Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Οι Κεφαλλονίτες δεν «φαίνονται» αλλά «είναι».

Προς τσου φίλους τσου Παληξιάνους 
που ενίοτε τσου κογιονάρω για να πάρουν το αίμα τσου πίσω και έκπληξη για μένα!
Σχολιασμος σε
νεος σχολιασμος προς πανταχου παλικισιανους απο τον ρισσιανο Ροκκο

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM

Πριν λίγες μέρες συζητούσα με παρέα σε μια καφετέρια της Αθήνας όπου κάποια στιγμή σηκώνεται ένας κύριος κάποιας ηλικίας από το διπλανό τραπέζι και μου λέει:
Αν επιτρέπεται από πού είσθε?
Κεφαλλονίτης του απαντώ.

Μου δίνει το χέρι του και μου λέει, χαίρομαι που σας γνωρίζω, ήμουνα φίλος με έναν εξαιρετικό γιατρό και άνθρωπο από τη πατρίδα σας.
Γιώργος Αυλάμης το όνομά του, μου έκανε δυο δύσκολες εγχειρήσεις και δεν πήρε φράγκο. Πέθανε πλήρης ημερών παρα τρείς μέρες 100 χρόνων, ήμουν στη κηδεία του στο Ψυχικό και μετά μεταφέρθηκε στην πατρίδα του το Ληξούρι.
Και συνεχίζει:
Μου έλεγε λοιπόν ο συχωρεμένος για τους Επτανήσιους:

- Οι Κερκυραίοι «φαίνονται» αλλά δεν «είναι».
- Οι Ζακυνθινοί ούτε «φαίνονται» ούτε «είναι».
- Οι Κεφαλλονίτες δεν «φαίνονται» αλλά «είναι».

(Μετέφερα ακριβώς τα λόγια του και ελπίζω να γίνονται κατανοητά).
Αυτή ήταν πραγματικά η Κεφαλλονίτικη κουλτούρα!
Τώρα τί απέμεινε???
Κατά τη γνώμη μου μάλλον μετράμε τα αποκαΐδια της…
Υ.Γ.
Προς γνώση της νεολαίας μας γιατί εμείς κοινώς πάπαλα…
Όπως και το παραπάνω περιστατικό δεν είναι μύθευμα.

Σπύρος Ρόκκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου