Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

ΕΣΤΑΛΗ  ΑΠΟ  ΓΝΩΣΗ  ΠΑΝΟΡΑΜΑ

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΩΡΟ ΚΥΚΛΩΠΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ 34 ΧΡΟΝΗ ΜΗΤΕΡΑ
Το αγοράκι με ένα μάτι στο κέντρο του μετώπου του και χωρίς καθόλου μύτη γεννήθηκε στην Ινδία πριν από μια εβδομάδα.
Οι γιατροί σοκαρισμένοι είδαν αυτό το σπάνιο περιστατικό. Ο τοκετός έγινε με καισαρική από την 34χρονη μητέρα. Το μωρό κατάφερε να ζήσει μόνο μια ημέρα.
Το υπερηχογράφημα όταν η κύηση είχε φτάσει στις 32 εβδομάδες έδειξε οτι το βρέφος έπασχε από υδροκεφαλισμό όμως τίποτα δεν προμήνυε αυτό που θ' αντίκρυζαν οι γιατροί.
Η μητέρα όχι μόνο θρήνησε τον χαμό του παιδιού της αλλά εξοργίστηκε γιατί δεν είχε την δυνατότητα να το δει και να το αποχαιρετήσει.

Ο κυκλωπισμός είναι ένα πολύ σπάνιο φαινόμενο. Συνήθως στις περιπτώσεις αυτές οι εγκυμονούσες αποβάλλουν και δεν φτάνουν μέχρι την ώρα του τοκετού. (2)

Πολλοί, όταν άκουγαν για Ελληνική Μυθολογία, νόμιζαν ότι είχαν να κάνουν με … παραμύθια! Για διαβάστε, λοιπόν, πώς η Ιατρική Επιστήμη απομυθοποιεί την Ελληνική Μυθολογία και επαληθεύει εις το ακέραιο σήμερα πολλά ιστορικά πρόσωπα και πράγματα, όπως για παράδειγμα ο Κύκλωπας!.. Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!..
Οι Κύκλωπες, σύμφωνα, με την Ελληνική Μυθολογία (1), είναι αυτοί, που σήμερα θα τους λέγαμε δράκους• γιγαντόκορμοι, τόσο που να θυμίζουν τα δασωμένα ακρόκορφα ενός ψηλού βουνού, με φοβερή δύναμη, όχι και πολύ έξυπνοι, με ένα μόνο στρογγυλό μάτι στο μέτωπο — γι' αυτό δα τους έλεγαν Κύκλωπες (κύκλος + ώψ= μάτι). Κα¬τοικούσαν σε μια μακρινή χώρα, αληθινά ευλογη¬μένη, γιατί δεν είχαν ανάγκη να κουραστούν δου¬λεύοντας τα χωράφια της και τ" αμπέλια της. Όλα τ' άφηναν στα χέρια των θεών και ούτε φύτευαν ούτε έσπερναν ούτε όργωναν. Tα στάχυα φύτρωναν με τις βροχές από μόνα τους, και τα κλήματα, και ακλάδευτα που έμεναν, έδιναν κρασί όσο ήθελες. Η μόνη έγνοια των Κυκλώπων ήταν να βόσκουν τα κοπάδια τους, γίδια και πρό¬βατα, και να τυροκομούν.
Ήταν αλήθεια ένας λαός άγριος και απολίτι¬στος, που δεν ήξερε ούτε από νόμους ούτε από δικαιοσύνη. Tα θάρρη τους τα είχαν στη δύναμη των χεριών τους• πιστεύοντας πως ούτε οι θεοί μπορούσαν να τα βάλουν μαζί τους, δεν τους έδιναν καμιά σημασία, ακόμα και όταν αγανακτού¬σαν με τις ανομίες τους.
Και ανάμεσα τους οι Κύκλωπες δεν είχαν πολλές κουβέντες, ούτε καν αποφάσιζαν να μαζευτούν κάθε τόσο, για να βουλευτούν για τα κοινά. Ζούσαν μέσα σε σπηλιές πάνω στα βουνά, χωριστά ο καθένας τους, μαζί με τη γυναίκα του και τα παιδιά του, χωρίς να νοιάζεται αν ο άλλος δράκος στην αντικρινή κορυφή ζει γιά πέθανε. 'Οσο για τον .ξένο που τυχόν θα ξέπεφτε στον τόπο τους, αλίμονο του! Χωρίς πολλά πολλά τον έσφαζαν και τον έτρωγαν. Από φιλόξενα αισθήματα ούτε ιδέα!
Σε πιο παλιά χρόνια οι Κύκλωπες γειτόνευαν με τους Φαίακες, που έμεναν στην Υπέρεια, τους φέρονταν όμως τόσο άσχημα, αρπάζοντας τα ζώα τους και ρημάζοντας τα χτήματα τους, που ο βασιλιάς των Φαιάκων, ο Ναυσίθοος, όταν είδε κι απόειδε, επειδή δεν είχε τη δύναμη να τα βάλει μαζί τους, αναγκάστηκε να σηκώσει το λαό του και να εγκατασταθεί σε άλλη χώρα, την από¬μακρη Σχερία.
Αντίκρυ στη χώρα των Κυκλώπων — τόσο κοντά, ώστε ν' ακούονται οι φωνές των ανθρώπων και τα βελάσματα των ζώων από τη μια και από την άλλη — βρισκόταν ένα νησί παρθένο, καλολίμανο, με πολλά νερά και πλούσια γη. Κρίμα στις ομορφιές και τα πλούτη του! Στους μακρινούς εκείνους τόπους ψυχή ανθρώπου δεν βρισκόταν ένα γύρο. Οι Κύκλωπες πάλι ούτε μαραγκούς εί¬χαν ανάμεσα τους, για να σκαρώσουν καράβια, ούτε ναυτικούς, για να μπορέσουν να ταξιδέ¬ψουν, ας είναι και με σχεδία. 'Ετσι το νησί έμενε έρημο και ακαλλιέργητο, και ήταν μόνο τα αγριο¬κάτσικα που πλήθαιναν μέσα σ' αυτόν τον παρά¬δεισο, γιατί κανένας δεν ήταν να τα κυνηγήσει.
Στην «Οδύσσεια» ένας μόνο Κύκλωπας δείχνει να ξεχωρίζει ανάμεσα στους άλλους, με δικό του όνομα και γενιά, ο Πολύφημος, αυτός που τυφλώνεται από τον Οδυσσέα• είναι γιος του Ποσειδώνα και της Θόωσας, της κόρης του Φόρκυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου