ετσι για αλαγη Θέματος
[ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Haris Koustoumpardis Γιώργο σε ευχαριστούμε για την ανάρτηση μόνο που όταν επέβαινη ο φίλος μου ο Μάκης ο Μεταξάς θα ήθελα να λέει περισσότερα γιατί αλήθεια εμείς η λάτρεις της ΧΑΜΈΝΗΣ μας ταυτότητας δεν χορταίνουμε να τον ακούμε την αγάπη μου από Ολλανδία
[ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
Haris Koustoumpardis Γιώργο σε ευχαριστούμε για την ανάρτηση μόνο που όταν επέβαινη ο φίλος μου ο Μάκης ο Μεταξάς θα ήθελα να λέει περισσότερα γιατί αλήθεια εμείς η λάτρεις της ΧΑΜΈΝΗΣ μας ταυτότητας δεν χορταίνουμε να τον ακούμε την αγάπη μου από Ολλανδία
- Γιωργος Γκιαφης Χαρη,,δυστηχως χαμενη την βλεπω να μενει την ταυτοτητα μας,, γιατι δεν βλεπω πολλους να το εχουν εμπαιδωσει,, το τι μεγαλειο εχει ολη αυτη η ιστορια,, που οντως αν δεν ηταν ο μακης κανεις μας δεν θα την ηξερε εστω και λιγο
- Γιωργος Γκιαφης Ενας πραγματικος γιγαντας ,,στην ιστορια του τοπου μας, την ανεκμεταλευτη
- Γιωργος Γκιαφης Αυτο που χαιριμαι,, ειναι οτι η υποθεση με τον ιο,, μας εχει κανει ολους να ζουμε λιγο με τις ομορφιες του τοπου μας,, Μενουμε μεν σπιτια μας, αλλα για να ξεφυγουμε βολταρουμε ,,και ισως αποκαλυπτουμε ομορφιες του παραδεισου μας,, που η ρουτινα απο την δουλεια δεν μας αφηνε να δουμε
Thodoris Androutsopoulos Γιωργο Καλημερα.Μου κεντρισες το ενδιαφερον για τον ΟΔΥΣΣΕΑ και την εννοια του. Απο εναν συγγραφεα -ερευνητη ,τον Ηλια Τσατσομοιρο και το βιβλιο του " ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ",εκανα την ΑΝΑΛΥΣΗ του ονοματος . ΟΔΥΣΣΕΥΣ. Αυτο εβγαλα ως συμπερασμα............" Δηλ. Ο Οικος,ο μικρος αυτος χωρος,που ειναι Δυναμη και Δεσμος και Διανοια,που εδραζει σε δασικη κοιλοτητα με υγρο στοιχειο {λιμανι} ,ο Γιος,που εχει Σκηπτρο και Σεβας και που ελαυνει και εξερχεται {πηγαινοερχεται },εντος και εκτος της θεσης του μικρου αυτου χωρου και ολοι τον Υμνουν. "..Ελπιζω να βρηκα τη σωστη ΕΡΜΗΝΕΙΑ του Πανεξυπνου Βασιλια. .
- Γιωργος Γκιαφης Thodoris Androutsopoulos στην θεωρεια του Αγγλου φιλου,, περι γιγαντων, και περι λειστριγωνων , που η τοποθεσια εκει μοιαζει οπως το αφηγητε ο ομηρος με το στενο πορου? ΤΖΑΝΑΤΑ Απο το αγγλικο (αγγλοκρατουμενο τοτε το νησι) GIANT= ΓΙΓΑΝΤΑΣ
- ΠΑΛΙΟς ΣΧΟΛΙΑΣΜΟς ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟ
Makis Metaxas
Γιώργο υπήρξαν κάποιοι μελετητές του έπους της Οδύσσειας που είχαν υποστηρίξει την άποψη οτι στην περιγραφή του λιμένος των Λαιστρυγόνων στην ουσία υποκρύπτεται η περιγραφή του "λιμένος του ρείθρου" του άστεως της Ομηρικής Ιθάκης. Η άποψη αυτή μετά από τα τελευταία ευρήματα φαίνεται οτι έχει όντως βάση εάν λάβουμε υπόψη μας την περιγραφόμενη εικόνα του λιμένος των Λαιστρυγόνων και την συγκρίνουμε με την εικόνα του φαραγγιού του Πόρου που ήταν στην εποχή του Οδυσσέως το βασικό λιμάνι του μυκηναϊκού κέντρου που εντοπίστηκε στην θέση Ρίζα -Τζαννάτων - Γιωργος Γκιαφης Στ' ώριο λιμάνι μπήκαμε που βράχοι το τειχίζουν
τετράψηλοι κι από τη μιά πλευρά κι από την άλλη,
κι άκρες προβάλλουν πεταχτές αντίκρυ η μιά της άλλης
90 στη θάλασσα, κι είναι στενό του λιμανιού το έμπα·
κει μέσα φέρανε όλοι τους τα δίπλωρα καράβια.
Κοντά κοντά τα δέσανε μες στο βαθιό λιμιώνα,
τι κύμα εκεί δε φούσκωνε μικρό μήτε μεγάλο,
παρά γαλήνη απλώνονταν ολόλευκη παντούθε.
95 Εγώ μονάχος άραξα το μαύρο πλοίο μου έξω
κατά την άκρη, κι έδεσα στους βράχους τα παράγγια,
κι ανέβηκα και στάθηκα στ' αψήλου ν' αγναντέψω·
μα μήτε αντρώνε φαίνονταν μήτε βοδιών σημάδια,
μόνε καπνό αγναντεύαμε κι ανέβαινε από χάμου.
100 Τότες συντρόφους έστειλα να πάνε και να μάθουν
τί λογής ζουν σ' αυτή τη γης σιταροφάγοι ανθρώποι·
διάλεξα δυό, και κήρυκα τους έδωσα για τρίτο.
Κι αυτοί το δρόμο πήρανε τον ίσιο, που τ' αμάξια
στη χώρα απ' τ' αψηλά βουνά τα ξύλα κατεβάζαν.
105 Κόρη ανταμώνουν που έπαιρνε νερό απ' τη χώρα απόξω,
του Λαιστρυγόνα βασιλιά τη ζουλεμένη κόρη.
Στην Αρτακία κατέβαινε, την κρουσταλλένια βρύση,
που φέρνανε απ' εκεί νερό στη χώρα· αυτού σταθήκαν,
της μίλησαν, και ρώτηξαν ποιός να 'τανε του τόπου
110 ο βασιλιάς, και τάχα ποιούς όριζε αυτός ανθρώπους.
Κι εκείνη ευτύς τους έδειξε τα σπίτια του γονιού της.
Και βρήκαν τη γυναίκα του μες στα τρανά παλάτια,
σαν κορφοβούνι θεόρατη, κι η όψη της τρομάρα.
Φωνάζει αυτή απ' την αγορά μεμιάς τον Αντιφάτη,
115 τον άντρα της, κι αυτός φριχτό ξολοθρεμό ποθώντας,
αρπάζει κάνει δείπνο του τον έν' απ' τους συντρόφους. - Οι άλλοι οι δυό πετάχτηκαν και δρόμο στα καράβια.
Τότες εκείνος χούγιαξε στη χώρα, κι οι αντρειωμένοι
οι Λαιστρυγόνες χούμιξαν ολούθε σαν ακούσαν,
120 αρίθμητοι, και μοιάζανε Γίγαντες, κι όχι ανθρώποι.
Πέτρες, ενός αντρός φορτιό την καθεμιά, τινάζαν
από τα βράχια, κι έφερναν αχό στα πλοία μεγάλο,
τι οι ναύτες ξολοθρεύονταν και τα καράβια σπάζαν.
Σαν ψάρια τους καμάκιζαν κι άθλιο φαγί τους κάναν.
125 Κι όσο αφανίζονταν αυτοί μες στο βαθιό λιμιώνα,
εγώ το κοφτερό σπαθί τραβώ από το πλευρό μου,
και κόβω τα πρυμόσκοινα του μαύρου καραβιού μου.
Να πέσουν τότες στο κουπί προστάζω τους συντρόφους,
το χάρο να ξεφύγουμε· κι αυτοί καθίζουν όλοι,
130 κι αναταράζουν τα νερά με φόβο και τρομάρα.
Φεύγει απ' τους βράχους μιά χαρά τους κρεμαστούς, και βγαίνει
στη θάλασσα το πλοίο μου· τ' άλλα χαθήκαν όλα.
- Thodoris Androutsopoulos Γιώργο, τι να πω για τους Άγγλους. Ακόμη για τους Γερμανούς. Στην περιοχή μου πάνω από τριάντα χρόνια αείμνηστος γνωστός μου είχε αναφέρει ότι σε χωράφι φίλου του είχε εντοπιστεί κεφαλή γίγαντα. Το αναφέρει και η Βίβλος. Αρχικά στη Γη ζούσαν Γίγαντες. Το μέγεθος αλλά και το πλήθος που υπήρχαν, είναι άγνωστο. Δεν πιστεύω να ήταν μόνο στην Κεφαλονια Γίγαντες. Ούτε αυτή είναι περιοχή των Λαιστρυγονων.
- Γιωργος Γκιαφης δεν εννοουσα οτι είναι περιοχή των Λαιστρυγονων! αλλα μεσα απο καποιες σκεψεις οπως του φιλου Δανιηλ,, σκεφτομαι οτι πολυ πιθανον σε καποιες φαντασικες περιπετειες,, καποιος να ειχε στο μυαλο του καποιο τοπιο που εκανε εντυπωση! Εξου και το στενο πορου,, τα τεμπη της κεφαλονιας,, καθε γνωστης καλιτεχνης θα το ειχε στα εργα του! Αν το σεναριο ο Ομηρος να γνωριζε πολυ καλα την ομηρικη ιθάκη, που απο τα γραφομενα του σιγουρα την γνωριζε πολυ καλα, και αυτη ηταν η περιοχη μας,, σιγουρα το στενο θα το ειχε περιγραψει σε καποιο σημειο στα εργα του,, εξου και το κοματι του Δανιηλ,, σκυλα και χαρυβδη,, που το θεωρω αρκετα πιθανο, παντα με αυτην την σκεφτικη
- POROSNEWS.BLOGSPOT.COMΗ ΣΚΥΛΑ ΚΑΙ Η ΧΑΡΥΒΔΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΠΟΡΟΥΗ ΣΚΥΛΑ ΚΑΙ Η ΧΑΡΥΒΔΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΠΟΡΟΥ
- Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Δύσκολο να σας πείσω Γιώργο. Η περιοχή σου ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ Η πραγματική Ομηρική Ιθάκη. Αυτή είναι στο ΦΙΣΚΑΡΔΟ. Δεν μπορώ να πω περισσότερα εκτός του σημείου της μεγάλης πλατείας του Φισκαρδου που ΉΤΑΝ το Ανάκτορο του. Από τα πέντε νησιά που ΔΙΟΙΚΟΎΣΕ ( ΙΘΆΚΗ, ΣΑΜΗ, ΖΆΚΥΝΘΟ, ΚΡΟΚΥΛΕΙΑ και ΑΙΓΙΛΙΨ), το μόνο σημείο που δείχνει την ηγεμονία είναι η πλατεία αυτή. ΗΓΕΜΏΝ. Οχι μόνο ως νησί αλλά και ως Βασιλιάς. ΟΔΥΣΣΕΑΣ.!!! Και κάτι ακόμη. Η περιοχή σου έχει τα μέλη της οικογένειας του Τηλεμαχου, συζύγους και παιδιά, εκτός του Τηλεγονου, που ήταν γιος του Οδυσσέα και της Κίρκης που ερχόμενος χωρίς να το ξέρει σκότωσε τον πατερα του.!!!
- Γιωργος Γκιαφης Φιλε Θοδωρή, κανεις μας δεν μπορει να πεισει,, διοτ απλα ολοι μας εμεις λεμε τις αποψεις μας, και ειναι πολυ σεβαστες διοτι προεκυψαν απο χρονια αναζητησης! Ειδικα το σεναριο σου με τα δυο μεγαλα βουνα Νηιον και Νηριτον, πολυ λογικο , οπως και πολλα ακομη, Το ιδι ισχυει και με τις θεωρειες απο Ασσο, οσο και του Καμπάνη, και ο καθενας μας βλεπει την ιθακη εκει που το εχει ψαξει ας πουμε! Ειδικοι ειναι μονο οι αρχαιολογοι, και το κρατος,, αν τους εδινε την δυναμη να το κανουν!! δυστηχως ομως ολα ειναι παρατημενα και παντου, και πολυ φοβαμαι πως και αν ακομα βρισκαμε την ιθακη,, δεν θα μπορουσαμε να την προστατευσουμε για αρχη, και ακομη περισσοτερο να την αξιοποιησουμε σωστα
Είδα τη φωτό με τα διάφορα σενάρια περί Ομηρικής Ιθάκης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπάαα? Εφκείος ο μακαρίτης ο Πανταζής από την Άσσο ξεκίνησε για Ομηρική Ιθάκη και στο Πόρο κατάληξε?
Για κάνω λάθος? χα χα΄
Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
http://homericithaca.blogspot.com/2019/08/blog-post.html
ΑπάντησηΔιαγραφήδρόμος που άνοιξε ο αείμνηστος Δρ. Βαγγέλης Πανταζής με το έργο του «Χάρτες και ιδεολογίες» μας υποχρεώνει να σκεφτούμε σοβαρά ακόμη μια παράμετρο, δηλαδή μήπως τελικά αυτή η περίεργη «συντεταγμένη» αναδιάταξη των ονομάτων, όπως θα δούμε στην συνέχεια αυτής της ανάρτησης, να ήταν ενδεχομένως θέμα μιας λαθεμένης αντιγραφής (;) ή ανάστροφης ανάγνωσης κάποιου είδους χάρτη (;) που κατέγραφε τα νησιά σύμφωνα με την αντίληψη που είχαν οι μυκηναίοι και η οποία ως γνωστόν διέφερε αντιστρόφως ανάλογα με την αντίληψη που επικράτησε στα ιστορικά χρόνια (βλέπε: "Ήμουν και εγώ εκεί" στην εποχή του Οδυσσέα).
ΑπάντησηΔιαγραφήοι άνεμοι στον Όμηρο είναι τέσσερις: Ο Βορέης (βόρειος), ο Νότος (νότιος), ο Ζέφυρος (δυτικός) και ο Εύρος (ανατολικός). Ο Βοριάς στο Ομηρικό ανεμολόγιο μπορεί να είναι Βόρειος, Βορειανατολικός ή Βορειοδυτικός, οι ίδιες διαβαθμίσεις ισχύουν και για τους άλλους τρεις ανέμους όταν παλεύουν όπως μας αναφέρει χαρακτηριστικά ο Όμηρος οι άνεμοι μεταξύ τους (Οδ. ε 295). Το ανεμολόγιο των κλασικών χρόνων δεν το γνωρίζει ο Όμηρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τροπές του Ήλιου (Οδ.ο 404) καθόρισαν τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα αρχής γενομένης της Ανατολής και ακολούθως της Δύσης σύμφωνα με την πορεία του. Το σημείο του Βορρά προσδιορίστηκε με βάση τον Πολικό Αστέρα (Οδ. ε 270-277) και στον αντίποδά του το σημείο του Νότου. Όταν μιλάμε για την Δύση (προς ζόφον ) δεν μπορούμε να την (τον) τοποθετούμε στον Βορρά. Η Δύση ανήκει στην ζώνη του σκότους (Ζόφος), εκεί δηλαδή που δύει ο ήλιος και κινείται μέσα στο ευρύ τόξο που καθορίζεται από τις τροπές του Ήλιου (χειμερινό και θερινό Ηλιοστάσιο).(Οδ. ο 404). Το ίδιο ισχύει και για την Ανατολή (προς Ηώ τ΄Ηελιόν τε).
Αυτά ήταν τα βασικά σημεία αναφοράς και εργαλεία προσανατολισμού τους που σε συνδυασμό με την γνώση του έναστρου ουρανού (Οδ. ε 270-277), των θαλασσίων ρευμάτων (Οδ. μ 1, ι 80, ξ 254) και της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας κυρίως νησιών, υψηλών Ορέων, σημαντικών ποταμών, ακρωτηρίων και πόλεων, γνώριζαν το ακριβές στίγμα τους και αναγνώριζαν και οριοθετούσαν τον γύρω κόσμο τους με αρκετή ακρίβεια.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι στην Ομηρική γεωγραφία υπάρχει μια εντυπωσιακή καταγραφή όλης της νησιωτικής Ελλάδας στον χώρο της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου χωρίς απολύτως κανένα σφάλμα. (Στην ανάρτηση που φέρει τον τίτλο: "Η σύγκριση της Ομηρικής (προϊστορικής) τοπογραφίας με την τοπογραφία των ιστορικών χρόνων στην λεκάνη της Μεσογείου,- ταυτίσεις και διαφορές" όπως και στο βιβλίο μας «Ομηρική Ιθάκη» και στο κεφάλαιο «ταξιδεύοντας με τον Όμηρο στις θάλασσες της Μεσογείου» έχουμε κάνει μια λεπτομερέστατη αναφορά και αξίζει τον κόπο να την μελετήσετε.).
https://vaggelispantazis.files.wordpress.com/2014/02/cf87ceaccf81cf84ceb5cf82-ceb9ceb4ceb5cebfcebbcebfceb3ceafceb5cf82.pdf
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα αφήσαμε πίσω μας το νησί Κύθηρα και περνώντας δίπλα από το ακρωτήριο Ταίναρο χαράξαμε πορεία προς τα δυτικά παράλια της Πελοποννήσου όπου εκεί είναι το κραταιό νησιωτικό βασίλειο του Οδυσσέα.
Οι ναυτικοί μας λένε πως όταν θα φτάσουμε στο ακρωτήριο Φεές της Ήλιδας θα δούμε από μακριά να ξεπροβάλει μέσα από τα σύννεφα το πανύψηλο και δασωμένο βουνό της Ιθάκης.
Τους λέμε οτι κάνουν λάθος γιατί από αυτό το σημείο δεν φαίνεται η Ιθάκη αλλά το πανύψηλο και δασωμένο βουνό της Κεφαλληνίας.
Αυτοί μας απαντούν πως δεν κάνουν απολύτως κανένα λάθος και δεν γνωρίζουν κανένα νησί που να το λένε Κεφαλληνία!
Εμείς επιμένουμε πως δεν μας τα λένε σωστά, αλλά αυτοί άρχισαν να μας κοροϊδεύουν και να μας λένε πως είμαστε ανόητοι που δεν ξέρουμε ποια είναι η Ιθάκη.
Εάν δεν μας κοροϊδεύουν κάτι πολύ περίεργο φαίνεται να συμβαίνει εδώ !.
Αγεωγράφητοι εφκείνοι οι ναυτικοί μου φαίνουνται γιατί εμένανε ο νόνος μου ο ΗΣΙΟΔΟΣ (συνομήλικος του Ομήρου), μου έλεε ο μακαρίτης νια ιστορία που είχε και το όνομα Κεφαλληνία μέσα:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Τα παιδιά του Πτερελάου λοιπόν ήλθαν στη Κεφαλλονιά και επειδή τους άρεσε εγκατέλειψαν τους δικούς τους τόπους και [κάποια στιγμή] παραβρέθηκαν στην Ιθάκη.(Η Ιθάκη δηλαδή τόπος της Κεφαλλονιάς όχι ξεχωριστό νησί).
[Στην οποία] ιδόντες ένα τόπο πολύ καλό για να γίνει οικισμός «των παρατεθειμένων υψηλότερον», δηλαδή που ήταν των γύρωθεν υψηλότερος άρα οχυρός και σε αυτόν (δεύρο-εδώ) την Ιθάκη έκτισαν. (Προφανώς αναφέρεται στην πόλη Ιθάκη).
Και εκ μεν του Ιθάκου το νησί (που ήταν κτισμένη πάνω του η πόλης προφανώς) επωνομάσθη Ιθάκη, το δε παρακείμενο (πολύ κοντά της) όρος εκ του Νηρίτου, Νήριτον.».
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το συνεχίσουμε και πάρα κάτω???
Αυτό το ταξίδι που αναφέρει ο Πανταζής είναι από τον ύμνο προς τον Πύθιο Απόλλωνα και το ακρωτήριο Φεές είναι η αρχαία πόλη Φερές κοντά στη Πάτρα που γλέπεις το βουνό της Ερίσσου, την σημερινή Ιθάκη και τον Πόρο με τον Αίνο!
Αλλά όπου τον βόλευε η θεωρία του τα έβαζε κατά τη γνώμη μου και όποιος τα έχαφτε τα έχαφτε
… Συνέχισε γιά τούς Κρουνούς, τή Χαλκίδα καί τή Δύμη
καί τήν ἱερή τήν ῎Ηλιδα, τῶν ᾿Επειῶν τό κράτος.
Πηγαίνοντας γιά τίς ΦΕΡΕΣ οὔριο ἐχάρη ἄνεμο τοῦ Δία
καί κάτω ἀπ᾿ τά νέφη φάνηκαν τ’ ἀψύ ὅρος τῆς ᾿Ιθάκης,
ἡ Σάμη, τό Δουλίχιο, ἡ Ζάκυνθος ἡ δασώδης.
Καί σάν τήν Πελλοπόνησο παρέπλευσαν ὁλωσδιόλου
καί φάνηκεν ἀπό μακρυά ὁ ἀπέραντος κόλπος τῆς Κρίσας…
Υ.Γ.
Τον Πανταζή τον γνώρισα γιατί πρίν από σας εκεί κάτω, ήταν δικηγόρος στο παλιό σύλλογο της Άσσου όπου άντεξα και εγώ ένα μόλις χρόνο και έφυγα.
Αλλά φρόνιμον είναι να μη συνεχίσω επί των Ομηρικών του…
Ο καθείς και οι προσωπικές του εκτιμήσεις γλέπεις!
Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΑ ΕΔΩ,,ΣΤΟΝ ΓΡΙΦΟ ΚΑΙ ΕΓΩ 10 ΑΠΑΝΤΗΣΑ,, ΕΣΥ ΟΚΤΩ,, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΑΘΟς ΕΚΑΜΑΜΕ! ΤΟ 8 ΗΤΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΘΕΟΡΨΝΤΑς ΤΟΥς ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ ΠΟΥΛΙΑ! ΘΕΛΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΑΚΟΜΗ! ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΜΑς ΤΩΡΑ! ΕΦΚΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΤΕΡΕΛΑΙΟ, ΘΑ ΤΟ ΒΡΗΚΕς ΣΤΗΝ ΒΙΚΙΠΑΙΔΙΑ, Ή ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ , ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑς ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΦΚΙΝΟΙ ΟΙ ΤΑΦΙΟΙ, ΚΑΙ ΤΗΛΕΒΟΕς - ΛΕΛΕΓΕς , ΗΡΘΑΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑς ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,, ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΕΦΑΛΟς ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΣΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΦΙΤΡΙΩΝΑ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ! ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ,, ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΙΚΗ,, ΕΦΟΣΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΞΕΡΑΝ ΤΣΟΥ ΚΑΙΡΟΥς, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΡΩΝΤΑς ΤΗΝ ΓΗ,, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΝΑ ΗΤΑΝΕ Ο ΒΟΡΡΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά για τον προαναφερθέντα μακαρίτη δεν έτρεφα ποτέ καμία σοβαρότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Φεές ήταν σίγουρα Φερές ή Φαρές (γιατί Φερές αναφέρονται στον ύμνο) κοντά στην αρχαία Δύμη, μεταξύ Άραξου και Πάτρας αποδεδειγμένα και όχι υποθετικά.
Το Βορρά και το Νότο κάντα όπως θέλεις, αλλά Ανατολή και Δύση που μας ενδιαφέρει στα Ομηρικά δεν μπερδεύονται με τίποτα.
Τα περί Ησιόδου και Κεφαλληνίας τα βρήκα απλά σε ξένες βιβλιοθήκες και για να ευλοήσω τα γένια μου πιστεύω ότι είμαι ο πρώτος που τα δημοσίευσα με αρχαιολογικούς στόχους και πιστεύω ότι οι αρχαιολόγοι μας κοιμούνται σε ύπνους βαθιούς και απύθμενους χα χα χα.
Είναι πολύ σοβαρό στοιχείο αλλά αν δεν είναι ακόμα άγνωστο χαλάει πολλές αρχαιολογικές μανέστρες και αποσιωπάται συστηματικά.
Προσωπικά δεν έχω άλλη εξήγηση γιατί είναι διευκρινιστικότατο.
Το όνομα τση Κεφαλονιάς μας σε όλες τσι ιστορίες αναφέρεται ότι πρωτοειπώθηκε από τον Ηρόδοτο ενώ είναι πολύ παλαιότερο!!
Μέγα λάθος!! Αυτή την ιστορία γνωρίζουμε σαν Έλληνες και σαν Κεφαλλονίτες ειδικότερα… χα χα χα.
Λεπτομέρειες στο blog μου:
https://www.portoassos.gr/ησιόδου-ιθάκης-αποκάλυψη/
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
O ΦΙΛΤΑΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗς,, ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΠΕΞΗΓΕΙ ΚΑΠΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,,ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΚΕΦΑΛΟ,, ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑς ΑΠΟ ΚΡΗΤΕς, (ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ) ΒΛΈΠΕ ΔΙΠΛΟ ΠΕΛΕΚΥ ΠΟΥ ΒΡΕΘΥΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΖΑΝΝΑΤΩΝ, ΒΛΕΠΕ ΙΣΤΟΡΙΕς ΜΕ ΚΕΦΑΛΟ, ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΔΑ, ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ, 2 ΨΕΜΑΤΑΚΙΑ ΟΔΥΣΣΕΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟς, κλπ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΡΤΗΤΙΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ , ΤΟΥς ΟΠΟΙΟΥς ΑΙΓΥΠΤΙΟΥς ΤΟΥς ΕΛΕΓΑΝ ΚΕΦΤΙΟΥ!!!! Με ενα λοιπόν τετοιο στοχασμο το Κεφαλληνες το πηραμε απο αυτους ΚΕΦ-ΕΛΛΗΝΕΣ, Και το νησι τους Κεφαλονια αργοτερα !
ΑπάντησηΔιαγραφήκεφαλληνια στην ουσια ,, με ενα καρο μετατροπες στην γραμματικη του, που παντα δημιουργουσε και πολλα σχολια και επεξηγησεις , ΚΕΦΑΛΩΝΙΑ , ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ, ΕΝΑ ΛΑΜΔΑ, ΔΥΟ ΛΑΜΔΑ, ΣΤΑ αΓΓΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΠΑ, Κ ή C ή CH ή TSE ή 2LL , 1 L , ΧΑΜΟς ΔΗΛΑΔΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γδείς που τελικά τον κ Καμπάνη θα τόνε πάρω με το μέρος μου άμα με διαβάσει περισσότερο, χα χα.
ΑπάντησηΔιαγραφή… «Μια επίσης παραπλήσια ανάλυση που έχει όμως λίγες πιθανότητες είναι το αρχικό –Κεφ – να προέρχεται από την αρχαία Αίγυπτο.
Κεφτιού (ενικός Κέφτι) = οι Κρήτες μα ίσως και όλοι οι νησιώτες της Ελλάδας.
Αν αυτό ισχύει θα πρέπει απλά να δεχθούμε ότι “ Κεφαλλήνες” σημαίνει οι νησιώτες που γιορτάζουν τα Λήναια»…
Ρομπολιάζουνται δηλαδής!!
(11- 10 –2015) /www.portoassos.gr/το-ονομα-τση-κεφαλονιας-μας
Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα