Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΚΥΛΟς!!

Καταρχην  καλος  μου  φιλος  μου συνεστησε  να μην λεμε  οτι  εδω  ειναι  ο "ΤΑΦΟΣ"  Του Οδυσσεα ΄αυτο  κανει  καθε προσπαθεια  προς  την εξακριβωση  να φρεναρει! αν και παντου  σκονταφτεις σε κατι αρχαιο!
Λυπαμαι αλλα για κατι που πια ειμαι  σιγουρος  ,,δεν μπορω να μην το λεω σε οποιον με ρωταει!
Superhelden: Odysseus
ZDF.DE
Superhelden: Odysseus
Αντιγραφω  μερικες φωτο κα σχολια αλλου καλου μου φιλου,, 
που η ιστορια της αναζητησης της πατριδς του Ηρωα, μου  εχει δημιουργησει πολλες και καλες φιλιες!
ΦΙΛΟΣ  ΜΑΚΗΣ
Αποχαιρετισμος Κεφαλονιας για φετος με επισκεψη στον ταφο του Οδυσσεα στα Τζανατα Πορου (ηταν κλειστος σημερα προφανως)

Σε κοντινη αποσταση απο τον βασιλικο Μυκηναικο ταφος εποχης Τρωικου πολεμου τα ερειπεια κτιριων Μυκηναικου οικισμου που ανεσκαφησαν απο τον αρχαιολογο κ. Βασιλακη απο την Κρητη.Ενα ευρημα μοναδικο στη Δ.Ελλαδα κ τη χωρα συμφωνα με τους αρχαιολογους.Φυσικα παρατημενο στην τυχη του..τα χορτα περασαν το υψος των πετρων κ αντι να υπαρχουν ταμπελες για τον αρχ.χωρο,το μονο που βλεπεις ειναι "προσοχη σκυλος".


ας μιλήσουμε για την Πηνελόπη
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
ας μιλήσουμε για την Πηνελόπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου