Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!


O  Xειμώνας  μας αφήνει σιγά -σιγά, η διάρκεια της μέρας συνεχώς μεγαλώνει, και ο καιρός δείχνει ότι πλησιάζουμε προς το καλοκαιράκι!! Το μαγάζι  λειτούργησε βραδυνές ώρες όλη την διαρκεία του Χειμώνα αλλά από το τέλος εβδομάδας κλείνει για να μετατραπεί ξανά στην καλοκαιρινή του μορφή.


ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ  στις  ξαπλώστρες:


Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά,
θα πάρουμε  σουβλάκι,πιτα γύρο και λοιπά
Πέφτει το βραδάκι, πιάνει η δροσιά,
στο fotis family να πάμε για να περάσουμε καλά
Εγώ κι εσύ , εσύ κι εγώ,
μόνοι πάνω στη γη.
με ωραίο φαί στο μαγαζί

Ήταν η μπυρίτσα βάλσαμο  στο λαιμό,
νέφος και ρουτίνατο ξεχάσαμε και αυτό
Δως μου ένα τσιγάρο , δως μου και φωτιά,
Θεέ μου θα φάω την πίτα,  στη καυτή την αμμουδιά.

Εγώ κι εσύ , εσύ κι εγώ,
και με ουζάκι, μαζι με μεζεδάκι
Ωωω! μόνοι στη γη.

Τηλέφωνο χτυπάει, δίνω παραγγελιά
και τ' όνειρο της γευσης , παιρνω πίτα  με την μια.
Πετάγομαι χορτάτος , και κανω και βουτιά
την αράζω στις ξαπλώστρες, και τρώω και άλλη μια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου