Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ελικοπτερο λιγο πριν τις τρεις πετουσε ανατολικα της Κεφαλονιας

Φυσικα το ελικοπτερο εθεαθη, τοσο απο Ιθακη, από Πορο αλλά και απο Σκάλα!
Δεν ξερουμε αν προκειτε για αυτο που επεσε μερικες ωρες αργοτερα!

φωτο απο Σκάλα


Βίντεο ντοκουμέντο: Στρατιωτικό ελικόπτερο εκτελεί χαμηλή πτήση πάνω από την Κεφαλονιά (βίντεο)
KEFALONIAMAGAZINE.GR
Βίντεο ντοκουμέντο: Στρατιωτικό ελικόπτερο εκτελεί χαμηλή πτήση…
Ο αναγνώστης μας Γεράσιμος Καββαδίας κάτοικος κοινότητας Τουλιατων Ερίσσου μας έστειλε το κάτωθι βίντεο από χαμηλή πτήση στρατιωτικού ελικοπτέρου πάνω από την περιοχή Αλατιές γύρω στις 14:50μ.μ.  Πέταγε χαμηλά και και κάπως αργά
τελευταια φωτο,,ισως και λιγο απο την συντριβη του απο Μυρτο!
Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, δέντρο, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Iσα που πρόλαβα λιγάκι ν το βγάλω φωτογραφία. Πέταγε πάνω από τον Μύρτο σε πολύ χαμηλό ύψος

1 σχόλιο:

  1. Τίποτε δεν αποκλείεται αλλά ελικόπτερο με 6 συνεχόμενες ώρες πτήσης λίγο δύσκολο μου φαίνεται εκτός αν έπεσε σε άλλη απογείωση. Δεν είμαι και ο ειδικότερος βέβαια.
    Κρίμα!
    Άσχετο λίγο: Όταν ήμουν στο ναυτικό μου είχε γίνει πρόταση να μείνω μόνιμος και να εξειδικευτώ για αυτά τα ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα, κάτι που με κάνει να λυπάμαι ακόμα περισσότερο γιατί τα έχω κάπως «ζήσει» που λένε.
    Κρίμα γ@μώτο.

    Κουά κα κα κακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή