Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

ιδρυμα Σωτηρ - σχολιασμοι

σχολιασμοι πανω σε παλια αναρτηση!

Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία που είχατε μαζί μου !!!!!!!!!! Να είσαστε όλοι καλά κ τα παιδιά μας κ όλου του κόσμου είναι η ΕΛΠΙΔΑ μας , για ένα καλύτερο αύριο !!!!!!!!! Καλό βράδυ απο καρδιάς κ ΜΠΡΑΒΟ σε όλη την ομάδα κ παρέα σας !!!!!!!! σε ΙΔΡΥΜΑ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ Ο ΣΩΤΗΡ
σε απάντηση στο Εγω είμαι η παλιά τρόφιμος Ελένη Πάντου που άνοιξα την σελίδα του ιδρύματος κ μια κ άλλαξα αριθμό τηλεφώνου , όσοι θέλετε κάποια ενημέρωση απο εμένα , καλέστεμε στο 694 83 71 670 . Σας Ευχαριστώ κ τα παιδάκια μας έχουν ανάγκη , για να μπορεί αυτό το ιερό σπίτι μου να έχει τις πόρτες ανοιχτές κ να δέχεται κάθε αθώα ψυχούλα ,που δεν έχει στέγη - φροντίδα - αγάπη ....] , από το χρήστη Πονεμενη ψυχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου