Σύμφωνα με την απόφαση, αρμόδια για την παραλαβή των αιτημάτων και την ταυτοποίηση των στοιχείων των φυσικών προσώπων, προκειμένου να εκδώσουν ή να ανανεώσουν ψηφιακό πιστοποιητικό, είναι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) σε ολόκληρη την επικράτεια.
Νέο στοιχείο αποτελεί η δυνατότητα να πιστοποιηθούν ως Αρχές Εγγραφής και φορείς που εκπροσωπούν επαγγελματικές ενώσεις, με στόχο την αποκέντρωση αρμοδιοτήτων.
Σημειώνεται ότι ήδη από τον Ιανουάριο του 2012, είχαν δοθεί, στο πλαίσιο πιλοτικής εφαρμογής, 500 ψηφιακές υπογραφές μέσω του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ) σε δικηγόρους, για να μπορούν να καταθέτουν δικόγραφα ηλεκτρονικά, και 500 μέσω του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) σε μηχανικούς, για να καταθέτουν με τον ίδιο τρόπο οικοδομικές άδειες.
Πρόθεση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης είναι να αναπτυχθούν εφαρμογές και υπηρεσίες σύντομα, ώστε να μπορεί ο πολίτης να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή του υπογραφή για πλήθος υπηρεσιών, ακόμη και από το κινητό του. Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται επαφές με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών κ.λπ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΛΟΡΕΤΖΑΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου