτανε, με έκοψε το κρύο, εφύσαε από όλες τσι πάντες!
    Πέντε παπλώματα είχαμε ρίξει αηπάνουθε! Χα χα χα.
    Από τότε βέβαια επειδή κάτι καταφέρνω από μαστορική μου εβγήκε η πίστη αλλά δε μπάζει!
    Άσε που στη σοφίτα πήα και έβαλα ένα κιλό ποντικοφάρμακο μέσα σε ένα πήλινο πιάτο από γλάστρα και το τσουλάανε όλη τη νύχτα οι ποντικοί και δεν μ΄ αφήσανε να κλείσω μάτι.
    Πάρτι κάνανε οι μπαγάσηδες, αλλά τσου ξέκαμα!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα,, φιλε Αρη ,, παπάδες φτιαχνει αυτός ο Αβράμης!!,, λοιπον καταρχην στο κουιζ,, (το βρηκανε οι περισσοτεροι σε φεις) 'ηταν ο Γιωργος Κουρης , και στα δικά μας,,! εφκιο εδεκει τον μαχαλά,, μου βάλανε ΕΝΦΙ, και πήγα να τοδω αμα αξίζει τον κόπο να τον πληρώσω ωρε,, τώραμε το στόκο,, τι να σου πω, τσάμπα τα εκρηκτικά εκλεισε η επιχήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή βδομάδα (έτσι από συνήθεια δηλαδή γιατί πλέον δεν ξέρω τί σημαίνει το καλή, κάποιος μου είπε ότι σημαίνει αφορολόγητη)…
    Τώρα που θα πληρώσεις ΕΜΦΙΑ και για τη σπηλίτσα έδεκει απουκάτου από το μαγαζί να δεις πλάκα που θα γένει! Και αναδρομικά παρακαλώ από την εποχή του Οδυσσέα!!
    Και μη λες δε ξέρω τίποτα γιατί έχω φωτό με το γάιδαρο του νόνου σου μέσα! Χα χα χα.
    Με κειόνα τον Κουρή πολύ με μπέρδεψες γιατί υπάρχουνε και άλλοι που δε σκέφτηκα και πήρα τηλέφωνο Κεφαλονιά για να με ξεστραβώσουνε.
    Ορέ ακόμα ελιές μαζεύεις, ή κλέβεις και από τσου γειτόνους ?

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή