Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ!!

  1. Ώωωω ρε φίλε τι έγινε και πως τη γλύτωσα!
    Ποιος σεισμός και πράσσειν άλογα?
    Η σπηλιά με τσι μπόμπες μου έσκασε και έγινε τση Πόπης το κάγκελο!
    Εψάχνανε για ντιχαντιστές οι Γάλλοι μυριστήκανε τσου πυραύλους μου μέσα στη σπηλιά και τήνε ανατινάξανε με drones!!

    Ευτυχώς που είχα έβγει για «μπούρι» μου γιατί αλλιώς αντίο μαστέλο που έλεε κι ο νόνος μου!
    Και γιόμωσε ο ουρανός καπνούς εκειάπανου, και πάνε οι μπομπίτσες μου!
    Εκειό που παρατηρώ είναι που εκείνοι οι σεισμολόοι όλα σεισμούς τα γλέπουνε!
    Άντε να κάμουμε και λίγο πλάκα να μη κλατάρουμε!

    Πάντως σε γενικές γραμμές αντέχουμε!
    Σπίτια χωρίς αντισεισμικές προδιαγραφές κοπάνισε από ό.τι τουλάχιστο ξέρω και είδα.
    Με άλλα λόγια τα εξημισάρια τα μασάμε που λένε, αλλά μπαμ το ένα, μπαμ το άλλο από καρδιά μας γλέπω να πηαίνουμε παρά από μπατικό στο κεφάλι! Χα χα χα.
    Ψυχραιμία και ό,τι φτιάνουμε από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σοβαρά να το υπολογίζουμε να αντέχει σε σεισμούς. Και εδώ που τα λέμε καλό κάνουνε από μια άποψη ετούτοι οι σεισμοί γιατί μας κάνουνε και φιλάμε τα μέντε μας που λένε…
    Ξεχνάμε αυτοί που δε περάσαμε σεισμούς και πρώτος και καλύτερος εγώ.
    Πριν από χρόνια λοιπόνε πήα να περάσω ένα αποροφητήρα στη κουζίνα και που να ανοίξω τρύπα στο τοίχο, μπετό και σίδερα βρήκα! Μπετόν αρμέ είχε ρίξει ο γέρος μου!!!
    Το τι μπινελίκι έφαε ο συγχωρεμένος δε λέγεται! Έλα που τώρα τόνε καλιορίζω?
    ΡΟΥΠΕΛ το σπίτι!!!
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.
    Υ.Γ.
    Είδατε που έλεα εψές να κάμετε ένα GPS δώρο στο νέο Δεσπότη? Ήθελα να΄ ξερα πώς έβρηκε το δρόμο να πάει στην Έρισσο από το Κακό όρος!! («Κακό» το ονοματίσανε οι Ρισσιάνοι αφού τσου έχει βγάλει τη ψυχή). Χα χα χα


  2. ΣΕ  
  3. POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS
    ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ,, ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΦΙΛΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟ ΣΕ ΛΙΓΟ!!ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ,, ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΕΓΑ  ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ,,,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΑ ΚΑΙ   ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙς "ΡΑΓΙΑ ΚΑΙ ΡΑΓΙΣΜΑ ΜΕΤΑ" !! ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΕΙΣΜΩΝ,, ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΣΙΑΠΑΣ ,, ΘΑ ΕΙΝΑΙ 10 2020,, ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,, ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,, ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΟΥΜΕ!!

2 σχόλια:

  1. … «ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΣΙΑΠΑΣ ,, ΘΑ ΕΙΝΑΙ 10 2020,, ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,, ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,,’…
    Άμα είναι έτσι φίλε σας τη χαρίζουμε την Ομηρική Ιθάκη!
    Το Πυροβούνι είναι! Και υπογράφουμε όλοι!
    Να βάλεις και τον Αβραάμ από στη τσίμη του!!!
    Χα χα χα χα χα χα,
    Τώρα για το Χάρακα:
    Δεν είμαι μηχανικός φίλε αλλά με το μάτι που λένε μονάχα που έχω δεί το μέρος του Χάρακα και τα έργα έχω την εντύπωση ότι η γέφυρα είναι μία μ@ κ@κία και μισή!
    Όπως επίσης πάλε έχω την εντύπωση ότι το έχουνε καταλάβει και τώρα τη φοβούνται τη δουλειά μη τσου πάρουνε πρέφα και αρχίσουνε και τσου ζητάνε και τα ρέστα.
    Και όλα τα χάλασε ο σεισμός του 14΄που ξεβράκωσε τσι μακακίες και όχι μόνο.
    Αλήθεια ποιος θα πληρώσει τον κάθε Ρισσιάνο και τον κάθε επισκέπτη της Ερίσσου για το σακάτεμα των αυτοκινήτων, την ταλαιπωρία, τη δυσκολία των παιδιών για φροντιστήρια ξένων γλωσσών κλπ και το κάθε ηλικιωμένο που τρέμει μπας και δε προλάβει το νοσοκομείο λες και μένει σε στάνη στα Τζουμέρκα?
    Χαυά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ,, ΠΑΝΤΟΦΛΙΤΣΕΣ!! ΑΘΕΡΑΣ-ΑΣΣΟΣ, ΑΣΣΟΣ ΦΙΣΚΑΡΔΟ, ΦΙΣΚΑΡΔΟ -ΓΟΡΓΟΤΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΜΗ!! ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΘΕ ΜΕΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΔΗ ΤΟ ΠΑΠΟΡΟ, ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΘΙΑΚΙ, ΤΟ ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΑΜΗ ΠΙΣΑΕΤΟ! ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΓΕΦΥΡΙΑ ,, ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή