Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Αρη ακους? Επιθεση σκύλου σε Κρητη


Ώρες αγωνίας περνάει η οικογένεια του 17 μηνών αγοριού, που δέχθηκε επίθεση από σκύλο το βράδυ της περασμένης Παρασκευής (25/11/2016) στο Πάρκο Γεωργιάδη στο Ηράκλειο.
Όπως αναφέρει το cretapost.gr, το αγοράκι νοσηλεύεται στην Παιδοχειρουργική Κλινική του ΠΑΓΝΗ, με τραύματα στο πρόσωπο και συγκεκριμένα κοντά στο ένα του μάτι.
Οι γονείς του μωρού είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι για την εξέλιξη της κατάστασης της υγείας του, λόγω των οιδημάτων, που έχουν προκληθεί από τα τραύματα στο μάτι του.

Την ίδια ώρα καθησυχαστικοί εμφανίζονται οι γιατροί που καταβάλλουν κάθε προσπάθεια, προκειμένου να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα τραύματα του αγοριού, κάνοντας λόγο για ελεγχόμενη κατάσταση, που δεν εμπνέει ανησυχία.

Το χρονικό της υπόθεσης

Tο περιστατικό σημειώθηκε στο πάρκο του Γεωργιάδη το βράδυ της περασμένης Παρασκευής όταν, για άγνωστο λόγο, ένας σκύλος από την περιοχή επιτέθηκε στο μικρό αγοράκι τραυματίζοντάς το στο πρόσωπο.
Οι γονείς αφού ξεπέρασαν το πρώτο αρχικό σοκ και με ταχύτατες κινήσεις, πήραν το παιδί και το μετέφεραν στο νοσοκομείο.


Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/749297/ores-agonias-gia-tin-oikogeneia-toy-mikroy-agorioy-poy-dexthike-epithesi-apo-skylo#ixzz4RC5liiBA

2 σχόλια:

  1. Όταν φωνάζω ότι κάποιοι άσχετοι γίνανε ξαφνικά τάχα μου φιλόζωοι, το κάνω γιατί θα δημιουργήσουν καταστάσεις που θα είναι ένάντια στα ζώα λίγοι το καταλαβαίνουν.
    Φταίει ο σκύλος για αυτοί που νομίζουν (όσοι το νομίζουν) ότι τα σκυλιά στη προκειμένη περίπτωση είναι σπουργιτάκια??
    Τί οδηγίες δίνουν στα πιτσιρίκια και ποιά μέτρα ασφαλείας λαβαίνουν?
    Όλο τα καλά μας τα σκυλάκια και κάτι τέτοιες επικίνδυνες μακακίες και κανένας δε τσου λέει ότι τα σκυλιά θέλουν προσοχή γιατί μπορεί και να στην ανάψουνε στα καλά καθούμενα.
    Οι περισσότεροι τη σημερινή εποχή ζούμε στον κόσμο μας για πολλά θέματα και πολύ πιο σοβαρά φίλε μου.
    Αλλά συνέχεια στα φιλοζωικά μας:
    Έχω ένα φίλο που πάει να μαζέψει τσι ελιές του και κουβαλάει μαζί ένα παλιό σεντ – ετιέν (δίκανο με κοκόρια) για να μη τόνε φάνε οι λύκοι.
    Οι άλλοι επήρανε τα τσαπιά και πηαίνανε πίσω από μια ομάδα που αμόλαε φίδια σε περιοχή που ήδη ήταν γεμάτη.
    Γιατί δε τα αμολάανε δίπλα στο σπίτι τσου να τα βρούνε τα παιδιά τσου?
    Ωραίοι οι λύκοι αλλά δεν είδα σε κάνα χωριό κανένας να τσού θέλει.
    Τσου αμολάνε εφκείνοι που δεν γνωρίζουν τί σημαίνει επαρχία αλλά καναπές Αθηναίικος.
    Σαν αυτό που λέμε με το συμπάθιο, μακριά από τον κ@λο σου και σε όποιου θέλει ας πάει.
    Έχω τη πεθερά μου μεγάλη γυναίκα και για να πάει στο κάδο να πετάξει τα σκουπίδια τση, κουβαλάει μαζί της καλού κακού και ένα στελιάρι!

    Αν αυτή είναι παιδεία για να ζήσουμε σε αυτή τη χώρα εγώ είμαι ο Αθανάσιος Διάκος.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω εχω θεματακι βρε φιλε Αρη,, ολοι για χεσιμο και κατουρημα στην παραλία τα φερνουν ,,αλλα που να πω τον πόνο μου (ασε και τα αδεσποτα που κανουν παρτυ) ,, αν το πω ειμαι κακος και κανω και δυσφημιση στον τοπο, αν δεν το πω ειμαι ο πλεον υπευθυνος για τσι βρομιες ! χεσε μεσα που λενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή