Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

και το ανεκδοτάκι της ημέρας - Η γυναίκα του νταλικιέρη

Από 
Fragkis Ilias
Το ανέκδοτο της ημέρας - Η γυναίκα του νταλικιέρη
2 νταλικέρηδες συναντιούνται σ' μια καντίνα της εθνικής οδού. Ο ένας έχει μαυρισμένο μάτι. Και ο άλλος όμως έχει τα μαύρα του τα χάλια…
Λέει ο πρώτος:
- "Α ρε φίλε, καλό το τιμόνι, δε λέω, αλλά με κάνει να αποκτάω κάτι συνήθειες, άλλο πράμα. Να, προχθές για παράδειγμα που γύρισα από ένα μεγάλο ταξίδι, Ιταλία είχα πάει, μπαίνω σπίτι, πιάνω τη γυναίκα μου, τη βάζω κάτω, της αλλάζω τα πετρέλαια…. και μετά τι λες ότι κάνω; Να, πιάνω ένα 50ευρω και το ακουμπάω στο κομοδίνο. Με το που το βλέπει αυτό η γυναίκα μου, μου ρίχνει μια μπουνιά, είδα τον ουρανό σφοντύλι!!"
- "Πού να δεις τι έπαθα εγώ", λέει ο δεύτερος, "Γυρνάω σπίτι, έλειπα 5 βδομάδες, είχα πάει Λονδίνο, βλέπω τη γυναίκα μου, την πιάνω, τη βάζω κάτω, της αλλάζω τα φώτα. Και εκεί που τελειώνω, βγάζω από την τσέπη του παντελονιού ένα 50ευρω και της το δίνω.Και τι κάνει αυτή; Μου δίνει 15 ευρώ ρέστα !!"
λοιπα ανεκδοτα και χιουμορ μέχρι δακρύων στο

Λιγα Πασχαλιατικα μερες που ερχονται:
Επίσης
και ολιγες ριμνες

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου