Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Τι ειναι καλύτερο , γιατρός ή μηχανικός?

 

Σχολιασμος  Σπυρου Ροκκου,, στο αρθρο Μανωλατου!

Σωστότατος ο κ. Μανωλάτος για όσους βέβαια μπορούν να καταλάβουν αυτά που γράφει, γιατί δυστυχώς υπάρχει και αυτό το πρόβλημα πλέον στον Νεοέλληνα. Δεν έχω βέβαια τις τόσες εμπειρίες του, αλλά κάποιες απέκτησα γιατί μου άρεσε πάντα να έχω κάποια γενική γνώση του τι συμβαίνει γύρω μου ξέχωρα από την επαγγελματική μου επιλογή και εξάσκηση που φυσικά αγαπούσα. Δε μπορεί να σε ρωτάει γονιός: Τί προτείνεις ρε Σπύρο, ο γιός μου είναι αριστούχος, να πάει για γιατρός ή μηχανικός? Τί σχέση έχει το ένα επάγγελμα με το άλλο?

Μόνο οι χρηματικές απολαβές μετράνε και όχι η ποιότητα στην εξάσκηση του επαγγέλματος? Σε αυτό το λούκι (λαϊκώς) έχει περιπέσει το σύστημα της παιδείας που μάλλον σαν γάγγραινα σιγοτρώει τις σάρκες αυτού του κράτους και δεν γνωρίζω πότε θα υπάρξουν οι συνθήκες για να αλλάξουν τουλάχιστο μερικά πράγματα. Αυτό το τελευταίο το λέω γιατί εδώ και πολλά χρόνια τα ίδια συζητούσα με κάποιον που λίγο αργότερα χρημάτισε υπουργός παιδείας. Είχαμε τις ίδιες απόψεις μόνο που δεν κατάφερε να αλλάξει σχεδόν τίποτε. ΓΙΑΤΙ ? ? Κουά κακά κακά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου