Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΖΩΩΩΩΩΩ.....Κ ΤΑ ΚΑΛΑ Κ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ!!ΑΝΤΕΧΩ ΡΕΕΕ..ΔΕ ΠΕΦΤΩ ΕΥΚΟΛΑΑΑΑΑ.... - LOVE ME........

ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΕΙΣΑΙ...ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ....ΘΕΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ....ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΡΙΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ....Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΗ...ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ..ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ..ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ..Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...Κ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ Κ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ...ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕΡΕΣ....ΗΡΘΕ..ΒΕΒΑΙΑ Κ ΠΑΛΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΡΙΞΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ Κ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Κ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΟΥΝ...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Κ ΜΗ ΣΚΑΤΕ...!!!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΑΜΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΣΤΩ Κ ΑΡΓΑ!!!!
Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
κι εσύ αρχίζεις να μου δίνεις συμβουλές,
δεν έχεις κάνει αυτό που σου ζήτησα..

Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
κι εσύ αρχίζεις να με ρωτάς γιστί,
ή μου λες ότι δεν έπρεπε να αισθάνομαι έτσι,
ποδοπατάς τα συναισθήματά μου.

Όταν σου ζητώ να με ακούσεις
κι εσύ αισθάνεσαι ότι πρέπει να κάνεις κάτι,
για να λύσεις το πρόβλημά μου,με απογοητεύεις,
όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται.

Άκουσε!Το μόνο που σου ζήτησα ήταν ν'ακούσεις,
όχι να μιλήσεις ή να κάνεις κάτι-απλά να
μ'ακουσεις.

Μπορώ να τα καταφέρω και μόνος μου !
Δεν είμαι ανίκανος.!
Ίσως απθαρρημένοςκαι διστακτικός,
αλλά όχι ανίκανος...

Όταν κάνεις κάτι για μένα,
που μπορώ και πρέπει να το κάνω μόνος μου,
συμβάλλεις στο φόβο μου κ την αδυναμία μου.

Όμως,όταν αποδέχεσαι ως απλό γεγονός ότι
νιώθω αυτό που νιώθω,όσο παράλογο κι αν είναι,
τότε δε χρειάζεται να σε πείσω
και μπορώ να επικεντρωθώ στην προσπάθεια
να κατανοήσω τι κρύβεται πίσω από αυτό
το παράλογο συναίσθημα.
Και όταν αυτό γίνει σαφές, οι απαντήσεις είναι εμφανείς
και δε χρειάζομαι συμβουλές.

Γιάυτό σε παρακαλώ,απλά άκουσε με.Και αν θέλεις να μιλήσεις,περίμενε τη σειρά σου και θα σ'ακούσω...
 ΜΙΑ   ΣΕΛΙΔΑ  ΣΤΟ  FACEBOOK, ΜΕ  ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ   ΜΟΥΣΙΚΕΣ, ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ, ΠΟΛΥ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ,
187.337 People Like This , ΚΑΙ  ΣΥΝΕΧΗ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ!
Φυσικά πίσω από την δημιουργό του υπάρχει το κεφαλονίτικο
πνεύμα!!!!(Ποριότικο θα έλεγα καλύτερα)!
Πάντα έτσι αισιόδοξα  , να  μας  φτιάχνετε το  κέφι παιδιά!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!  ΓΙΑ  ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ  ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΤΗΣΤΕ   Ε Δ Ω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου