Δυστυχώς για το 2024 και όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει η εταιρεία έχει προχωρήσει σε μεγάλες περικοπές στο πρόγραμμα της προς την Κεφαλονιά.
Αν κάνουμε μια αναδρομή η σύνδεση με το Παρίσι ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2022 όπου η Transavia από τις 23 Απριλίου έως και τις 29 Οκτωβρίου εκτελούσε δύο πτήσεις την εβδομάδα απευθείας κάθε Τετάρτη και Σάββατο.
Την περασμένη χρονιά επίσης από τις 22 Απριλίου έως και τις 28 Οκτωβρίου εκτελούσε δύο πτήσεις την εβδομάδα τις ίδιες ημέρες ωστόσο ήταν κοινές με το αεροδρόμιο του Ακτίου με συνέπεια να έχουμε στο τέλος της σεζόν αρνητικό πρόσημο στις αφίξεις.
Όπως προαναφέραμε το 2024 θα έχουμε μόνο μια πτήση επίσης κοινή με το αεροδρόμιο του Ακτίου και όπως δείχνουν και τα επίσημα στοιχεία η πτώση στις αφίξεις από το Παρίσι θα συνεχιστεί και τη φετινή σεζόν καθώς θα έχουμε μείωση των πτήσεων κατά 53,7%.
Πέρα από τις λιγότερες πτήσεις εκείνο που προβληματίζει ιδιαίτερα είναι ότι η εταιρεία έχει κόψει όλες τις πτήσεις του Οκτωβρίου και συνεπώς μια ακόμα αεροπορική σύνδεση συρρικνώνεται μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες για διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
Για το 2024 η Easyjet έχει ανακοινώσει μία νέα σύνδεση από μία άλλη γαλλική πόλη τη Νίκαια ωστό το πρόγραμμα της είναι πάρα πολύ μικρό με μόλις 10 πτήσεις από τις 30 Ιουνίου έως την 1η Σεπτεμβρίου(κάθε Κυριακή).
Οι πτήσεις αυτές σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν τις απώλειες των αφίξεων από το σύνολο της γαλλικής αγοράς και επομένως και η φετινή χρονιά αναμένεται να κλείσει με αρνητικό πρόσημο.
Παρατηρούμε λοιπόν ότι χρόνο με το χρόνο οι αφίξεις από τη Γαλλία μειώνονται αντί να αυξάνονται με τους αρμόδιους να κάνουν λόγο για συνεχείς “επιτυχίες” όταν η πραγματικότητα αποκαλύπτει πως πρόκειται για ένα “Βατερλώ”..!!!
Δυστυχώς φαίνεται ότι το νησί μας μέσω της στρατηγικής που έχει επιλέξει η τουριστική επιτροπή δεν μπορεί να εισέλθει δυναμικά στην αγορά της Γαλλίας σε αντίθεση με τους υπόλοιπους προορισμούς του Ιονίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου